bugün
- müşriklerin esasında putlara tapmaması4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- chp den akp'ye jet geçiş2
- sedat pekmez18
- lip balm kullanan erkek6
- devşirmelik makamı13
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- aldım kabul ettim6
- tarot falına inanan salak8
- nofap6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- lionel messi11
- 0 0 75
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dont fuck with me tony4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 1 euro 52 93 tl2
- cut the crap4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismet gurbuz 202418
- askerlik9
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- 2026 dünya kupası15
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- tekerlek kaşar4
Lise ve önlisans mezunları için olan sınav iptal olmuş diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum. Bilen varsa bilgilendirebilir mi?
ortaöğretim ve ön lisans ta sıkıntı yaşadığım sınav.
arkadaşlar önce ösymden başvuru yaptım sonra atm e 55 tl yatırdım(ortaöğretim sınavı için) ama ösym nin sitesinde parayı yatırmamışım gibi gösteriyor.
aynı hatayı alan yada nasıl çözeceğimi bilen söylesin.
arkadaşlar önce ösymden başvuru yaptım sonra atm e 55 tl yatırdım(ortaöğretim sınavı için) ama ösym nin sitesinde parayı yatırmamışım gibi gösteriyor.
aynı hatayı alan yada nasıl çözeceğimi bilen söylesin.
zamanında gecemi gündüzüme kattıran sınav. kpss önlisans konu anlatım videolarıyla sınava hazırlanmama oldukça yardımcı olan, özellikle coğrafya ve edebiyat videoları ile açığımı kapattıran siteye de selam olsun. http://konuanlatim.com/
ömür tüketen,
hayattan çalan,
kafayı yediren,
umutlandırıp dibe batıran sistem.
hobi olarak girmek en iyisi.
hayattan çalan,
kafayı yediren,
umutlandırıp dibe batıran sistem.
hobi olarak girmek en iyisi.
Önceden şu kadroları en az bir yıl önce açıklasalar. Bakın beş, on yıl önce demiyorum. Bir yıl önce. Değerli bilmem ne bölümü adayları bu sene sizin bölümden şu kadar kişi alacağız deseler ve adaylar da geleneklerini ona göre planlasalar çok mu zor?
16 ekimde gireceğim sınav,sahi yüksek puan alırsam iş bulabilir miyim ki?
Yeniden gireceğim rüyalarıma giren kabusum olmuş sınavdır kpss. Okul bitti ama bir türlü atanamıyoruz. Zaten sınavı kazanmakla olmuyor daha bunun mülakatı var. Çözmediğim soru kitabı kalmadı bu sene sil baştan diye bi' seri kitap hazırlamışlar. Güzele benziyor bir de ondan çalışalım.
yoluma ankara kariyer ile devam edeceğim sınavdır.
hadi bakalım.
bu sefer yöntemi kaptım yardırcam inş.
konu kpss ise şöyle rahat bi 2 3 senenizi politika değiştirmeden vermeniz gerekiyor sanırım.
hadi bakalım.
bu sefer yöntemi kaptım yardırcam inş.
konu kpss ise şöyle rahat bi 2 3 senenizi politika değiştirmeden vermeniz gerekiyor sanırım.
geri sayım başladı son 10 gün.
kendimi hiç hazır hissetmiyorum.
hayallerim var, umutlarım var, geleceğimi düşünürken gözlerim parlıyordu.
ama artık değil. umudum azalıyor, hayallerim kararıyor, biz ne zaman adam olacağız sorusu canlanıyor kafamda. ve bu fotoğrafı görüyorum, biz istanbul'da 3000 tl ile kıt kanaat geçinebilmek için aklımızı kaybediyoruz, ya tüm bu emekler hem de karın tokluğuna çalışmak için yapılan bunca çaba sonuçsuz kalırsa ?
görsel
deniz gezmiş değilim ama duvardaki adalet yazısına bakıp hepinizin anasını sikeyim diyorum.
ama artık değil. umudum azalıyor, hayallerim kararıyor, biz ne zaman adam olacağız sorusu canlanıyor kafamda. ve bu fotoğrafı görüyorum, biz istanbul'da 3000 tl ile kıt kanaat geçinebilmek için aklımızı kaybediyoruz, ya tüm bu emekler hem de karın tokluğuna çalışmak için yapılan bunca çaba sonuçsuz kalırsa ?
görsel
deniz gezmiş değilim ama duvardaki adalet yazısına bakıp hepinizin anasını sikeyim diyorum.
2010 dan sonra 2009, 2012 sorularının da çalındığı ortaya çıkmış.
http://www.memurlar.net/haber/616280/
http://www.memurlar.net/haber/616280/
Sınav yerleri belli olmuştur.
insanları daha ne kadar şehir dışına atabiliriz diye çok düşünmüş olmalılar.
insanları daha ne kadar şehir dışına atabiliriz diye çok düşünmüş olmalılar.
sınavla girmeye çalışanları almama sınavı.
Ne calinmasi ya bile bile veriyorlardi soruları.
86 ile atanamayanı duyunca girmekten vazgeçtiğim sınavdır. 86 almış napsın daha lan ?
çok yakın zamanda tamamen kalkacak sınav türü. akp direk kendi elemanlarını koyacak sözlü mülakat ile. iyi iş.
http://www.sabah.com.tr/y...rkezi-yerlestirme-bitiyor
http://www.sabah.com.tr/y...rkezi-yerlestirme-bitiyor
Bel bağlanmaması gereken sınavdır.
imkanınız yoksa özel sektör imkanınız varsa kendi işiniz alternatifler arasına alınmalıdır.
imkanınız yoksa özel sektör imkanınız varsa kendi işiniz alternatifler arasına alınmalıdır.
An itibariyle çıktığım sınav.
Bu sınava bel bağlamak biraz şov bence.
Bu sınava bel bağlamak biraz şov bence.
Tarih sınavı yine saçma denilecek kadar zordu. Çok çıkar dediğimiz kültür ve medeniyetten sanırım 2 soru ancak geldi. Anayasadan paso 1982 anayasasından soru yardırmışlar. Türkçe normaldi de (artık her sınavda sayfa sayfa paragraflardan beyin yakan birisi olarak nispeten normaldi) bok varmış gibi bi'de sözel mantık soruyorlar. Neyse. ilk kpss tecrübem. Doğuda yeni bir il yaparlarsa belki oraya atanabilme şansım var. Emeği geçen herkesin geçmişini sikeyim. Teşekkürler.
Eskiden şeker verilen ama artık onunda verilmediği sınav.sanırsam ösym de para kalmadı hadi bir el atalım abiler.
Not: ben hala kalemin yanında verilen peçeteye taktım.erkek adaylara subliminal bir mesajmı veriliyor nedir.
Not: ben hala kalemin yanında verilen peçeteye taktım.erkek adaylara subliminal bir mesajmı veriliyor nedir.
Bugün girdiğim sınav kendileri. Bir umutla girip sıfır umutla çıktım. Devlet kendini geliştirmiş cevabı olmayan sorular sordu.
2012de girmiştim en son 80 puan almıştım. Tercihler başladıktan bir gün sonra sonuçların açıklanması torpilin nasıl döndüğüne kanıttır. Lakin bu sene umutluyum feto üyelerinden boşalan kadrolara devletin benim gibi devletçi osmanlıcı müslüman bir kişiliği getirmesi lazım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar