bugün
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- kemalist dünya7
- nemden nefes alamamak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- allah5
- galatasaray lobisi5
- saian dan aforizmalar2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- nilsu berfin aktaş2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- devlet bahçeli3
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- arda güler2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
java açık ara alır dediğim versus.
javs diyorum ben..
java tabii ki.. mühendis olup da java ile hesap yapan tek dangalak benim çümkü..
bi heves girdik, aynı işi 305 farklı fraksiyonla daha yapabilecekken java çocuu olup çıktık..
yıkıcı evet..
java tabii ki.. mühendis olup da java ile hesap yapan tek dangalak benim çümkü..
bi heves girdik, aynı işi 305 farklı fraksiyonla daha yapabilecekken java çocuu olup çıktık..
yıkıcı evet..
c sharp lincoln ise java alex de souza'dır.
c sharp jenna ise java rocco'dur.
c sharp jenna ise java rocco'dur.
java c#'a oranla daha katı bir dildir. katı olmasının tabi ki dez avantajları ve avantajları bulunmakta.
java multiplatformdur, neredeyse dijital saatlerin bile içine atıp çalıştırılabilir. c#, microsoft sistemlerine bağlıdır.
projesinizi java ile geliştirdiğinizde sunucuları ister linux, ister bsd yapın fark etmez her ortamda çalışır. c# sadece windows sunucuda çalışır. mono kütüphanesi pistir, kakadır. kokar, doğru düzgün çalışmaz.
java ile mobil programlamada hem ios hem de android uygulamalar port edilebilir, biraz kanırtılırsa windows phone'a da port edilebilir.. c#'ta bunu yapmak için xamarin diye bir ide ve kendilerine ait kütüphane kullanmanız gerekir, yani gene bir ton para verirsiniz. parayı verdikten sonra, c#'ın java'ya benzetilmiş estetik ameliyatlı bir çakmasını görürsünüz. (bkz: xamarin)
java'yı oracle (bkz: oracle), c#'ı microsoft geliştirir. (bkz: microsoft)
c# .net framework'ü üzerinde çalışırken (bkz: net), java jvm (java virtual machine) (bkz: jvm) üzerinde çalışır.
c#, c++'dan korkar, java c++'ın kankasıdır.
sektörde neden c# kullanılır?
bunun pek çok sebebi vardır. başlıca sebep olarak okullarımızda c# öncelikli öğretilir. bundan dolayı yetişmiş kalifiye elemanlar c# bilirler (onu da tam bilmezler gerçi ancak biliyorlar diyelim). java bilen eleman yüksek maaş ister, yüksek maaşlara çalışır, firmalar da c#'a yönelerek personele daha az ücret vermek istediklerinden dolayı java ile çalışmazlar.
sektörde neden java kullanılır?
sunucu ve geliştirici ortamı bakımından personeline özgürlük sunmak isteyen ve sunucuya, geliştirici ortamlarına para vermek istemeyen firmalar bunu tercih ederler. sunucuya, geliştirici ortamına verecekleri parayı personellerine verirler. sunucuları ve personel bilgisayarları linux olursa büyük bir yükün altından kalkmış olurlar ve java'nın en büyük avantajı olan multiplatform'dan yararlanırlar.
java multiplatformdur, neredeyse dijital saatlerin bile içine atıp çalıştırılabilir. c#, microsoft sistemlerine bağlıdır.
projesinizi java ile geliştirdiğinizde sunucuları ister linux, ister bsd yapın fark etmez her ortamda çalışır. c# sadece windows sunucuda çalışır. mono kütüphanesi pistir, kakadır. kokar, doğru düzgün çalışmaz.
java ile mobil programlamada hem ios hem de android uygulamalar port edilebilir, biraz kanırtılırsa windows phone'a da port edilebilir.. c#'ta bunu yapmak için xamarin diye bir ide ve kendilerine ait kütüphane kullanmanız gerekir, yani gene bir ton para verirsiniz. parayı verdikten sonra, c#'ın java'ya benzetilmiş estetik ameliyatlı bir çakmasını görürsünüz. (bkz: xamarin)
java'yı oracle (bkz: oracle), c#'ı microsoft geliştirir. (bkz: microsoft)
c# .net framework'ü üzerinde çalışırken (bkz: net), java jvm (java virtual machine) (bkz: jvm) üzerinde çalışır.
c#, c++'dan korkar, java c++'ın kankasıdır.
sektörde neden c# kullanılır?
bunun pek çok sebebi vardır. başlıca sebep olarak okullarımızda c# öncelikli öğretilir. bundan dolayı yetişmiş kalifiye elemanlar c# bilirler (onu da tam bilmezler gerçi ancak biliyorlar diyelim). java bilen eleman yüksek maaş ister, yüksek maaşlara çalışır, firmalar da c#'a yönelerek personele daha az ücret vermek istediklerinden dolayı java ile çalışmazlar.
sektörde neden java kullanılır?
sunucu ve geliştirici ortamı bakımından personeline özgürlük sunmak isteyen ve sunucuya, geliştirici ortamlarına para vermek istemeyen firmalar bunu tercih ederler. sunucuya, geliştirici ortamına verecekleri parayı personellerine verirler. sunucuları ve personel bilgisayarları linux olursa büyük bir yükün altından kalkmış olurlar ve java'nın en büyük avantajı olan multiplatform'dan yararlanırlar.
c++ varken java ve csharp ta neymiş?
ikisi farklı platformlar ama chsrap diyorum. javadan çok daha kolay. java da model oluşturup veri ile doldurmak neredeyse işkence, ama csharp ta modeli oluştur alanları setle gönder gitsin. kolay, hızlı ve sağlam şekilde uygulama geliştirmek için csharp.
ikisi farklı platformlar ama chsrap diyorum. javadan çok daha kolay. java da model oluşturup veri ile doldurmak neredeyse işkence, ama csharp ta modeli oluştur alanları setle gönder gitsin. kolay, hızlı ve sağlam şekilde uygulama geliştirmek için csharp.
c sharp görece daha kolay bir dildir, yapısı java'ya göre daha dinamik ve elastiktir. gel gelelim windows tabanlı ve kullanım alanı dardır.
türkiye'de alt segment işler kovalamak isterseniz c sharp işinizi görür.
büyük oynayayım derseniz java.
büyük resme bakarsanız zaten bu iki dil kıyas kabul etmez. ben işlevsellik açısından konuştum.
türkiye'de alt segment işler kovalamak isterseniz c sharp işinizi görür.
büyük oynayayım derseniz java.
büyük resme bakarsanız zaten bu iki dil kıyas kabul etmez. ben işlevsellik açısından konuştum.
görsel
istatistikler olmadan bile javanın alıp geçeceği versustur. Kodlamada ilk öğretilen dillerden birisi olan c# ile javanın kıyaslanması saçma olur fakat c# ile başlamanız, akış diyagramı ile de algoritmayı kavramanız tavsiye edilir.
istatistikler olmadan bile javanın alıp geçeceği versustur. Kodlamada ilk öğretilen dillerden birisi olan c# ile javanın kıyaslanması saçma olur fakat c# ile başlamanız, akış diyagramı ile de algoritmayı kavramanız tavsiye edilir.
geliştirdiğiniz uygulamanın ihtiyaçlarına göre hem c# .net ortamının hemde java jdk ortamının size
gerekli olanakları sağlayacağını düşünebilirsiniz ki gelinen noktada bu çok da yanlış değildir.
ancak ne zaman ki iş çizilen sınırların biraz ilerisine gitmek oluyorsa java bu konuda biraz öndedir.
bir programcı olarak iki ortama da hakim olmanız sizi daha nitelikli yapar.
yalnız ikisiyle de uğraşırken tamam ben oldum demek yapılan en büyük yanlıştır.
bir tıp hekiminin uzmanlık seviyesini koruduğu gibi sürekli okuyup araştırmak gerekli.
gerekli olanakları sağlayacağını düşünebilirsiniz ki gelinen noktada bu çok da yanlış değildir.
ancak ne zaman ki iş çizilen sınırların biraz ilerisine gitmek oluyorsa java bu konuda biraz öndedir.
bir programcı olarak iki ortama da hakim olmanız sizi daha nitelikli yapar.
yalnız ikisiyle de uğraşırken tamam ben oldum demek yapılan en büyük yanlıştır.
bir tıp hekiminin uzmanlık seviyesini koruduğu gibi sürekli okuyup araştırmak gerekli.
Python diyorum.
java kraldır, c# ise vezir.
nedense jav adeyince akan sular duruyor.
nedense jav adeyince akan sular duruyor.
java internette applet lerden tutunda servlet e kadar farklı alanlarda kullanım sağlamasıyla daha faydalıdır.
c sharp her işletim sisteminde çalışmaz fakat java'yı her işletim sisteminde kullanılır. istisnasız... aksini duymadım.
başka bir bakıma ise
yer açısından java daha az kaplar. telefonlarda bellek kazancı olması açısından java kullanılır. fakat yavaş çalışır.
yavaş çalışmasının en önemli sebebi kodları satır satır okur ve derler.
c# ise tam tersi daha fazla yer kaplar fakat çok hızlı derleme yapar. javadan farkı olarak satır satır okumaz. programı okur akabinde derler.
yani bu iki programı karşılaştırmak çekiç ile penseyi karşılaştırmaktır. saçmadır.
ikiside çivi çakar ama çekiç le daha rahat olur. ikisinle de fındık kırarsın ama pense ile daha rahat olur.
öyle bişey işte.
başka bir bakıma ise
yer açısından java daha az kaplar. telefonlarda bellek kazancı olması açısından java kullanılır. fakat yavaş çalışır.
yavaş çalışmasının en önemli sebebi kodları satır satır okur ve derler.
c# ise tam tersi daha fazla yer kaplar fakat çok hızlı derleme yapar. javadan farkı olarak satır satır okumaz. programı okur akabinde derler.
yani bu iki programı karşılaştırmak çekiç ile penseyi karşılaştırmaktır. saçmadır.
ikiside çivi çakar ama çekiç le daha rahat olur. ikisinle de fındık kırarsın ama pense ile daha rahat olur.
öyle bişey işte.
oyun geliştirmede unity engine kullanıyorsanız ske ske kullanacağınız dil c#'dır, Java ise arabadan cep telefonuna her bir skimde kullanılır. c#'ın kapsama alanı dardır, java'nın daha geniştir. sektörde "java bilen aç kalmaz" diye bir deyim vardır hatta.
c sharp, java yı tutar salla sallar yerin dibine geçirir.
Allah javanın da onu icat edenin de belasını versin. amin.
Allah javanın da onu icat edenin de belasını versin. amin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar