bugün

kent d range gray olanını içtiğim slim sigara çeşitidir. oranları az olduğundan daha az zarar verir ve filtre yapısı sayesinde ise elde ve ağızda koku bırakmaz. diğer sigaralar gibi leş değildir. önerilir.
Nerede o eski kentler dedittirecek yaktığında tadı bozulan sigara.
Blue olanı çok özeldir güzeldir ilk çıktığı günden beri çerez niyetine gidiyor.
Kendis canım sigaramdır.
Bunu içen adam kendisini güldüren erkeklerden hoşlanıyordur.
Şu an Türkiye'deki içilebilir 2 - 3 sigaradan biridir. Reserve ve bordo davidoff geçmişi olan biri olarak söylüyorum.
© copyright 2005 - 2026