bugün

bugün türkiye yi eurovision da temsil edebileceğini duyduğum şarkıcı. warrior şarkısı gerçekten çok güzel ayrıca selena gomez'in save the day adlı şarkısının coveri de çok güzel. katılmamız durumunda umarım eurovision a gidebilir e tabii aynur veya atiye gitmezse büyük ihtimal o gidecek.

http://www.turesc.net/201...eyi-mi-temsil-edecek.html
Hakkında yazılı türkçe kaynak bulamadığım şarkıcı. Türkiye'yi temsil etmesi ironik olur.
alman vikisine göre alman-türk ve amerikan pop şarkıcısıdır. muhtemelen almancı bir ablamızın amerikan birisiyle evlenmesi sonucu böyle bir komboyu gerçekleştirmiştir.* başka da bir yazılı kaynak vs mevcut değil bulabildiğim kadarıyla.
trt nin gene tanınmamış abuk sabuk birilerini seçme politikası tam gaz devam, bari güvendiğimiz bildiğimiz birini koyun lan şuraya.
© copyright 2005 - 2026