bugün

uydu üzerinden tüm dünyada izlenebilen yerel kanal...
güzel bir haberciliğe imza atmış yerel gururumuz:

https://www.facebook.com/...031492646156&comments
(bkz: kontv)
anasınıfı yıllarımda sınıfımıza gelip sıradan büyüyünce ne olacaksın diye sormaya başlamışlardı bize. ben dolmuş şoförü demiştim. çok güzel haberleri olmakla birlikte merkez binaları bok gibidir.
akşamları izlemek zorunda kaldığım kanal.
Şu anda seçim sonuçlarını vermektedir. Sonuç açıklamak yasak değil miydi?

görsel
daşşağı olan bir televizyon kanalı. normaldir.
Rtük ten okkalı bir ceza yiyecekleri kesin ama iyi de reklam yaptılar.
az önce hacı amca feminizm iyi bir yol değildir falan diyordu. açın izleyin aga fena kafa buluyorlar. ulu sözluk trollerinin ekrana çıkmış hali.
© copyright 2005 - 2026