bugün

Ahmet kukul isletir, bizim orlarda ama hic yemedim pidesini, biz samsunlular her pideyi yemeyik oyle, pide bizim oralarda yenir
Kukulu pide okunan pideci. Allahım şu iftar gelsin artık. Evet.
Bursa'ki en iyi bir kaç pideciden biri.

http://www.bursalezzetdur...rtali-trabzon-pidesi.html
en lezzetlisidir, imza mukukulu.
© copyright 2005 - 2026