bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- sözlüğün tadının kaçması6
- demet evgar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak2
- kemalistler6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- alan greenspan3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- pozantı2
- üniversitelerin gereksiz olması2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- aşure2
- yazarların imza parfümleri14
- zippo2
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türk kızı egosu6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- am okşama4
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- erkekler neden az yaşar10
- evde kaş bıyık alımı3
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- dünya11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- tramer kaydı olan kız4
(bkz: kitty)
yastığında cindy resimleri, çalışma masasında küçük biblolar, komidininde de oyuncak bebekler olduğunu tahmin ettiğim yazar. neden bu kadar kafa yordum bende bilmiyorum. hoş gelmiş.
6. nesil yazar.
cinsiyeti sözlük yazarlarınca ortaya çıkarılmış yazarmış.
zaten kedicik mahlasını bıyıklı kamyon şöförleri alır genelde.
bu yaşına kadar cinsiyeti yokmuş, sözlük bünyesindeki hafiye dimağlar olmasa cinsiyetsiz devam edecekti yoluna. bundan mütevellit; sözlüğe minnettar olması gereken yazar.
(bkz: hoşgelmiş)
zaten kedicik mahlasını bıyıklı kamyon şöförleri alır genelde.
bu yaşına kadar cinsiyeti yokmuş, sözlük bünyesindeki hafiye dimağlar olmasa cinsiyetsiz devam edecekti yoluna. bundan mütevellit; sözlüğe minnettar olması gereken yazar.
(bkz: hoşgelmiş)
tiyatro sevdalısı yazardır. kendisine tiyatro ısmarlamışlığım vardır ve fakat onun hoş sohbetinden başka bir çay dahi ısmarlamışlığı yoktur. cimri yazardır.*
(bkz: karadeniz kadını)
(bkz: laz kızı)
(bkz: karadeniz kadını)
(bkz: laz kızı)
bir entry de bir harf eksik yazıldıgında altına bkz vererek ayar verdiğini zanneden canlı.
tek mesajla yüzümü gülümseten gönlümü alan yazar. tanımadığı bir insanın dedesine hasta olduğu için elimden birşey geliyorsa yapayım demesi insan olduğunu gösteriyor. bu arada:
(bkz: gidiyo geliyo görüyo yo da yo)*
edit: imla
(bkz: gidiyo geliyo görüyo yo da yo)*
edit: imla
(bkz: #6885443)
konu hakkındaki zeka pırıltılarıyla dolu çıkarımıyla gece gece güldürmüş yazardır. matematik hesabı da çok keskin.
konu hakkındaki zeka pırıltılarıyla dolu çıkarımıyla gece gece güldürmüş yazardır. matematik hesabı da çok keskin.
altıncı nesil nesildaş server bedii nin aracalığı sayesinde tanışma fırsatına eriştiğim meslektaş dostum. gecenin bir vakti önceleri güzel bir kitap sohbeti sonra matematiğin güzelliği hakkındaki eşsiz düşünceleri sayesinde saatin farkında olmamı engellemiştir. sabah erken kalkmamın gerekliğini şimdi farketmem acı olsa da feda olsun be dedirtebilecek kadar sıcak bir insandır kendisi .ona kadro vermeyecek eğitim sistemi hakkında küfürlerimi başka bi zamana saklıyorum.
edit: gire gire on üçüncü entry yi girmişim arkadaş bende hakkaten var bi şansızlık hocam en iyisi sen kaç yoksa ölsen kadro vermezler sana benle. * *
edit: gire gire on üçüncü entry yi girmişim arkadaş bende hakkaten var bi şansızlık hocam en iyisi sen kaç yoksa ölsen kadro vermezler sana benle. * *
iyilik meleğim benim ya her durumda beni korur sağ olsun. hocam işe başla tahtayı ben silicem her ders şerefsizim. *
türkçe'ye karşı duyarlı olan ender yazarlarımızdandır. sözlüğün böyle yazarlara ihtiyacı olduğunu düşünmekteyim. ayrıca, gözlemlediğim kadarıyla pek de nazik birisi olduğunu söylemeliyim.
ismi nedeniyle dikkatimden kaçmayan yazardır. entry'lerine baktığımda hakkında söyleyecek daha çok şeyin olacağını düşündüğüm, aynı zamanda kedisiz bir kedicik'se hayal kırıklığına uğrayacağım yazardır.
bir nickin bu kadar yakıştığını ender gördüğüm yazarlardandır. ufacık bir kediciktir hakkaten. çok sevimli çok şeker çok tatlı bazen çok yakın olmanıza kızar ve elinize bir iki çizik atıverir o küçüçük patileriyle ama asla acıtamaz istesede. bir gün babamla tanışacaktır mutlaka nasıl olur ne zaman olur bilinmez ama olacak hissedebiliyorum. *
okulların kapanmasıyla öğrencilerinden ayrılacağı için hayli mutsuz olan yazar.
eminim öğrencilerin de senin gibi şeker bi öğretmenden ayrılıyorlar diye üzülüyorlardır.
gerci cocukları durmadan sınav yapıyordun ve nihhaha zor soracağım diye çocukların psikolojisini bozuyordun ama seni gibi cici bi insan ne yapsa yeridir.
seneye tekrar çocuklarınla buluşman tek dileğim. tabi benimle de. *
eminim öğrencilerin de senin gibi şeker bi öğretmenden ayrılıyorlar diye üzülüyorlardır.
gerci cocukları durmadan sınav yapıyordun ve nihhaha zor soracağım diye çocukların psikolojisini bozuyordun ama seni gibi cici bi insan ne yapsa yeridir.
seneye tekrar çocuklarınla buluşman tek dileğim. tabi benimle de. *
en sonunda aynı ülke de birlikte nefes alacağım yazar.
canım benim. *
canım benim. *
camdan kadın*. hemencecik kırılmaya meyilli.
yaşama sevincimi arttıran dost; bu sabah uyandığımda çoğul umutlar buldum başucumda.
'yaşamak güzel şey doğrusu
üstelik hava da güzelse
hele gücün kuvvetin yerindeyse
elin ekmek tutmuşsa bir de
hele tertemizse gönlün
hele kar gibiyse alnın
yani kendinden korkmuyorsan
kimseden korkmuyorsan dünyada
dostuna güveniyorsan
iyi günler bekliyorsan hele
iyi günlere inanıyorsan
üstelik hava da güzelse
yaşamak güzel şey
çok güzel şey doğrusu.'*
'yaşamak güzel şey doğrusu
üstelik hava da güzelse
hele gücün kuvvetin yerindeyse
elin ekmek tutmuşsa bir de
hele tertemizse gönlün
hele kar gibiyse alnın
yani kendinden korkmuyorsan
kimseden korkmuyorsan dünyada
dostuna güveniyorsan
iyi günler bekliyorsan hele
iyi günlere inanıyorsan
üstelik hava da güzelse
yaşamak güzel şey
çok güzel şey doğrusu.'*
bugün doğum günü olan sevimli, tatlı ve bir o kadarda güzel yazarımız. Nice yılllaraa çikolataa *
ağaçlarda bir çok çiçeğin bir araya gelerek oluşturduğu kurullara verilen ad.
uzun bir süre unutulacak sözler listesindedir. oysa ne sevimli şeydir şu kedicik. gündüz sokakta oynamış, akşam olunca evine kaçıp gitmiştir. neyse ki evindedir. akşamları parklar korkutur kedileri. ve kedi seven insanları.
bu sözlüğe yeşil yaprak resmi yükleyen yazar.
(bkz: mavi gözlü beyaz kedi)
Üstadımız Adnan Oktar hocamızın mübarek talebelerine hitap cümlesidir(!)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar