bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- göte giren şemsiye4
- frt2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- durduk yere ağlamak2
- ciguli kral7
- gta 62
- 19 yaşında kızla yatmak14
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kadir inanır'ın vefatı7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- saraca finch house7
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- fransa5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- mısır3
- belçika4
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
"kime diyorum lan ben"in bir derece kibar versiyonudur. tinlamayan insan serzenisidir.
heyyyy diye devamı beklenen cümle.
'sklenmiyorum sanırım?' manasındadır.
knock out'un 31 isimli albümünde bir şarkı. ilginç bir flow'a sahiptir. kendi ağzından da dediği gibi "ben bu boktan anlıyorum, iyiye iyi, kötüye kötü diyorum".
hayat okuluna dair dosya kabarık
beni de tanı be şair olma şımarık
bu derdin bir ilacı yok mu acaba
yazmasam olmuyor ne hastalık ama
her şey üstüne üstüne mi geliyor
gün geçtikçe sabrın bitiyor
gelir biter yahu bunda ne var
e hayat zor diyorlar olacak o kadar
banane kim nerede gününü gün ediyorsa
banane kim nerede kime nasıl sövüyorsa
bunun sonu ya yenilgim olur ya da başarım
takmadan yaşamalı dedik hadi bakalım
bindik bir alamete hayırlısı
sanarız ki kıyamet koptu kopacak
yine giderayak ortalığı geriyorum
şşt baana ben kime diyorum
i̇nsan bu işte gözü doymuyor ki
her istediğin her zaman olmuyor ki
yoktur zorlamanın bir alemi
oynamamışsan daha son hamleni
konu aynı yere gelir hep dön dolaş
yaşıyoruz 2 kaşık aş ağrısız baş
dur ve bir daha düşün bence
beni itham etmeden önce
planlarımın içinde yer almayan
planlarla uğraşıp duruyorum
vakit nakittir ama gün bugün diye
bir haftada birkaç gece uyuyorum
hayat okuluna dair dosya kabarık
beni de tanı be şair olma şımarık
bu derdin bir ilacı yok mu acaba
yazmasam olmuyor ne hastalık ama
kahretsin yine mi çuvalladık
çok uzattık tribi afalladık
kontrolü kaybettik toparladık,
maalesef en baştan kokar balık.
hayat okuluna dair dosya kabarık
beni de tanı be şair olma şımarık
bu derdin bir ilacı yok mu acaba
yazmasam olmuyor ne hastalık ama
her şey üstüne üstüne mi geliyor
gün geçtikçe sabrın bitiyor
gelir biter yahu bunda ne var
e hayat zor diyorlar olacak o kadar
banane kim nerede gününü gün ediyorsa
banane kim nerede kime nasıl sövüyorsa
bunun sonu ya yenilgim olur ya da başarım
takmadan yaşamalı dedik hadi bakalım
bindik bir alamete hayırlısı
sanarız ki kıyamet koptu kopacak
yine giderayak ortalığı geriyorum
şşt baana ben kime diyorum
i̇nsan bu işte gözü doymuyor ki
her istediğin her zaman olmuyor ki
yoktur zorlamanın bir alemi
oynamamışsan daha son hamleni
konu aynı yere gelir hep dön dolaş
yaşıyoruz 2 kaşık aş ağrısız baş
dur ve bir daha düşün bence
beni itham etmeden önce
planlarımın içinde yer almayan
planlarla uğraşıp duruyorum
vakit nakittir ama gün bugün diye
bir haftada birkaç gece uyuyorum
hayat okuluna dair dosya kabarık
beni de tanı be şair olma şımarık
bu derdin bir ilacı yok mu acaba
yazmasam olmuyor ne hastalık ama
kahretsin yine mi çuvalladık
çok uzattık tribi afalladık
kontrolü kaybettik toparladık,
maalesef en baştan kokar balık.
kime diyorum olm ben? hoş geldin tamam mı? adamsın.
hoşgelen yazar.
umarım kızdır.
umarım kızdır.
Vietnamdaki bir yılanın yumurtasından size de selam a dostlar. Var olun...
çok tatlı bir yazar. elleşmeyin sevgi şeysine.
(bkz: d3xter/#24984121)
islam bilginlerinin sadece 0'ı bulduğunu zanneden, kendini ilerici sanan kemalist keko.
islam bilginlerinin sadece 0'ı bulduğunu zanneden, kendini ilerici sanan kemalist keko.
An itibariyle, meslektaş olduğumuzu öğrendiğim, nesildaş da olan yazar.
gidemiyorum; kalamıyorum da...
Genellikle annelerimizin bizlere " trip " şeklinde kullandığı cümledir. Anneler candır, şu dünyada ki bizi karşılıksız sevecek tek insandır. Onları üzmeyelim. ileride soğuk mermer taşını öpersin zoruna gider.
Sallanmadığını hisseden kişinin karşısındaki kişiye söylediği laftır.
Ayrıca bir yazardır.
açık oylayıp duruyor.
Kadın ise eşim yapacağım. Erkek ise batak eşim.
Bırakmam yani.*
Ayrıca bir yazardır.
açık oylayıp duruyor.
Kadın ise eşim yapacağım. Erkek ise batak eşim.
Bırakmam yani.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar