bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- tüm çıplaklığımla burdayım7
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi4
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- saraca finch house7
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 19 yaşında kızla yatmak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle22
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- cüneyt arkın3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- ankara nın en güzel yanı7
- bili bili yumurta3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- istanbul6
- anın görüntüsü24
- ekşi ekşi kokan kezo2
- almanya5
- kemalist dünya26
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 2026 dünya kupası28
- 28 haziran 20263
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- başkan3
- gönül adamı2
- elon musk3
- thereads2
- kucaklaşma günü3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
- tamar tanrıyar4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- su içmek2
- kadir inanır22
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
unidentified kezbanic object.
En iyi tanımlama bu olsa gerek.
En iyi tanımlama bu olsa gerek.
eskiden bir türlü adını koyamadığımız, ama internet sayesinde adını koyduğumuz egosu tavan, götü everestteki kızlara verilen lakap.
ilk adımı değil her adımı erkekten bekleyen garantici, çıkarcı uzun vadeli fahişedir.
get it: kezbanların hışmına uğradım :( ama beni arkadaşınız gibi görsenize :((
get it: kezbanların hışmına uğradım :( ama beni arkadaşınız gibi görsenize :((
herkes tutturmuş kezban da kezban son açtığım 3 başlığın içinde de kezban. yapmayın etmeyin gözünüzü seveyim yemek yediğiniz kaba pislemeyin.
bunlar şimdi kadınlar gününü de kutlamaz. gerekçe: yeaa ben kızım yeaaa.
Yarısından çoğunun facebook profilinde atlet, kot altına parmak arası terlik ve benzeri kıyafetlerle çekilmiş fotoğrafları bulunan yurdum erkeğinin hemcinslerime takmış olduğu komik isimdir neyse ki biz çocukla çocuk olmuyoruz.
kezban lar günümüzde kezbanus diye adlandırılır bunlar one direction justin bieber gibi kişilerin hayranıdır kezbanusluk dönemi 12-13-14 yaşındaki kızların ABD'li Kanada'lı ingiliz gibi kişilere hayran olmasıdır kezbanusluk dönemi 15 yaşında son bulur.
bir de ne olmadığına bakalım;
akıllı, bilinçli, temkinli, uyanık insan.
bazı sırtlanlar hala namusuna önem verenleri kezbanlıkla suçlayarak güya bulanık suda balık avlamayı amaçlıyorlar ama kazın ayağı öyle değil. kadınlar da hiç bir öyle diyorsunuz, bir böyle diyorsunuz polemiğine sığınmasınlar.
ruhunu, bedenini ucuz bir ilişkiye kurban veren kezbanları erkeklerin de sevip, sayıp baştacı edecek halleri yok. nasıl ki sizler erkeğin harbisini, bilinçlisini tercih ediyorsanız, aynı şekilde onlar da ucuz ilişkilere batıp, çıkmışları değil bilinçli olanı arıyor. dolayısıyla her türlü kezbanlığa ifrit oluyor.
erkeklerin bu sıfat üzerinde bu kadar olumsuz yargıları ortadayken, sizin de kezbanlığın doğru tarifi konusunda doğru bir algınız olsun artık.
akıllı, bilinçli, temkinli, uyanık insan.
bazı sırtlanlar hala namusuna önem verenleri kezbanlıkla suçlayarak güya bulanık suda balık avlamayı amaçlıyorlar ama kazın ayağı öyle değil. kadınlar da hiç bir öyle diyorsunuz, bir böyle diyorsunuz polemiğine sığınmasınlar.
ruhunu, bedenini ucuz bir ilişkiye kurban veren kezbanları erkeklerin de sevip, sayıp baştacı edecek halleri yok. nasıl ki sizler erkeğin harbisini, bilinçlisini tercih ediyorsanız, aynı şekilde onlar da ucuz ilişkilere batıp, çıkmışları değil bilinçli olanı arıyor. dolayısıyla her türlü kezbanlığa ifrit oluyor.
erkeklerin bu sıfat üzerinde bu kadar olumsuz yargıları ortadayken, sizin de kezbanlığın doğru tarifi konusunda doğru bir algınız olsun artık.
insanların bir kadında hoşuna gitmeyen bir özellik gördüğünde hemen yapıştirdığı etiket.
bıktıran insanlar.
şöyle yazmış: dağlar önümde eğilirken, kayalara yalvaramam.
şöyle yazmış: dağlar önümde eğilirken, kayalara yalvaramam.
demesi moda olan kelime.
kezo. kezbanus. moda şu sıralar. bıyıklı kızlara denir genelde.
kezban her yerde kezban, kezbanlar içimizde.
türk kızının özeti olarak kezban:
http://sphotos-c.ak.fbcdn...98888003_1707514619_n.jpg
http://sphotos-c.ak.fbcdn...98888003_1707514619_n.jpg
liseli turnusolüdür. bu ifadeyi kullanan tayfa görürseniz oradan uzaklaşın, liselidir.
edit: kelimenin yaratıcısı olan author'ı tenzih ederim. ben günümüzdeki kullanımına değindim.
edit: kelimenin yaratıcısı olan author'ı tenzih ederim. ben günümüzdeki kullanımına değindim.
arapça bir türk ismi.
bir dönem dünyanın en güzel kızı iken yeni jenerasyonun dejenere ettiği kızımızdır. halbuki ne güzel anlatır barış baba ;
https://www.youtube.com/watch?v=sikvuJbACME
https://www.youtube.com/watch?v=sikvuJbACME
(bkz: qeso)
Bıyığı olup, süslenip bıyığını örtmeye çalışmaktır kezbanlık.
bıyıklı, favorileri olan, geniş basenli, giydiği pantolona ayak uyduramayan, saçlarının birazını yüzünün sağından bırakan ve sürekli olarak arkaya atan kişilerdir. hayır madem sağ taraftaki saçlarını kulak arkasına atıcan niye tokayla tutuşturmuyorsun. tabi onlarıda anlamak lazım. nesil özenti nesli. herkes birbirinden gördüğünü yapacak.
edit: kızlar eksilemeye başladı *
edit: kızlar eksilemeye başladı *
Artık tiksinti verendir. 12-25 yaş aralığındaki çoğu kızda bulunan karakterdir. Çoğu zaman ortaya çıkar bu karakter
Çirkin bıyıklı türk kızı olarak anlatılıyor. Ama gerçekte öyle değildir. Çirkin ya da güzel olabilir bu kezbanlıkla alakalı bir şey değildir. Bir kızı kezban yapan şey aşağılık kompleksinden ileri gelen mükemmellik sanrısı ve kültürsüzlüktür.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar