bugün
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- bir insanı sevmek12
- saygıdeğer birader yazarlar2
- pkk nasıl biter2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor2
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- amerikan yahudileri3
- hızlı para kazanmanın yolları6
- erkekler neden az yaşar8
- beyaz eşya2
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- kıskanmak7
- dünya9
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- lise4
- japonya5
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- devlet gücü6
- deprem2
- venezuela2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- amerika birleşik devletleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- sude isimli kızlar2
- 2026 dünya kupası23
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- türkiye7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- oyuncu koltugu4
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- ibadet4
eski bir dost yazar. evet. muhtemelen bunu kimse bilmiyordu sözlükte. üniversite yıllarından sonra yollarımız ayrıldı ve bir daha yüz yüze görüşme fırsatı yakalayamadık kendisiyle. ama arada hala telefonlaşırız. zaten beni ekşi sözlük'ten uludağ sözlük'e getiren de kendisidir. her neyse, gece gece başlığını sol framede görünce, kendisiyle üniversite yıllarından kalma şu anımızı sizlerle paylaşmak istedim.
üniversitenin ilk yıllarında geçiyor olay. ben ve hakan diye bir arkadaş aynı evde kalıyorduk. kuki yurtta kalıyordu ama arada bize gelir kalırdı. neyse işte, bi akşam 3 hatun, beni ve hakan'ı evlerine çağırmıştı. akşam yemeği için. akşam saatlerinde de bu kuki beni aradı:
kuki: alo naber? olum akşam sendeyim ha. kız var mı la kız ahahahaha.
ben: var var gel tamam hehehe. ama biz evde değiliz bugün, kızlar davet etti evlerine yemeğe, sen de bizle gelirsin.
şimdi bu kuki daha önce hiç sevgilisi olmamış, inek, aşırı gururlu(!) biriydi o zamanlar. geçen aramadım diye yine gurur yaptı, hala soğuk. yıllar önce de aynı boktu.
her neyse, kızların evine gidildi, yemek yendi, ama bizim bu kuki kızları görünce "ahahah hihihhihi nihahaha" lan nolduysa bi kendinden geçti paso gülüyor eğleniyor falan. iki hatun, ben ve hakan'dan hoşlanıyor bu belli. lakin 3. hatun kuki'den hiç mi hiç hoşnut değil... neyse işte, şişe çevirmece oynamaya karar verdik en sonunda. doğruluk mu cesaretlik mi kısmından doğruluğu çıkardık, sadece cesaretçilik oynuyoruz. maksat eğlenelim biraz..
- selin, geriden gelen adam'ı öp! ihihhi.
- ezgi hakan'ı öpp! ohhh ihihihi.
- aylin geriden gelen adam'a memeni ellet! kikiki.
bu sıra kuki hop oturup hop kalkıyor, gözler fıldır fıldır kendisine sıra gelmesini bekliyor. alkış tutan deniz ayısı gibi aynı.
ve o an geliyor,
- ezgi kuki'ye memeni ellettt!!!
aman allah'ım.. böyle bir şey olamaz. kuki havalara uçacak sevinçten.. yerinde duramıyor zor zaptediyor kendini. ama bir yandan da sakin olmaya çalışıyor..
ezgi: yha hayırr istemiyorumm..
- e hadi ama herkes yaptı.
ezgi: yha hayırr..
ve gururlu kuki'den tepki gecikmiyor..
kuki: niye bana gelince böyle oluyor??! en başından oynamayız o zaman! ben de bayılıyorum sanki senin memeni ellemeye! sapık mualemesi yapmayın adama şurda!! oyundur oynanır gereği neyse yapılır hayret ya!! ver şu memeni bi sıkayım bitsin gitsin!
ahahahaha yahu o gururlu gözleri, akabinde hayvan gibi sıkılan memeyi ben nasıl unuturum. ezgi'nin kuki'ye öfkeli bakışını, kuki'nin hiç bir şey olmamış gibi şişeyi çevirişini nasıl unuturum..
bu da böyle bir anımızdır işte kendisiyle. yani aslında bu kuki öyle çapkın, uçanı kaçanı şey eden bir adam değil günlük yaşantısında. burada yazdıklarına bakmayın siz. ahahaha ulan kuki. ne günlerdi..
üniversitenin ilk yıllarında geçiyor olay. ben ve hakan diye bir arkadaş aynı evde kalıyorduk. kuki yurtta kalıyordu ama arada bize gelir kalırdı. neyse işte, bi akşam 3 hatun, beni ve hakan'ı evlerine çağırmıştı. akşam yemeği için. akşam saatlerinde de bu kuki beni aradı:
kuki: alo naber? olum akşam sendeyim ha. kız var mı la kız ahahahaha.
ben: var var gel tamam hehehe. ama biz evde değiliz bugün, kızlar davet etti evlerine yemeğe, sen de bizle gelirsin.
şimdi bu kuki daha önce hiç sevgilisi olmamış, inek, aşırı gururlu(!) biriydi o zamanlar. geçen aramadım diye yine gurur yaptı, hala soğuk. yıllar önce de aynı boktu.
her neyse, kızların evine gidildi, yemek yendi, ama bizim bu kuki kızları görünce "ahahah hihihhihi nihahaha" lan nolduysa bi kendinden geçti paso gülüyor eğleniyor falan. iki hatun, ben ve hakan'dan hoşlanıyor bu belli. lakin 3. hatun kuki'den hiç mi hiç hoşnut değil... neyse işte, şişe çevirmece oynamaya karar verdik en sonunda. doğruluk mu cesaretlik mi kısmından doğruluğu çıkardık, sadece cesaretçilik oynuyoruz. maksat eğlenelim biraz..
- selin, geriden gelen adam'ı öp! ihihhi.
- ezgi hakan'ı öpp! ohhh ihihihi.
- aylin geriden gelen adam'a memeni ellet! kikiki.
bu sıra kuki hop oturup hop kalkıyor, gözler fıldır fıldır kendisine sıra gelmesini bekliyor. alkış tutan deniz ayısı gibi aynı.
ve o an geliyor,
- ezgi kuki'ye memeni ellettt!!!
aman allah'ım.. böyle bir şey olamaz. kuki havalara uçacak sevinçten.. yerinde duramıyor zor zaptediyor kendini. ama bir yandan da sakin olmaya çalışıyor..
ezgi: yha hayırr istemiyorumm..
- e hadi ama herkes yaptı.
ezgi: yha hayırr..
ve gururlu kuki'den tepki gecikmiyor..
kuki: niye bana gelince böyle oluyor??! en başından oynamayız o zaman! ben de bayılıyorum sanki senin memeni ellemeye! sapık mualemesi yapmayın adama şurda!! oyundur oynanır gereği neyse yapılır hayret ya!! ver şu memeni bi sıkayım bitsin gitsin!
ahahahaha yahu o gururlu gözleri, akabinde hayvan gibi sıkılan memeyi ben nasıl unuturum. ezgi'nin kuki'ye öfkeli bakışını, kuki'nin hiç bir şey olmamış gibi şişeyi çevirişini nasıl unuturum..
bu da böyle bir anımızdır işte kendisiyle. yani aslında bu kuki öyle çapkın, uçanı kaçanı şey eden bir adam değil günlük yaşantısında. burada yazdıklarına bakmayın siz. ahahaha ulan kuki. ne günlerdi..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar