bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- tgrt3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- almanya4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- anın görüntüsü15
- esra'yı aç esra'yı2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- lucas luthor2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- hoşgeldin pazartesi7
- gocu bey meh meh bey birader4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- futbol9
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
kobane değil ayn-el arap.
maalesef pkk'nın avrupa ve dünya kamuoyunda legalize edildiği yer. inanmayan yabancı haber sitelerinde çıkan haberlere ve yorumlara bakabilir.
Did you mean ayn-el arab?
Sikko barzoların ütopyası.
Sikko barzoların ütopyası.
ismini hatirlayamadigim bir alman firmasının.... company şantiye sahası, hah iste bu company, kürtler tarafından kobani olarak anılmış rivayete göre.
birilerinin bir yere verdiği adlandırma.
kürtlerin modern dünya destanı.
tc ve kapitalist köpeklerin desteklediği ışid'li canilerin hoplatıldığı yer.
tc ve kapitalist köpeklerin desteklediği ışid'li canilerin hoplatıldığı yer.
içinde itlerin bulunduğu bölgedir.
Erdoğan düştü düşecek diyordu... Düşmedi, düşmeyecek *
bir aralar düşüyordu olan kürt şehri.
bazı eziklere kapak olmuş kürt ili. ayn el arab? hani lan arab?
ışid'in yeniden gelip tarihten sileceği ayn el arab!
an itibariyle kurtulan kürt şehri.
köpeklerin kısırlaştırılması durdurulmalıdır zira birçok köpek orada öldürülmüştür. ypg yi kınıyoruz bu olaydan ötürü.
köpeklerin kısırlaştırılması durdurulmalıdır zira birçok köpek orada öldürülmüştür. ypg yi kınıyoruz bu olaydan ötürü.
Özgürleşmiştir. Uğrunda düşen canlar mücadelemizde yaşayacak. Biji Serketina Kobanê‬! Kobane'de kazanan insanlık oldu.
Yakılıp yıkılması gereken yer. Zaten ankaradan öbür tarafı yakacaksın doğuda ki kürtleride yakacaksın sadece boşa oksijen tüketen pis ırk.
işid ortaya çıkana kadar, Türkiye'deki -ismi lazım değil-tipinden belli olan etnik kırıntıların dahi adını bilmedikleri, sırf kendilerine masal yaratmak için üzerinde durulduğu, Amerika'nın petrol bekçiliğinin yapıldığı bir boka yaramaz toprak parçasıdır.
Kürt , Türk , sağcı , solcu ve ya Sünni şia ayrımı olmadan insanlığın onuru , aydınlık ve laik yarınları için her kesimden insanın karanlık ortaçağ barbarlarına karşı mücadele ettiği ve sonunda başarılı olduğu yerdir artık kobani.
Bu birlik ve beraberlik elbet bölgemizi bu gerici barbarlardan kurtaracaktır.
Başefefendiniz ve onun gibi düşünen isid yanlisi ve kürt düşmanı insanlar da artık kobani düşmedi , sizede sandalyeden düşmek kaldı..
EDIT: irak ta Türkmen kardeşlerimizin kafasi kesen ve Türkmen kadınlarına tecavüz edip , pazarda köle diye satan bir vahşi örgütü sırf kürtleri ile savaşıyor diye savunup cici gösteren Yurdum ahmak ve düşünmeden yetisiz milliyetçilerini de biraz vicdana ve düşünmeye davet ediyoruz..
Cok seviyorsaniz bu örgütü siz de savaşınız, siktırin gidin isid saflarında şia Türkmen ve kürt öldürün.
Bu birlik ve beraberlik elbet bölgemizi bu gerici barbarlardan kurtaracaktır.
Başefefendiniz ve onun gibi düşünen isid yanlisi ve kürt düşmanı insanlar da artık kobani düşmedi , sizede sandalyeden düşmek kaldı..
EDIT: irak ta Türkmen kardeşlerimizin kafasi kesen ve Türkmen kadınlarına tecavüz edip , pazarda köle diye satan bir vahşi örgütü sırf kürtleri ile savaşıyor diye savunup cici gösteren Yurdum ahmak ve düşünmeden yetisiz milliyetçilerini de biraz vicdana ve düşünmeye davet ediyoruz..
Cok seviyorsaniz bu örgütü siz de savaşınız, siktırin gidin isid saflarında şia Türkmen ve kürt öldürün.
ulusalcılara, faşocuklara, kafa kesen yaratıksevenlere, şeritaçı tosunlara YPG nin boruyu döşediği kent.
(bkz: biji berxedane kobane)
(bkz: biji berxedane kobane)
pekaka barınağı.
benzinle yakılmalı.
benzinle yakılmalı.
Conilere, teyyibe rağmen bak adamınız ne diyor kürtçükler;
http://www.milliyet.com.t...detay/2004529/default.htm
Ayn-el arab'da zafer falan yok.
http://www.milliyet.com.t...detay/2004529/default.htm
Ayn-el arab'da zafer falan yok.
sözde ışid'den temizlendi. bakalım zafer kazandığını duyuran orospu çocuklarından ne zaman temizlenecek.
bazı faşist eziklere paragraflar düzdürür. kürtler düzene düzdü kardeş, geçmiş olsun.
Amerikan mandası türkler bir de Amerikan desteğiyle oldu demiyor mu?
Amerikan mandası türkler bir de Amerikan desteğiyle oldu demiyor mu?
Kürtlerin etekle kazandığı zaferdir.
Manda etekle zafer kazanıyor lan, ne güzel. Burdaki kürtçükler de zafer naraları atıyor. Olmayan zafere nara atan eziklerin türklerin savaşlarında kimin mandası olduklarını da yazsın. Hem kürtlerin hem türklerin.
Manda etekle zafer kazanıyor lan, ne güzel. Burdaki kürtçükler de zafer naraları atıyor. Olmayan zafere nara atan eziklerin türklerin savaşlarında kimin mandası olduklarını da yazsın. Hem kürtlerin hem türklerin.
asıl adı company'dir. zamanla kobane olmuştur. bölge halkının şivesinden sanırım.
kurtulan kürt şehir merkezidir.
Menderes iktidarından beri amerika sömürgesi ve ileri karakol görevi yapan bir ülke de yaşayıp başkalarını amerikancılıkla falan suçlamak ne kadar da omurgasız bir davranış dimi ?
Incirlik tapusu ile kimin yada diyarbakir ana jet üstü kimin bunlar Nato nun olmasın ? yok Haçlı ordusu Falanmış ? Daha geçen bu selefiler senin başkentin de bomba patlattı sen hala işid kıçı Yalamaya devam ediyorsun.
He yavrum he düştü düşecek dediniz düşmedi , sınırı iside açtınız düşmedi , sosyal medya da düşmedi şimdi de başka bok atma yolu buldunuz ..
Olaya aslında kürt düşmanlığından sıyrılıp iyi yönünden bakarsanız.
Yıllardır komşu olmaktan haz etmediniz iran , Irak , Suriye ve Ermenistan dan sizi kurtarıyor Kürtler işte neden üzülüyorsunuz ki ?
alın size yeni komşu ...
karanlık Ortadoğu barbarlarına karşı Ortadoğu da sürdürulen arap , Türk , kürt ve tüm devrimci ve Enternasyonel güçlerin şanlı direnişini selamlayin en azından saygı duyun ..
bu savaş Türkmen kardeşlerimizin ve tüm bölge halkının yarınları içindir..
Dün Kerkük
dün tuzhurmatu
Dün sengal.
Bugün kobani.
yarın belki Musul.
Hani bir aksam ansızın ..
sizin yıllardır yapamadığınız utopyaniz.
81 Musul .
82 kerkuk gibi.
Çaktiniz köfteyi *
Incirlik tapusu ile kimin yada diyarbakir ana jet üstü kimin bunlar Nato nun olmasın ? yok Haçlı ordusu Falanmış ? Daha geçen bu selefiler senin başkentin de bomba patlattı sen hala işid kıçı Yalamaya devam ediyorsun.
He yavrum he düştü düşecek dediniz düşmedi , sınırı iside açtınız düşmedi , sosyal medya da düşmedi şimdi de başka bok atma yolu buldunuz ..
Olaya aslında kürt düşmanlığından sıyrılıp iyi yönünden bakarsanız.
Yıllardır komşu olmaktan haz etmediniz iran , Irak , Suriye ve Ermenistan dan sizi kurtarıyor Kürtler işte neden üzülüyorsunuz ki ?
alın size yeni komşu ...
karanlık Ortadoğu barbarlarına karşı Ortadoğu da sürdürulen arap , Türk , kürt ve tüm devrimci ve Enternasyonel güçlerin şanlı direnişini selamlayin en azından saygı duyun ..
bu savaş Türkmen kardeşlerimizin ve tüm bölge halkının yarınları içindir..
Dün Kerkük
dün tuzhurmatu
Dün sengal.
Bugün kobani.
yarın belki Musul.
Hani bir aksam ansızın ..
sizin yıllardır yapamadığınız utopyaniz.
81 Musul .
82 kerkuk gibi.
Çaktiniz köfteyi *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar