bugün

kpss

ortaöğretim ve ön lisans ta sıkıntı yaşadığım sınav.

arkadaşlar önce ösymden başvuru yaptım sonra atm e 55 tl yatırdım(ortaöğretim sınavı için) ama ösym nin sitesinde parayı yatırmamışım gibi gösteriyor.

aynı hatayı alan yada nasıl çözeceğimi bilen söylesin.
© copyright 2005 - 2026