bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- sözlükteki gizli düşmanım3
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- kemalist dünya24
- hırt4
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- hurdadan çıkan flash diskler2
- içinden canavar çıkan insan2
- kezodan öpücük istemek2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- israil6
- sedat pekmez21
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ona bir şey söyle9
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- evagreen2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- anın görüntüsü17
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- birader yazar olmak12
Eskiden pc lerin işlemcileri daha gelişkin olduğu için aynı oyunun pc versiyonu hep daha iyi idi. Ama kopyalanma dolayısıyla oyun üreticileri konsola ağırlık verince durum değişti.
az önce denk geldiğim videoda özetlenmiş olan versus. haykırdım amk :D
https://www.facebook.com/...R/videos/761140764044390/
https://www.facebook.com/...R/videos/761140764044390/
Her turlu PC alir.
Konsol alır bence.
ikiside.
sırf exclusive oyunları oynamak için ps alınmaz. oyunlarınada 200 tl verilmez delikanlı adam korsan indirir.
oyun oynayacaksan pc al.
Dolar 4 lira iken iyi bir pc toplamak imkansız oldu.
Eskiden pc derdim ama türkiye şartlarında artık cevap konsol.
Eskiden pc derdim ama türkiye şartlarında artık cevap konsol.
Sağlam bir pc toplayıp dünyanın parasını vermektense konsolda oynamak daha mantıklı ve zevklidir.
Xbox 360 bile işimi görüyorsa ve eğlendiriyorsa diğerlerini düşünün.
Başlık konsolda oyun vs pc de oyun olarak değiştirilse daha mantıklı olurdu.
Xbox 360 bile işimi görüyorsa ve eğlendiriyorsa diğerlerini düşünün.
Başlık konsolda oyun vs pc de oyun olarak değiştirilse daha mantıklı olurdu.
konsolda yapacağın işlemler kısıtlıdır. ama pc açık dünya. haliyle cevabım pc.
konsollarda oyunlarda kasma, kaldırmama, sistem gereksinimleri diye bir şey yoktur. bazı oyunlar pc için çıkmaz. sadece konsollar için üretilir.
konsolların birinci ve tek önceliği oyundur. pc'ler oyun da oynatır.
ben konsol diyorum. her ne kadar alienware pc'ye sahip olsam da.
konsolların birinci ve tek önceliği oyundur. pc'ler oyun da oynatır.
ben konsol diyorum. her ne kadar alienware pc'ye sahip olsam da.
pahalı ile pahalı karşılaştırması adeta.
burada benim için tek kriter "maddiyat" olarak duruyor.
bugün, içime sinen bir bilgisayar 30-40 bin lira arasında. eve akşamları doğru düzgün gitmediğimden, gitsem de yutuptan şarkı açıp önünde sigara bira yapacağımdan dolayı ve hatta bazı günler hiç kullanmayacağımdan ötürü bu paraları vermek bana saçmalık olarak geldi.
bu benim kullanımımla alakalı elbette.
tekrar konsola yöneldim. mevcut konsolu ağabeyime "ben oynamıyorum zaten", monitör niyetine kullandığım televizyonu da yaylaya "ben izlemiyorum zaten" diye gönderdim.
şimdi tekrardan konsol + tv/monitör + klavye&mouse + şarj edilebilir pil ve şarj adaptörü almam gerekiyor.
en iyi şartlarda 14 bin lira ile 18 bin lira arasına bağlarım gibi. tabii burada konsolu da xbox series s 2. el, sıfır ayarında - çok az ay garantili olarak seçtim.
ps1'im dışındaki kullandığım konsolların hepsi sıfıra yakın 2. el konsollardı, hiç de memnuniyetsiz kaldığımı anımsamıyorum.
burada benim için tek kriter "maddiyat" olarak duruyor.
bugün, içime sinen bir bilgisayar 30-40 bin lira arasında. eve akşamları doğru düzgün gitmediğimden, gitsem de yutuptan şarkı açıp önünde sigara bira yapacağımdan dolayı ve hatta bazı günler hiç kullanmayacağımdan ötürü bu paraları vermek bana saçmalık olarak geldi.
bu benim kullanımımla alakalı elbette.
tekrar konsola yöneldim. mevcut konsolu ağabeyime "ben oynamıyorum zaten", monitör niyetine kullandığım televizyonu da yaylaya "ben izlemiyorum zaten" diye gönderdim.
şimdi tekrardan konsol + tv/monitör + klavye&mouse + şarj edilebilir pil ve şarj adaptörü almam gerekiyor.
en iyi şartlarda 14 bin lira ile 18 bin lira arasına bağlarım gibi. tabii burada konsolu da xbox series s 2. el, sıfır ayarında - çok az ay garantili olarak seçtim.
ps1'im dışındaki kullandığım konsolların hepsi sıfıra yakın 2. el konsollardı, hiç de memnuniyetsiz kaldığımı anımsamıyorum.
PC'de ki oyunlara Türkçe yama yapılabilir
Ama konsol oyunlarına yapılamaz
O yüzden PC diyorum.
Ama konsol oyunlarına yapılamaz
O yüzden PC diyorum.
Bence kesinlikle PC. ama niye diye sormayın. öyle işte.
pc ye hayvan gibi sistem yükleyip, oyunlarda optimizasyon hatası almak nasıl bi duygu acaba.
pc de hayvan gibi sistem toplayıp, 3 milyara orjinal oyun satın alıp oyunlarda optimizasyon sorunlarıyla karşılaşmak nasıl bir duygu acaba.
konsol boş iştir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar