bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- göte giren şemsiye4
- frt2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- durduk yere ağlamak2
- ciguli kral7
- gta 62
- 19 yaşında kızla yatmak14
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kadir inanır'ın vefatı7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- saraca finch house7
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- fransa5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- mısır3
- belçika4
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
(#22427306)
şurda adam anlatmış. bir zamanlar ben de insaların yüreklerini titretecek yazılar yazardım ama beni tiye aldılar, ben de memeci oldum demiş. tabi olacaksın amk meme lan bu. memeden güzel şey mi var şu dünyada, olsa da yalasak.. neyse şu son soyledigimi unutun, meme deyince bi an bi şey oldum..
gerçekten de haklı adam.
(bkz: 1 günlük ömrü olan kelebeğin cam dibi)
evet 10 tane başlık çıkıyor.
(bkz: cehennet)
peki ben bu bakınızı neden verdim? bahsedilen 10 başlığın 6'sını açan kişi. o da eskilerden hoş entryler giren bir arkadaş. beşinci nesil. yani kukiyi bütün sözlük tiye almamış, sadece bu arkadaş hafif değdirmiş. iyi de olmuş, zaten itiraflara bakıyosun herkes zırlıyo, bi kaç, belki bi kaçtan fazla zırlamayan yazar var. onlara saygılarımı sunuyorum. evet durum bu. demek ki burdan ne anlıyoruz arkadaşlar? hiç bi bok anlamıyoruz, dağılalım.
edit: bu arada çaylak olmuş amk, neyse ben şuraya don atlet bırakayım da lazım olursa alsın.
don.
atlet.
şurda adam anlatmış. bir zamanlar ben de insaların yüreklerini titretecek yazılar yazardım ama beni tiye aldılar, ben de memeci oldum demiş. tabi olacaksın amk meme lan bu. memeden güzel şey mi var şu dünyada, olsa da yalasak.. neyse şu son soyledigimi unutun, meme deyince bi an bi şey oldum..
gerçekten de haklı adam.
(bkz: 1 günlük ömrü olan kelebeğin cam dibi)
evet 10 tane başlık çıkıyor.
(bkz: cehennet)
peki ben bu bakınızı neden verdim? bahsedilen 10 başlığın 6'sını açan kişi. o da eskilerden hoş entryler giren bir arkadaş. beşinci nesil. yani kukiyi bütün sözlük tiye almamış, sadece bu arkadaş hafif değdirmiş. iyi de olmuş, zaten itiraflara bakıyosun herkes zırlıyo, bi kaç, belki bi kaçtan fazla zırlamayan yazar var. onlara saygılarımı sunuyorum. evet durum bu. demek ki burdan ne anlıyoruz arkadaşlar? hiç bi bok anlamıyoruz, dağılalım.
edit: bu arada çaylak olmuş amk, neyse ben şuraya don atlet bırakayım da lazım olursa alsın.
don.
atlet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar