bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
Dış güçlerin oyuncağı yazar ortamı karıştırma hemşerim . git kendine iş bul .
2013 yılının istatistiklerinde fazlaca entrysi bulunan yazar. ayrıca bazı entrylerine gülmekten yarıldığım yazar.
2013 istatistiklerinin afedersiniz amına koyan yazar.
evet efendim, uludağ sözlüğün en başarılı yazarı olan kukla ak parti'ye oy vermektedir. demek ki neymiş? uludağ sözlüğün en başarılı, en sevilen, en popüler yazarı bir ak partiliymiş. hıamına.
ak partiyi savunan birinin, ak partili olmayı kötü göstermeye çalışması kadar garip değildir.
edit: ak partiyi günahım kadar sevmem.
edit: ak partiyi günahım kadar sevmem.
uludağ sözlük 2013 istatistiklerinden sonra internete fotoğrafları düşmüş yazar..
görsel
gardaş sen hayırdır mk?
görsel
gardaş sen hayırdır mk?
selam beyler ben kukla, burdan yardırmaya devam edicem canlarım benim. üzülmeyin. ceylo bana virdi şifresini.*
fake hesapları ve yüzlerce fake hesabı olan kankaları sayesinde 2013 istatistiklerinin amına koyan şahıstır. üşenmedim çoğu yazısını okudum o kadar artılayacak hiç bir şey görmedim amk.
yazdıklarında bu kadar beğenilecek ne vardı anlamadığım yazar. 2013 yılı boyunca bunun yazdıklarını 5 e katlayacak çok yazı okudum bu sözlükte.
son istatistiklerden sonra aşırı şımarmış olabilir. Günahına girmeyeyim tabi, pek okumam bu arkadaşı.
ben dedim senden gravatlı müdür olmaz diye.
istatistikler açıklandıktan sonra Çaylak olan yazar. Fake hesap iddiaları ve kankalarına oylama yaptırdığı doğru sanırım. Yazık be. 2 oy alacağım diye oyun, hile yapılır mi? Gözümden düştü şahsen. 00:00 itirafçılarından farklı olmadığını gösterdi.
hayatımda hiç konuşmadım, ne mesajını aldım ne mesaj attım. yani, tanımam etmem. istatistiklere bakınca okudum gayette güzel makarasını yapmış adam. anlayacağın 2013 yılında okusam, o yazıları artılardım bende. sizin gibi dalvarakları (varak diyorum lütfen) on numara mal yerine koyduğu için.
ama bazı yazarların yaptığı adamlığa falan sığmaz. ulan herif çaylak oldu diye nick altına gelip atıp tutmak ne kadar etik?
ego mastürbasyoncuları sizi.
bak adam tavsiye bile vermiş. duru sabun daha iyiymiş.
hadi bağalım. sağ el dolu eksiye yüklenin.
sizi istemezükçülere şikayet ediyorum lann!!!!
ama bazı yazarların yaptığı adamlığa falan sığmaz. ulan herif çaylak oldu diye nick altına gelip atıp tutmak ne kadar etik?
ego mastürbasyoncuları sizi.
bak adam tavsiye bile vermiş. duru sabun daha iyiymiş.
hadi bağalım. sağ el dolu eksiye yüklenin.
sizi istemezükçülere şikayet ediyorum lann!!!!
kendine oylama yaptırıyormuş yaptırmıyormuş umrumda değil. gülüyorum bu çocuğun yazılarına. basit kelimeler / cümleler ile sade bir anlatımla tebessüm ettiriyor insanı. başarıyı çekememek / başarılı insanı sindirmeye çalışmak yurdum insanının genlerinde var. takma sen kardeşim böyle şeyleri.
istatistikleri hoplatmış yazar.
istatistikleri hoplatmış yazar.
bu adam bile 'çaylak' yazarsa vah diğer yazarların haline.
Basit hesaplar peşinde koşmasa sevindirecek yazar. Bi istatistikler uğruna değer miydi be. Bak çıktı herşey ortaya çaylak oldun. Kendisine tavsiyem rahat ve kafasına göre yazması. Artı oy alana madalya vermiyorlar.
Çaylak olmuş yazar. Feyki varmış oylamış bilmem ne saçma işlerle uğraşan insanlar var. Adam sözlüğün iyi yazarlarından adamı çaylak yapıyorlar. Ee buranın kuralları var kardeşim kurala aykırı bir şey varsa herkes çaylak olur. Bu sözlükte en çok entry giren kişi benim. 2013 yılı boyunca 10'dan fazla çaylak oldum. Ne kadar basit düşünüyorlar yahu istersen sözlüğü tek başına ayakta tut kurallara karşı geldiğin zaman çaylak olursun kim olursa olsun. Evet.
aklımda soru işareti olan yazardır.
(#22427306)
şurda adam anlatmış. bir zamanlar ben de insaların yüreklerini titretecek yazılar yazardım ama beni tiye aldılar, ben de memeci oldum demiş. tabi olacaksın amk meme lan bu. memeden güzel şey mi var şu dünyada, olsa da yalasak.. neyse şu son soyledigimi unutun, meme deyince bi an bi şey oldum..
gerçekten de haklı adam.
(bkz: 1 günlük ömrü olan kelebeğin cam dibi)
evet 10 tane başlık çıkıyor.
(bkz: cehennet)
peki ben bu bakınızı neden verdim? bahsedilen 10 başlığın 6'sını açan kişi. o da eskilerden hoş entryler giren bir arkadaş. beşinci nesil. yani kukiyi bütün sözlük tiye almamış, sadece bu arkadaş hafif değdirmiş. iyi de olmuş, zaten itiraflara bakıyosun herkes zırlıyo, bi kaç, belki bi kaçtan fazla zırlamayan yazar var. onlara saygılarımı sunuyorum. evet durum bu. demek ki burdan ne anlıyoruz arkadaşlar? hiç bi bok anlamıyoruz, dağılalım.
edit: bu arada çaylak olmuş amk, neyse ben şuraya don atlet bırakayım da lazım olursa alsın.
don.
atlet.
şurda adam anlatmış. bir zamanlar ben de insaların yüreklerini titretecek yazılar yazardım ama beni tiye aldılar, ben de memeci oldum demiş. tabi olacaksın amk meme lan bu. memeden güzel şey mi var şu dünyada, olsa da yalasak.. neyse şu son soyledigimi unutun, meme deyince bi an bi şey oldum..
gerçekten de haklı adam.
(bkz: 1 günlük ömrü olan kelebeğin cam dibi)
evet 10 tane başlık çıkıyor.
(bkz: cehennet)
peki ben bu bakınızı neden verdim? bahsedilen 10 başlığın 6'sını açan kişi. o da eskilerden hoş entryler giren bir arkadaş. beşinci nesil. yani kukiyi bütün sözlük tiye almamış, sadece bu arkadaş hafif değdirmiş. iyi de olmuş, zaten itiraflara bakıyosun herkes zırlıyo, bi kaç, belki bi kaçtan fazla zırlamayan yazar var. onlara saygılarımı sunuyorum. evet durum bu. demek ki burdan ne anlıyoruz arkadaşlar? hiç bi bok anlamıyoruz, dağılalım.
edit: bu arada çaylak olmuş amk, neyse ben şuraya don atlet bırakayım da lazım olursa alsın.
don.
atlet.
Sözlükte çok sevilen bir yazar.
ekşi sözlükte kendisi için yazılan bi yazıyı okuyup keşfettiğim yazar. sırf bu yazıyı yazabilmek için hatırlamadığım sözlük şiferimi yenileyip girdim ve yazıyorum. entrylerini okumak için pazar günümü sırf ona ayırdım. okudukça yazılarını, hem gülüyorum hem de saçma bi hüzün sarıyo beni. fazla samimi entryleri var. 2013 yılında en iyilerde olmayı cidden hak etmiş bi adam. neden çaylak olduğuyla ilgili bi bilgim yok ama bir an önce yazmaya devam etsin. takipçisiyim.
memelerim var falan deyince götü kaybeden çaylak olan yazar. *
çaylak olan yazar. tek eğlencem kuklanın yazılarını okumaktı nedeennn nedennn çaylak oldu. tüm sözlük kızları yasta çıplak ağlıyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar