bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- true'nun çaylak olması15
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- velvet28
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- galatasaray lobisi11
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- anın görüntüsü17
- arapça okuyabilen yazarlar3
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- hızlı para kazanmanın yolları14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
Eskiden pc lerin işlemcileri daha gelişkin olduğu için aynı oyunun pc versiyonu hep daha iyi idi. Ama kopyalanma dolayısıyla oyun üreticileri konsola ağırlık verince durum değişti.
az önce denk geldiğim videoda özetlenmiş olan versus. haykırdım amk :D
https://www.facebook.com/...R/videos/761140764044390/
https://www.facebook.com/...R/videos/761140764044390/
Her turlu PC alir.
Konsol alır bence.
ikiside.
sırf exclusive oyunları oynamak için ps alınmaz. oyunlarınada 200 tl verilmez delikanlı adam korsan indirir.
oyun oynayacaksan pc al.
Dolar 4 lira iken iyi bir pc toplamak imkansız oldu.
Eskiden pc derdim ama türkiye şartlarında artık cevap konsol.
Eskiden pc derdim ama türkiye şartlarında artık cevap konsol.
Sağlam bir pc toplayıp dünyanın parasını vermektense konsolda oynamak daha mantıklı ve zevklidir.
Xbox 360 bile işimi görüyorsa ve eğlendiriyorsa diğerlerini düşünün.
Başlık konsolda oyun vs pc de oyun olarak değiştirilse daha mantıklı olurdu.
Xbox 360 bile işimi görüyorsa ve eğlendiriyorsa diğerlerini düşünün.
Başlık konsolda oyun vs pc de oyun olarak değiştirilse daha mantıklı olurdu.
konsolda yapacağın işlemler kısıtlıdır. ama pc açık dünya. haliyle cevabım pc.
konsollarda oyunlarda kasma, kaldırmama, sistem gereksinimleri diye bir şey yoktur. bazı oyunlar pc için çıkmaz. sadece konsollar için üretilir.
konsolların birinci ve tek önceliği oyundur. pc'ler oyun da oynatır.
ben konsol diyorum. her ne kadar alienware pc'ye sahip olsam da.
konsolların birinci ve tek önceliği oyundur. pc'ler oyun da oynatır.
ben konsol diyorum. her ne kadar alienware pc'ye sahip olsam da.
pahalı ile pahalı karşılaştırması adeta.
burada benim için tek kriter "maddiyat" olarak duruyor.
bugün, içime sinen bir bilgisayar 30-40 bin lira arasında. eve akşamları doğru düzgün gitmediğimden, gitsem de yutuptan şarkı açıp önünde sigara bira yapacağımdan dolayı ve hatta bazı günler hiç kullanmayacağımdan ötürü bu paraları vermek bana saçmalık olarak geldi.
bu benim kullanımımla alakalı elbette.
tekrar konsola yöneldim. mevcut konsolu ağabeyime "ben oynamıyorum zaten", monitör niyetine kullandığım televizyonu da yaylaya "ben izlemiyorum zaten" diye gönderdim.
şimdi tekrardan konsol + tv/monitör + klavye&mouse + şarj edilebilir pil ve şarj adaptörü almam gerekiyor.
en iyi şartlarda 14 bin lira ile 18 bin lira arasına bağlarım gibi. tabii burada konsolu da xbox series s 2. el, sıfır ayarında - çok az ay garantili olarak seçtim.
ps1'im dışındaki kullandığım konsolların hepsi sıfıra yakın 2. el konsollardı, hiç de memnuniyetsiz kaldığımı anımsamıyorum.
burada benim için tek kriter "maddiyat" olarak duruyor.
bugün, içime sinen bir bilgisayar 30-40 bin lira arasında. eve akşamları doğru düzgün gitmediğimden, gitsem de yutuptan şarkı açıp önünde sigara bira yapacağımdan dolayı ve hatta bazı günler hiç kullanmayacağımdan ötürü bu paraları vermek bana saçmalık olarak geldi.
bu benim kullanımımla alakalı elbette.
tekrar konsola yöneldim. mevcut konsolu ağabeyime "ben oynamıyorum zaten", monitör niyetine kullandığım televizyonu da yaylaya "ben izlemiyorum zaten" diye gönderdim.
şimdi tekrardan konsol + tv/monitör + klavye&mouse + şarj edilebilir pil ve şarj adaptörü almam gerekiyor.
en iyi şartlarda 14 bin lira ile 18 bin lira arasına bağlarım gibi. tabii burada konsolu da xbox series s 2. el, sıfır ayarında - çok az ay garantili olarak seçtim.
ps1'im dışındaki kullandığım konsolların hepsi sıfıra yakın 2. el konsollardı, hiç de memnuniyetsiz kaldığımı anımsamıyorum.
PC'de ki oyunlara Türkçe yama yapılabilir
Ama konsol oyunlarına yapılamaz
O yüzden PC diyorum.
Ama konsol oyunlarına yapılamaz
O yüzden PC diyorum.
Bence kesinlikle PC. ama niye diye sormayın. öyle işte.
pc ye hayvan gibi sistem yükleyip, oyunlarda optimizasyon hatası almak nasıl bi duygu acaba.
pc de hayvan gibi sistem toplayıp, 3 milyara orjinal oyun satın alıp oyunlarda optimizasyon sorunlarıyla karşılaşmak nasıl bir duygu acaba.
konsol boş iştir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar