bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi4
- kemalistler8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- bitcoin2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- am okşama4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
"kime diyorum lan ben"in bir derece kibar versiyonudur. tinlamayan insan serzenisidir.
heyyyy diye devamı beklenen cümle.
'sklenmiyorum sanırım?' manasındadır.
knock out'un 31 isimli albümünde bir şarkı. ilginç bir flow'a sahiptir. kendi ağzından da dediği gibi "ben bu boktan anlıyorum, iyiye iyi, kötüye kötü diyorum".
hayat okuluna dair dosya kabarık
beni de tanı be şair olma şımarık
bu derdin bir ilacı yok mu acaba
yazmasam olmuyor ne hastalık ama
her şey üstüne üstüne mi geliyor
gün geçtikçe sabrın bitiyor
gelir biter yahu bunda ne var
e hayat zor diyorlar olacak o kadar
banane kim nerede gününü gün ediyorsa
banane kim nerede kime nasıl sövüyorsa
bunun sonu ya yenilgim olur ya da başarım
takmadan yaşamalı dedik hadi bakalım
bindik bir alamete hayırlısı
sanarız ki kıyamet koptu kopacak
yine giderayak ortalığı geriyorum
şşt baana ben kime diyorum
i̇nsan bu işte gözü doymuyor ki
her istediğin her zaman olmuyor ki
yoktur zorlamanın bir alemi
oynamamışsan daha son hamleni
konu aynı yere gelir hep dön dolaş
yaşıyoruz 2 kaşık aş ağrısız baş
dur ve bir daha düşün bence
beni itham etmeden önce
planlarımın içinde yer almayan
planlarla uğraşıp duruyorum
vakit nakittir ama gün bugün diye
bir haftada birkaç gece uyuyorum
hayat okuluna dair dosya kabarık
beni de tanı be şair olma şımarık
bu derdin bir ilacı yok mu acaba
yazmasam olmuyor ne hastalık ama
kahretsin yine mi çuvalladık
çok uzattık tribi afalladık
kontrolü kaybettik toparladık,
maalesef en baştan kokar balık.
hayat okuluna dair dosya kabarık
beni de tanı be şair olma şımarık
bu derdin bir ilacı yok mu acaba
yazmasam olmuyor ne hastalık ama
her şey üstüne üstüne mi geliyor
gün geçtikçe sabrın bitiyor
gelir biter yahu bunda ne var
e hayat zor diyorlar olacak o kadar
banane kim nerede gününü gün ediyorsa
banane kim nerede kime nasıl sövüyorsa
bunun sonu ya yenilgim olur ya da başarım
takmadan yaşamalı dedik hadi bakalım
bindik bir alamete hayırlısı
sanarız ki kıyamet koptu kopacak
yine giderayak ortalığı geriyorum
şşt baana ben kime diyorum
i̇nsan bu işte gözü doymuyor ki
her istediğin her zaman olmuyor ki
yoktur zorlamanın bir alemi
oynamamışsan daha son hamleni
konu aynı yere gelir hep dön dolaş
yaşıyoruz 2 kaşık aş ağrısız baş
dur ve bir daha düşün bence
beni itham etmeden önce
planlarımın içinde yer almayan
planlarla uğraşıp duruyorum
vakit nakittir ama gün bugün diye
bir haftada birkaç gece uyuyorum
hayat okuluna dair dosya kabarık
beni de tanı be şair olma şımarık
bu derdin bir ilacı yok mu acaba
yazmasam olmuyor ne hastalık ama
kahretsin yine mi çuvalladık
çok uzattık tribi afalladık
kontrolü kaybettik toparladık,
maalesef en baştan kokar balık.
kime diyorum olm ben? hoş geldin tamam mı? adamsın.
hoşgelen yazar.
umarım kızdır.
umarım kızdır.
Vietnamdaki bir yılanın yumurtasından size de selam a dostlar. Var olun...
çok tatlı bir yazar. elleşmeyin sevgi şeysine.
(bkz: d3xter/#24984121)
islam bilginlerinin sadece 0'ı bulduğunu zanneden, kendini ilerici sanan kemalist keko.
islam bilginlerinin sadece 0'ı bulduğunu zanneden, kendini ilerici sanan kemalist keko.
An itibariyle, meslektaş olduğumuzu öğrendiğim, nesildaş da olan yazar.
gidemiyorum; kalamıyorum da...
Genellikle annelerimizin bizlere " trip " şeklinde kullandığı cümledir. Anneler candır, şu dünyada ki bizi karşılıksız sevecek tek insandır. Onları üzmeyelim. ileride soğuk mermer taşını öpersin zoruna gider.
Sallanmadığını hisseden kişinin karşısındaki kişiye söylediği laftır.
Ayrıca bir yazardır.
açık oylayıp duruyor.
Kadın ise eşim yapacağım. Erkek ise batak eşim.
Bırakmam yani.*
Ayrıca bir yazardır.
açık oylayıp duruyor.
Kadın ise eşim yapacağım. Erkek ise batak eşim.
Bırakmam yani.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar