bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- 1 kilometrelik gökdelen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız6
- owner of a lonely heart2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- şafak çak4
- anın görüntüsü22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlükteki gizli düşmanım10
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak3
- içtim şarabı13
- erkekler neden erken ölür3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- enjoy im vaccinated3
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her kadın güzeldir3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- günün şiiri6
- kadir inanır22
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- venezuella depremi3
- büstiyer2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- true'nun çaylak olması16
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- dümbelettin efendi2
msn 7.0 ile birlikte hayatimiza giren ve destan yazar gibi nick yapanlarin bos bir yer bulsam da bir seyler daha yazip sevgilime aci cektirsem dusuncesini az da olsa gideren bulgu.
ayrica (bkz: media player) ya da winampta calinan sarkilari "windows media player'daki sarki bilgilerini kisisel ileti olarak goster" kutucuguna (bkz: ipana okey) isaretini koyarak bu bolumden karsi tarafa gosterebilmeyi saglayan hede.
ayrica (bkz: media player) ya da winampta calinan sarkilari "windows media player'daki sarki bilgilerini kisisel ileti olarak goster" kutucuguna (bkz: ipana okey) isaretini koyarak bu bolumden karsi tarafa gosterebilmeyi saglayan hede.
sözlüğümüzün bir güzelliği.
(bkz: yazarlarin kisisel iletilerinin meali)
(bkz: yazarlarin kisisel iletilerinin meali)
(bkz: ağlama duvarı)
son 20 saattir msn'deki kişisel iletiler,
galatasaray..
gs..
fenevbahce
"ama biz de size 6 attık ehehehe"..
yazılarıyla dolmuştur, epey sürecek gibi.. *
galatasaray..
gs..
fenevbahce
"ama biz de size 6 attık ehehehe"..
yazılarıyla dolmuştur, epey sürecek gibi.. *
7 temmuz uludag sozluk fasil zirvesinde pek sessiz kalmış iyi şiir yazan yazar.
sözlükte yazılan iletiler için moderatörlerin yazar adına yazdıkları iletilerdir. ''küfür etmek kötü bir davranıştır.'' * )
gerçek ruh halinin resmi kaydıdır. dikkat çekmenin de en kolay yoludur.
msn ortamlarından sonra ilk defa bir sozlukte de kendini gostererek yuzumde bir gulumseme,yok lan kahkaha, şaka şaka gülümseme belirmesini sağlamış şey , microsoft icadı.
Pek güzel bir şeydir netekim . Sevgililer birbiriyle konuşmuyorsa gerek nikleriyle olsun veya "ya nikimi bozmayayım şimdi,kişisel iletim de var benim" diyerek kişisel iletileriyle olsun birbirleriyle konuşmadan iletişim haline geçebiliyorlar mesela.Küs oldugu adama inceden laf sokacak adam ama küs işte, nikle yapsa çok göze batar,ayıp olabilir ; ve kişisel ileti var orda da işte. Yeni tanıştığın karşı cinse mı yavşayacaksın msn den, tamam ilk önce muhabbetle kıvamı hazırlıyoruz sonra muhabbet istenilen kıvama geldiğinde hemen kişisel iletimizi muhabbetin akışına göre ve karşıdakinin anlayacağı şekilde değiştiriyoruz. akabinde "ehehehe * ))) çokh küsselll ollmşşş o yhaaa eheheh" şeklinde mesajlar alıyoruz.
çok güzel ya, çaylaklıktan çıkayım, biraz da ortamı tanıyayım çok güzel şeyler var aklımda; ve duydum ki uludagsozlukte güzel kızlar varmış lan.
Pek güzel bir şeydir netekim . Sevgililer birbiriyle konuşmuyorsa gerek nikleriyle olsun veya "ya nikimi bozmayayım şimdi,kişisel iletim de var benim" diyerek kişisel iletileriyle olsun birbirleriyle konuşmadan iletişim haline geçebiliyorlar mesela.Küs oldugu adama inceden laf sokacak adam ama küs işte, nikle yapsa çok göze batar,ayıp olabilir ; ve kişisel ileti var orda da işte. Yeni tanıştığın karşı cinse mı yavşayacaksın msn den, tamam ilk önce muhabbetle kıvamı hazırlıyoruz sonra muhabbet istenilen kıvama geldiğinde hemen kişisel iletimizi muhabbetin akışına göre ve karşıdakinin anlayacağı şekilde değiştiriyoruz. akabinde "ehehehe * ))) çokh küsselll ollmşşş o yhaaa eheheh" şeklinde mesajlar alıyoruz.
çok güzel ya, çaylaklıktan çıkayım, biraz da ortamı tanıyayım çok güzel şeyler var aklımda; ve duydum ki uludagsozlukte güzel kızlar varmış lan.
bir şarap şisesinin içine koyup, mantarını iyice tıkayarak şişenin ağzına, okyanusa salanlar dışındakileri kabul edemeyeceğim.. pardon..!
"bugün ne yazsam acaba?" sorunsalını doğuran msn özelliği. olmadı şarkı sözlerinden bir demet yazılır, o da olmadı "ne dinliyorum" özelliği açılarak ileti bulma sıkıntısından kurtulunur. ancak, bu kez de "hangi şarkıları dinlesem?" sorunu başlayabilir.
(bkz: kişisel bir ileti yazınız)
boş kısma kişisel bir ileti cümlesini yerleştirerek emir cümlesinin gereğini yaptığınızı herkese ilan edebileceğiniz eylem.
örn:
kosankarga(içeriyle dışarı arasında biryerlerde)
kişisel bir ileti
çoğu zaman bu bölümdeki özgürlük avantajı kötüye kullanılır ve yazılması gereksiz birsürü $ey yazılır. (bkz: aşk; nenemden kalan miras değil sevgilime olan borcumdur) gördüğünüzde teknoloji zekayı yok ediyor düşüncesini onaylayabilirsiniz.
örn:
kosankarga(içeriyle dışarı arasında biryerlerde)
kişisel bir ileti
çoğu zaman bu bölümdeki özgürlük avantajı kötüye kullanılır ve yazılması gereksiz birsürü $ey yazılır. (bkz: aşk; nenemden kalan miras değil sevgilime olan borcumdur) gördüğünüzde teknoloji zekayı yok ediyor düşüncesini onaylayabilirsiniz.
(bkz: kişisel bir ileti)
msn de nickin yanına yazılan, insanların çoğunlukla dışavurum alanı olarak kullandıkları iletiler
kişisel bir ileti bölümüne herkesin "kişisel bir ileti" yazarak espiri yaptıgını zannettiği bölüm.
ağlama duvarı haline getirilen bir msn messenger hizmeti!
eskiden tuvalet kapılarına yazardık aşklarımızı, kızgınlıklarımızı ve kardeşimize bile söyleyemediğimiz cinsel problemlerimizi...
daha sonra bunu otobüs koltuklarına, gemi sıralarına derken o da ne!
bu lanet şey çıktı...
kişisel ileti!
ilet babam ilet. karşıdaki çok merak ediyordu senin problemlerini.
(bkz: anlat anlat heyecanlı oluyor)
eskiden tuvalet kapılarına yazardık aşklarımızı, kızgınlıklarımızı ve kardeşimize bile söyleyemediğimiz cinsel problemlerimizi...
daha sonra bunu otobüs koltuklarına, gemi sıralarına derken o da ne!
bu lanet şey çıktı...
kişisel ileti!
ilet babam ilet. karşıdaki çok merak ediyordu senin problemlerini.
(bkz: anlat anlat heyecanlı oluyor)
bazı insanların her yedigi haltı yazdıgı anlattıgı yer.kahramamızın tuvaleti gelir ve olaylar gelişir.
"sıçmaya gittim,yoqum"
"ellerimi yıkıyorum"
"ellerimi yıkamadan kılavyeye yazı yazdıgım için kılayveyi siliyorum"
.....*
"sıçmaya gittim,yoqum"
"ellerimi yıkıyorum"
"ellerimi yıkamadan kılavyeye yazı yazdıgım için kılayveyi siliyorum"
.....*
kişisel sensin o ileti de sana girsin *
öncelikle ileti kelimesini ele alalım. ileti, mesaj anlamı taşımaktadır. şimdi de kişisel kelimesine bakalım. bu kelime de kişinin şahsına özel, bireysel anlamı taşımaktadır. birleştirirsek bireysel mesaj'ı elde ederiz. peki bu bireysel mesaj, nedir?
mesaj vermek isteyen bir insan, başkasının mesajını mı iletir diğerlerine? hayır kendi mesajıdır.
peki bir insan kendine mesaj verir mi? neden versin içinden düşünür.
o zaman kişisel ileti akıllarda anlam kargaşasına neden olan bir kavram olmakla kalmaz, saçma bir kavramdır da.
mesaj vermek isteyen bir insan, başkasının mesajını mı iletir diğerlerine? hayır kendi mesajıdır.
peki bir insan kendine mesaj verir mi? neden versin içinden düşünür.
o zaman kişisel ileti akıllarda anlam kargaşasına neden olan bir kavram olmakla kalmaz, saçma bir kavramdır da.
insanın haleti ruhiyesini anlatan bir ya da iki cümle uzunluğunda olan, msn listelerinde neden olduğu bilinmmesine ramen asıl nicklerimizden daha silik renkle yazılmış şeyin ismidir.
çoğu zaman kişisel olmayan iletilerdir.
msnle pek içli dışlı olduğunu tahmin ettiğim 4. nesil yazar.
(bkz: toplumsal bir ileti giriniz)
tamamen kişisel olan , başka kişileri pek de ilgilendirmeyen iletilerdir.
-duştayım.
-sevişiyorum.
-bugün çok güzeldi.
-canım arkadaşım gamze seni çok seviyorum.
tamamen kişisel olan , başka kişileri pek de ilgilendirmeyen iletilerdir.
-duştayım.
-sevişiyorum.
-bugün çok güzeldi.
-canım arkadaşım gamze seni çok seviyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar