bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- demet evgar10
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- kadınların yanlış yapması3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- alan greenspan3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- erkekler neden az yaşar10
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 2026 dünya kupası22
- aşure2
- bir insanı sevmek11
- am okşama4
- zippo2
- kazım koyuncu2
- pozantı2
- cips alırken utanmak2
- panter emel2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- dünya11
- evde kaş bıyık alımı3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- her gün poğaça simit yemek2
- futbol17
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
altıncı nesil yazar. koştursun efenim sözlükte. *
hoşgelmiş. sesini hep duyursun* dediğim yazar.
altıncı nesil yazar. umarım içi dolu entrylerle bizleri kah güldürür kah düşündürürsün.
Ne yapmışsa yapmış.Hoş gelmiştir.
(bkz: miyav)
31 sayfalık entry günlüğüyle muhtemelen 6. nesilin en çalışkan ve yazar olmasıyla birlikte bir daha bilgisayarını hiç kapatmadığına inandığım nesildaşım, kendisini de merak etmiyor değiliz.kolay gelesi ama artık bi uyuyası dinlenesi yazar.
mart nisan aylarinda insani korkutan diger aylarda hos bir sestir.
özel mesaj ile bayramımızı kutlayan yazar. sağolsundur.
(#7088354) sifonu çek rahatla. bu kadar kolay. hayat zor belki amaolduğundan zor görmemek lazım. elinde sonunda çekiceğin bi sifon, üstünden gelinemicek birşey değil. diğer bir çok problem ve tasa gibi.
gayet güzel bir nicke sahip yazar. *
beni nasıl bulduğunu düşündükçe ürktüğüm, çok sevdiğim yazar.
karı çılgın.
edit:olm niye eksiliyosun ki nerden biliyosun çılgın olup olmadığını fesat!.sinsi.
edit:olm niye eksiliyosun ki nerden biliyosun çılgın olup olmadığını fesat!.sinsi.
Emesende o ifade nedir ya hayatımı söndürdün.Yeter.Anlayamıyorum oğlum.Diye çemkirebildiğim barbunya sever yazar.
neden açıldığını gayet anladığım başlık.
şuan itibariyle mutfakta bana domates doğrayan yazar.Çorap ve kapşonlu veren yazar.Buralarda klima var.üşüyoruz genşler.
Az önce elektrikler de kesildi.Telefon ışığıyla haka dansı yaptım ve kedisesi bunu garip karşıladı.Hayır tabiki karşılamadı o alışkın.
Az önce elektrikler de kesildi.Telefon ışığıyla haka dansı yaptım ve kedisesi bunu garip karşıladı.Hayır tabiki karşılamadı o alışkın.
sözlük girişini kedi fotoğrafları ile donatmış yazar. ya da hep bana denk geliyor. lan o kadar resim fotoğraf var açıyorum kedi açıyorum kedi, tatlı tatlı.
ölme kedisesi bence biraz daha yaşa ölmeye değer daha değerli şeyler bulursun.ölme lan.Anladın bence sen.
(bkz: #14411996)
sen git onlarca yıllık televizyonculuk yaşamından ve ekrana yansıyan tecrübeden, yaşantılardan, yüzlerce saatlik programlardan kalk "ama kem küm o çok aşalıyo yeaaaa" gibi bir açıklama yap ki okan bayülgen'in diğer ağırbaşlı programlarında seyircisine ne kadar kibar davrandığını bilen biliyor. adamın anlattıklarına baaak bu arkadaş gibilerin kafasındaki şekillenen şeye bak.
neyse benim ne okanı savunacak halim var ne de başka bir şey sadece bi an okudum ve üzüldüm. yani bu arkadaş adına üzüldüm. tıpkı cem yılmazın dediği gibi olmuş buyrun izleyin:
http://www.youtube.com/watch?v=hezkgiTkk3A
üzücü. *
"ehe ehe ehe seyircileri aşalıyoooo"
bu mu ya?
film bu mu? *
sen git onlarca yıllık televizyonculuk yaşamından ve ekrana yansıyan tecrübeden, yaşantılardan, yüzlerce saatlik programlardan kalk "ama kem küm o çok aşalıyo yeaaaa" gibi bir açıklama yap ki okan bayülgen'in diğer ağırbaşlı programlarında seyircisine ne kadar kibar davrandığını bilen biliyor. adamın anlattıklarına baaak bu arkadaş gibilerin kafasındaki şekillenen şeye bak.
neyse benim ne okanı savunacak halim var ne de başka bir şey sadece bi an okudum ve üzüldüm. yani bu arkadaş adına üzüldüm. tıpkı cem yılmazın dediği gibi olmuş buyrun izleyin:
http://www.youtube.com/watch?v=hezkgiTkk3A
üzücü. *
"ehe ehe ehe seyircileri aşalıyoooo"
bu mu ya?
film bu mu? *
bu sözlüğe bir tahta üzerinde zorda kalan, turuncu bir kedi resmi yükleyen yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar