bugün
- düşün ki o bunu okuyor13
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- gülüm diyen kız10
- kılıçdaroğlu cemaati2
- egay sucukcu7
- yılmaz güney12
- sözlük kızlarının vücutları15
- black mirror3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kuzenin içine boşalmak14
- adana2
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- golden brown2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- sarıklı yahudi2
- velvet10
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- gün gelecek dün olacak3
- online listesi2
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- otopsiraporlari6
- alstom citadis2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- kemal kılıçdaroğlu18
- namaz takkesi5
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- ilginç şeyler2
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- ameliyat olmak6
- tsiganka2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- nihavent bay bey birader2
- dimmu borgir dinlemek3
- haram ile cömertlik yapmak2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- toplam kaç entry girdiniz2
yedinci nesil silik.
http://i.hizliresim.com/P3dvBQ.png
çaylak olmaya dayanamamış sonunda sildirmiş kendini.
http://i.hizliresim.com/P3dvBQ.png
çaylak olmaya dayanamamış sonunda sildirmiş kendini.
moderatörlerin hatta zall'ın bile silik yapamayacağı yazardır.
istediği zaman " silin beni" der ve gider.
istediği zaman " silin beni" der ve gider.
moderatösyön başlığına ''götümü yiyin'' yazdığı için çaylak olan yazardır.
görsel
anlamıyom lan. götümü yiyin yazıyorum ben çaylak oluyorum. olan benim göte oluyor yine ben çaylak oluyorum. sanki ''götünüzü yiyim'' yazdım, ne bileyim sanki ''çükümü yiyin'' yazdım.. '' götümü yiyin'' dedim lan.
tamam entry format ihlali olabilir ama çaylaklık da nedir ?
teşekkür etmeleri gerekirken bu ceza da nedir? neymiş efendim entryde ağır derecede hakaret varmış. ha siktirsin ordan.
sevgili arkadaşlar, sanırım benim suyum ısındı.
o yüzden su soğumadan kızlar mesaj çeksin diye düşünüyorum. soğuk suyla gusul alınca grip oluyom ben. çabuk olunuz... ısındı diyorum bak, beklemeye gelmez bu.
görsel
anlamıyom lan. götümü yiyin yazıyorum ben çaylak oluyorum. olan benim göte oluyor yine ben çaylak oluyorum. sanki ''götünüzü yiyim'' yazdım, ne bileyim sanki ''çükümü yiyin'' yazdım.. '' götümü yiyin'' dedim lan.
tamam entry format ihlali olabilir ama çaylaklık da nedir ?
teşekkür etmeleri gerekirken bu ceza da nedir? neymiş efendim entryde ağır derecede hakaret varmış. ha siktirsin ordan.
sevgili arkadaşlar, sanırım benim suyum ısındı.
o yüzden su soğumadan kızlar mesaj çeksin diye düşünüyorum. soğuk suyla gusul alınca grip oluyom ben. çabuk olunuz... ısındı diyorum bak, beklemeye gelmez bu.
yıl olmuş 2014. kuki hala çaylak oluyor.
vay amk...
vay amk...
hislenmiştir. anam beni böyle sevmedi amk. kızlar nick altında '' kuki benim, banane kuki benim'' diye kavga ediyor. moderetesyön ibneleri kıskanmasın da ebem mi kıskansın amk. tabi zırt bırt çaylak oluruz.
az önceki entrysiyle moderasyona ibne dediği için tekrardan çaylak yapılacak bahtsız yazar. *
sesi, geriden gelen adam'ın gölgesinde kalmıştır. üzgünüz.
(bkz: geriden gelen adam/#24081442)
(bkz: geriden gelen adam/#24081746)
kukla: http://vocaroo.com/i/s1dg6MgTZAT8
geriden gelen adam: http://vocaroo.com/i/s0HeEpwkDgqC
(bkz: geriden gelen adam/#24081442)
(bkz: geriden gelen adam/#24081746)
kukla: http://vocaroo.com/i/s1dg6MgTZAT8
geriden gelen adam: http://vocaroo.com/i/s0HeEpwkDgqC
ip ve el ile oynatılan bir tür eğlencelik oyuncak.
ama ne var ki artık onuda bir yollu yapmış acımasız mafya;
görsel
tüh ya, ben de kukla alacaktım tam da, yok almam gayrı, evin huzurunu kaçırır. abdest filan bırakmaz bu. neyse tabisi hayırlısı olsun.
ama ne var ki artık onuda bir yollu yapmış acımasız mafya;
görsel
tüh ya, ben de kukla alacaktım tam da, yok almam gayrı, evin huzurunu kaçırır. abdest filan bırakmaz bu. neyse tabisi hayırlısı olsun.
ne oldu sözlüğe anlamıyorum, kızlar neden uzak durmayı tercih ediyor çözemiyorum.
eskiden kutum deniz feneri gibi yanardı. sürekli mesaj gelir ve onlara hep yol gösterirdim. gösterdiğim yollar bazen otel odaları olurdu ama olsun, yeri gelir oturduğum evin tarifini bile verir ve usulca sevişirdim. bir saygı, bir sevgi, bir şefkat vardı.
sadece sözlükte değil, okul zamanı bile kızlar severdi.
bana değil penisime saygı duyanlar bile vardı. kukla geliyor dendiği zaman ayağa kalkar ve saygı duruşuna geçerlerdi. işte o okul yıllarından bi kare;
görsel
canlarım benim ya.. e şimdi ne oldu çözemiyorum. acaba penisime mi kan gitmiyor o yüzden mi böyle oldu sağlıklı düşenemiyorum ama yooo maşallah kalbim en çok oraya pompa yapıyor.
ne yapacağımı şaşırdım şerefsizim. sesimi paylaştım en az 3-5 kişiyle daha sevişiriz dedik ama o da olmadı. '' sesini sikim travesti misin'' falan dendi.
artık baya gerildim.
anam evde torun torun diyor, benim hale bir tane manitam yok.
anne ne yapim ? sabundan çocuk mu çıkartayım diyemiyorum.
sikecem ama böyle hayatı da, böyle sözlüğü de ha.
yalnızım çok. ekmek çarpsın bak.
eskiden kutum deniz feneri gibi yanardı. sürekli mesaj gelir ve onlara hep yol gösterirdim. gösterdiğim yollar bazen otel odaları olurdu ama olsun, yeri gelir oturduğum evin tarifini bile verir ve usulca sevişirdim. bir saygı, bir sevgi, bir şefkat vardı.
sadece sözlükte değil, okul zamanı bile kızlar severdi.
bana değil penisime saygı duyanlar bile vardı. kukla geliyor dendiği zaman ayağa kalkar ve saygı duruşuna geçerlerdi. işte o okul yıllarından bi kare;
görsel
canlarım benim ya.. e şimdi ne oldu çözemiyorum. acaba penisime mi kan gitmiyor o yüzden mi böyle oldu sağlıklı düşenemiyorum ama yooo maşallah kalbim en çok oraya pompa yapıyor.
ne yapacağımı şaşırdım şerefsizim. sesimi paylaştım en az 3-5 kişiyle daha sevişiriz dedik ama o da olmadı. '' sesini sikim travesti misin'' falan dendi.
artık baya gerildim.
anam evde torun torun diyor, benim hale bir tane manitam yok.
anne ne yapim ? sabundan çocuk mu çıkartayım diyemiyorum.
sikecem ama böyle hayatı da, böyle sözlüğü de ha.
yalnızım çok. ekmek çarpsın bak.
(bkz: #24088709)benden göt mü yoksa çiğ köfte mi istediğini tam idrak edemediğim yazar.
hayır çiğ köfte istiyorsan tamam da, göt biraz zor hacı. bu yaşa kadar deldirmedim kendimi, imama saklıyorum.
hayır çiğ köfte istiyorsan tamam da, göt biraz zor hacı. bu yaşa kadar deldirmedim kendimi, imama saklıyorum.
modlarla kafa bulmuş yazar.
sen ne komik bir şeysin la bebe.
sen ne komik bir şeysin la bebe.
Formatı moderatörlere öğreten zat.
Gelsin yanıma, moderatörlere bi diss track yapalım.
Gelsin yanıma, moderatörlere bi diss track yapalım.
Modlara feci ayar vermiş yazar. Bildiğin adamları milletin içinde Rezil ediyo hergün ağızlarının payını veriyor. Adeta formatı o yazdıda modlar piçliğine kıskançlıklarıdan çaylak ediyorlar bu sabiyi. Kahramanımıssın kukii.
check-in'lerde problem yaşayan yazar, kara listeye almışlar etrafı rahatsız ediyor diye. otelin lobisinde güzel kızların oda numaralarını bir kağıda yazarken görmüşler. allah akıl fikir versin. *
Değildir. Deli kukladır.
bence deli ile kukla farklı kişilerdir ve birbirleriyle sevişiyorlardır.
sevişmek dediysem olsa olsa elizabeth, elanor amk. sevişme ihtiyacını gereği gibi karşılasa sözlükte bu kadar uzun entryler girer mi lan bi insan. yok mümkün değil hacı. adam içini sözlüğe döküyor, bildiğin buraya boşalıyor.
sevişmek dediysem olsa olsa elizabeth, elanor amk. sevişme ihtiyacını gereği gibi karşılasa sözlükte bu kadar uzun entryler girer mi lan bi insan. yok mümkün değil hacı. adam içini sözlüğe döküyor, bildiğin buraya boşalıyor.
su sozlukte kendimden sonra guldugum en komik yazar.. arkadas nasıl sempatik olur bi insan bu kadar hayret dogrusu.. gerci sesi karizmasını blraz bozdu ama tipini gorseniz sesini pek onemsemezsiniz hııammıaa..
her zaman da kadirşinasdır, hal hatır sorar, dertlesir, dert dinler.. takılır vs.. cok seviyom kendisini..
brezilyadayken de beni hic yalnız bırakmadı sbag naber? nası gidiyo mehehehe ehehe, brezilyalı kızlar nasıl ahaha falan, amk dedim seni git elini sik dedim.. takılırız birbirimize oyle..
dusundum buns brezilyadan ne hediye getirsem.. kahve olmaz cunku sevmiyor, brezilyalı hatun desem o imkansız, bunun gucu yetmez, hem turk kızı bitti de sıra brezilyalı kıza geldi.. hediye bulamadım bir turlu..
+lan kuki naber yarraaam.
-iyidir sbagcım senden naber sik kafalı?
+nolsun aq ambülüp gidiyoz, sana hediye bulamıyom olum.
-yok mu olum sisme kadın ucuz? suni vajina da olur. suni elde mi yok? brezilys ucuzmus lan bulursun aq.
+ya turkiye de yok mu olum hem sen de koleksiyon vardı onlars noldu?
-sikerken patlattım hepsini sinirimden.
+olum ben sana aldıgım ickilerden yollim la, cogunu hediye ederim diye aldım zate. gonderim de bak birini sec.
fotoyu gonderdim buna.görsel
+ baktın mı lan? hangisini begendin?
-olum ben icki de icmem pek ama şişeler çok hosuma gitti lan, noluyo bana amk? su sapkalı siseye baksana ohyss.
+siseyi napcan olum?
-götüme sokcam, kaşınıyo.
+muhahahaha ahahaha.
-gulme tipini siktigim,şapkalı şişeyi bi de, smirnof siseside kalınmıs, bi de martini sisesni gonder bi de tekils sisesi, lan olum hepsini gonder sen.
+ahahahs tamam amk tamam, hepsi senin muhahahahaha olum, boyle olcagın belliydi senin am got meme diye diye ibne oldun.
-uzatma sbag o şişeleri elimde istiyorum, o kadar!!
+tamam aq tamam, bitsin gondericem söz, muhahahaha.
adam tam bir çılgın..
her zaman da kadirşinasdır, hal hatır sorar, dertlesir, dert dinler.. takılır vs.. cok seviyom kendisini..
brezilyadayken de beni hic yalnız bırakmadı sbag naber? nası gidiyo mehehehe ehehe, brezilyalı kızlar nasıl ahaha falan, amk dedim seni git elini sik dedim.. takılırız birbirimize oyle..
dusundum buns brezilyadan ne hediye getirsem.. kahve olmaz cunku sevmiyor, brezilyalı hatun desem o imkansız, bunun gucu yetmez, hem turk kızı bitti de sıra brezilyalı kıza geldi.. hediye bulamadım bir turlu..
+lan kuki naber yarraaam.
-iyidir sbagcım senden naber sik kafalı?
+nolsun aq ambülüp gidiyoz, sana hediye bulamıyom olum.
-yok mu olum sisme kadın ucuz? suni vajina da olur. suni elde mi yok? brezilys ucuzmus lan bulursun aq.
+ya turkiye de yok mu olum hem sen de koleksiyon vardı onlars noldu?
-sikerken patlattım hepsini sinirimden.
+olum ben sana aldıgım ickilerden yollim la, cogunu hediye ederim diye aldım zate. gonderim de bak birini sec.
fotoyu gonderdim buna.görsel
+ baktın mı lan? hangisini begendin?
-olum ben icki de icmem pek ama şişeler çok hosuma gitti lan, noluyo bana amk? su sapkalı siseye baksana ohyss.
+siseyi napcan olum?
-götüme sokcam, kaşınıyo.
+muhahahaha ahahaha.
-gulme tipini siktigim,şapkalı şişeyi bi de, smirnof siseside kalınmıs, bi de martini sisesni gonder bi de tekils sisesi, lan olum hepsini gonder sen.
+ahahahs tamam amk tamam, hepsi senin muhahahahaha olum, boyle olcagın belliydi senin am got meme diye diye ibne oldun.
-uzatma sbag o şişeleri elimde istiyorum, o kadar!!
+tamam aq tamam, bitsin gondericem söz, muhahahaha.
adam tam bir çılgın..
feykim olan yazar.
işsizlik konusunda uludağ sözlüğün bir numarasidir.
gidip bi kariya ayiraydi buraya ayirdigi zamani colugu cocugu olduydu simdi.
gidip bi kariya ayiraydi buraya ayirdigi zamani colugu cocugu olduydu simdi.
Millet vekillerinin dolgun maaş karşılığında Amerika için yaptıkları görevdir. Bağımlılık yaptığı bellidir.
aynı kabilenin üyesiyiz. ikimizin de sırtında namaz kılan kurt dövmesi var. habeşistan kurdu.. beyaz, gri kum rengi tüylü böyle, feci bişey.
bu aralar entrylerine denk gelinemeyen yazar. yine çaylak mı lan yoksa?
eski bir dost yazar. evet. muhtemelen bunu kimse bilmiyordu sözlükte. üniversite yıllarından sonra yollarımız ayrıldı ve bir daha yüz yüze görüşme fırsatı yakalayamadık kendisiyle. ama arada hala telefonlaşırız. zaten beni ekşi sözlük'ten uludağ sözlük'e getiren de kendisidir. her neyse, gece gece başlığını sol framede görünce, kendisiyle üniversite yıllarından kalma şu anımızı sizlerle paylaşmak istedim.
üniversitenin ilk yıllarında geçiyor olay. ben ve hakan diye bir arkadaş aynı evde kalıyorduk. kuki yurtta kalıyordu ama arada bize gelir kalırdı. neyse işte, bi akşam 3 hatun, beni ve hakan'ı evlerine çağırmıştı. akşam yemeği için. akşam saatlerinde de bu kuki beni aradı:
kuki: alo naber? olum akşam sendeyim ha. kız var mı la kız ahahahaha.
ben: var var gel tamam hehehe. ama biz evde değiliz bugün, kızlar davet etti evlerine yemeğe, sen de bizle gelirsin.
şimdi bu kuki daha önce hiç sevgilisi olmamış, inek, aşırı gururlu(!) biriydi o zamanlar. geçen aramadım diye yine gurur yaptı, hala soğuk. yıllar önce de aynı boktu.
her neyse, kızların evine gidildi, yemek yendi, ama bizim bu kuki kızları görünce "ahahah hihihhihi nihahaha" lan nolduysa bi kendinden geçti paso gülüyor eğleniyor falan. iki hatun, ben ve hakan'dan hoşlanıyor bu belli. lakin 3. hatun kuki'den hiç mi hiç hoşnut değil... neyse işte, şişe çevirmece oynamaya karar verdik en sonunda. doğruluk mu cesaretlik mi kısmından doğruluğu çıkardık, sadece cesaretçilik oynuyoruz. maksat eğlenelim biraz..
- selin, geriden gelen adam'ı öp! ihihhi.
- ezgi hakan'ı öpp! ohhh ihihihi.
- aylin geriden gelen adam'a memeni ellet! kikiki.
bu sıra kuki hop oturup hop kalkıyor, gözler fıldır fıldır kendisine sıra gelmesini bekliyor. alkış tutan deniz ayısı gibi aynı.
ve o an geliyor,
- ezgi kuki'ye memeni ellettt!!!
aman allah'ım.. böyle bir şey olamaz. kuki havalara uçacak sevinçten.. yerinde duramıyor zor zaptediyor kendini. ama bir yandan da sakin olmaya çalışıyor..
ezgi: yha hayırr istemiyorumm..
- e hadi ama herkes yaptı.
ezgi: yha hayırr..
ve gururlu kuki'den tepki gecikmiyor..
kuki: niye bana gelince böyle oluyor??! en başından oynamayız o zaman! ben de bayılıyorum sanki senin memeni ellemeye! sapık mualemesi yapmayın adama şurda!! oyundur oynanır gereği neyse yapılır hayret ya!! ver şu memeni bi sıkayım bitsin gitsin!
ahahahaha yahu o gururlu gözleri, akabinde hayvan gibi sıkılan memeyi ben nasıl unuturum. ezgi'nin kuki'ye öfkeli bakışını, kuki'nin hiç bir şey olmamış gibi şişeyi çevirişini nasıl unuturum..
bu da böyle bir anımızdır işte kendisiyle. yani aslında bu kuki öyle çapkın, uçanı kaçanı şey eden bir adam değil günlük yaşantısında. burada yazdıklarına bakmayın siz. ahahaha ulan kuki. ne günlerdi..
üniversitenin ilk yıllarında geçiyor olay. ben ve hakan diye bir arkadaş aynı evde kalıyorduk. kuki yurtta kalıyordu ama arada bize gelir kalırdı. neyse işte, bi akşam 3 hatun, beni ve hakan'ı evlerine çağırmıştı. akşam yemeği için. akşam saatlerinde de bu kuki beni aradı:
kuki: alo naber? olum akşam sendeyim ha. kız var mı la kız ahahahaha.
ben: var var gel tamam hehehe. ama biz evde değiliz bugün, kızlar davet etti evlerine yemeğe, sen de bizle gelirsin.
şimdi bu kuki daha önce hiç sevgilisi olmamış, inek, aşırı gururlu(!) biriydi o zamanlar. geçen aramadım diye yine gurur yaptı, hala soğuk. yıllar önce de aynı boktu.
her neyse, kızların evine gidildi, yemek yendi, ama bizim bu kuki kızları görünce "ahahah hihihhihi nihahaha" lan nolduysa bi kendinden geçti paso gülüyor eğleniyor falan. iki hatun, ben ve hakan'dan hoşlanıyor bu belli. lakin 3. hatun kuki'den hiç mi hiç hoşnut değil... neyse işte, şişe çevirmece oynamaya karar verdik en sonunda. doğruluk mu cesaretlik mi kısmından doğruluğu çıkardık, sadece cesaretçilik oynuyoruz. maksat eğlenelim biraz..
- selin, geriden gelen adam'ı öp! ihihhi.
- ezgi hakan'ı öpp! ohhh ihihihi.
- aylin geriden gelen adam'a memeni ellet! kikiki.
bu sıra kuki hop oturup hop kalkıyor, gözler fıldır fıldır kendisine sıra gelmesini bekliyor. alkış tutan deniz ayısı gibi aynı.
ve o an geliyor,
- ezgi kuki'ye memeni ellettt!!!
aman allah'ım.. böyle bir şey olamaz. kuki havalara uçacak sevinçten.. yerinde duramıyor zor zaptediyor kendini. ama bir yandan da sakin olmaya çalışıyor..
ezgi: yha hayırr istemiyorumm..
- e hadi ama herkes yaptı.
ezgi: yha hayırr..
ve gururlu kuki'den tepki gecikmiyor..
kuki: niye bana gelince böyle oluyor??! en başından oynamayız o zaman! ben de bayılıyorum sanki senin memeni ellemeye! sapık mualemesi yapmayın adama şurda!! oyundur oynanır gereği neyse yapılır hayret ya!! ver şu memeni bi sıkayım bitsin gitsin!
ahahahaha yahu o gururlu gözleri, akabinde hayvan gibi sıkılan memeyi ben nasıl unuturum. ezgi'nin kuki'ye öfkeli bakışını, kuki'nin hiç bir şey olmamış gibi şişeyi çevirişini nasıl unuturum..
bu da böyle bir anımızdır işte kendisiyle. yani aslında bu kuki öyle çapkın, uçanı kaçanı şey eden bir adam değil günlük yaşantısında. burada yazdıklarına bakmayın siz. ahahaha ulan kuki. ne günlerdi..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar