bugün
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ktç abinin çaylak olması5
- sedat pekmez21
- velvet27
- kürtçülerin algıları3
- true nun çaylak olması4
- aile evinde yaşamak12
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- beşar esad3
- kemalist dünya19
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ebu muhammed el culani4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tavuk iskender4
- çomar putu4
- ingiliz aksanı6
- galatasaray lobisi11
- yazarların iyi olduğu konular4
- kadir inanır3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- kürtçülük2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- beynin güzelce yıkanması3
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- bir gecede cahil kaldık5
- kemalist tokatlamak2
- birader yazar olmak13
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- yazarların ilk kedileri3
Ben bu filmi izledigimde lisedeydim . Halen aklimdadir . Matt damon cok iyi bir oyuncudur . Ayrica bu filmin devami da vardir .Siz siz olun izleyin .
efsane bu yıl geri dönüyor.
https://www.youtube.com/watch?v=WNgHiX92GY4
görsel
http://www.imdb.com/title/tt4196776/
https://www.youtube.com/watch?v=WNgHiX92GY4
görsel
http://www.imdb.com/title/tt4196776/
beni şoka sokmuş seridir.
http://www.beyazperde.com...r/filmler/haberler-72343/
umarım abartıyla bezeli bir film olmaz. beklentim çok fazla.
http://www.beyazperde.com...r/filmler/haberler-72343/
umarım abartıyla bezeli bir film olmaz. beklentim çok fazla.
Kitapla cia ajanı dövmüş efsane. Ikinci film olması Lazım.
https://www.youtube.com/watch?v=F4gJsKZvqE4
fragmani yayinlanmistir.
basrolde yine matt damon abi var.
tabi ki de izlenir.
fragmani yayinlanmistir.
basrolde yine matt damon abi var.
tabi ki de izlenir.
https://www.youtube.com/watch?v=eA2n_uMOH30
türkçe altyazılı fragmanı da çıkmış heyecanla beklenen filmdir. bourne serisi zaten efsaneyken, the bourne legacy filminin aksine matt damon'ın yeniden başrolde olması ve yönetmenlik koltuğunda da paul greengrass'ın oturacak olması beklentiyi tavan yaptırıyor. fragman da müthiş olmuş. bir de biricik esmer güzeli alicia vikander** da kadroda. şahane bir film geliyor diyebiliriz.
türkçe altyazılı fragmanı da çıkmış heyecanla beklenen filmdir. bourne serisi zaten efsaneyken, the bourne legacy filminin aksine matt damon'ın yeniden başrolde olması ve yönetmenlik koltuğunda da paul greengrass'ın oturacak olması beklentiyi tavan yaptırıyor. fragman da müthiş olmuş. bir de biricik esmer güzeli alicia vikander** da kadroda. şahane bir film geliyor diyebiliriz.
amerika'nın abdullah çatlı'sıdır.
vatanı için kurşun atmış kurşun yemiştir.
hayır bu her ajanın başına gelir mi yahu, bütün devletler mi böyle? adamları kullanıp kullanıp kenara atmak nedir?
vatanı için kurşun atmış kurşun yemiştir.
hayır bu her ajanın başına gelir mi yahu, bütün devletler mi böyle? adamları kullanıp kullanıp kenara atmak nedir?
28 temmuz'da abd'de gösterime girecek filmdir.
matt damon reyizin geri dönmesi ise sevindirmiştir. bourne'u bourne yapan matt damon'dır. net.
matt damon reyizin geri dönmesi ise sevindirmiştir. bourne'u bourne yapan matt damon'dır. net.
Gelsin bakalım, bekliyoruz.
Bu cuma.
Bu cuma.
Yılın filmi olacaktır.
(img:#1131208)
(img:#1131208)
mükemmel üçlemedir özünde ama hollywood bu durur mu don lastiğine çevirdi yine 4. çektiği gereksiz film yetmezmiş gibi 5. de geliyor.
fragmana bakılırsa,
altyazı izlemenin daha keyifli olacağı aşikar.
matt damon'ı önceki filmlerde seslendiren değişmiş.
onun dışında aksiyon dolu bi film.
izlemek için;
http://filmakinesi.org/jason-bourne-2016-izle.html
görsel
altyazı izlemenin daha keyifli olacağı aşikar.
matt damon'ı önceki filmlerde seslendiren değişmiş.
onun dışında aksiyon dolu bi film.
izlemek için;
http://filmakinesi.org/jason-bourne-2016-izle.html
görsel
Metascore'si düşük olsada imdb'si 7.8 şu anda.Matt damon reyiz oynuyor.izlenmez mi ya.
Yeni bir üçlemenin ilk filmi.
Konu biraz hafif kalsa da bourne sazı eline aldığında beşinci kattan bile düşse bir iki dakkika sonra tekrar olayların içine akmaya devam ediyor.
Kovalamaca sahneleri bekleyenleri kesecektir.
Konu biraz hafif kalsa da bourne sazı eline aldığında beşinci kattan bile düşse bir iki dakkika sonra tekrar olayların içine akmaya devam ediyor.
Kovalamaca sahneleri bekleyenleri kesecektir.
--spoiler--
belli ki devamı var bunun.
o değil de o kız ney la öyle.
--spoiler--
(bkz: alicia vikander)
belli ki devamı var bunun.
o değil de o kız ney la öyle.
--spoiler--
(bkz: alicia vikander)
Son filmini bugün izleme imkanım oldu. Serinin ilk 3 filminin çok gölgesinde kalmış bir film. %90'ı aksiyon. Bu arada Matt Damon'da inanılmaz yaşlanmış. ilk filmde adam ergen gibiydi. Son filmde saçlarına aklar düşmüş ama vücut olarak epey şişmiş. ilk filmde çok cılızdı. Her neyse kısaca film Bourne üçlemesinin mirasına sadık kalmamış. 6. Filmde inşallah Aaron cross ve Jason bourne'u beraber izleyebiliriz.
Serinin tüm filmlerinin sonunda çalan extreme ways efsanedir. Jason Bourne'un askerleriyiz.
Efsane film olmuş yine.
Araçla kovalama sahnesi gereksiz uzun bitmeyecek mi dedirten ve tahmin edilebilir bir senaryoya sahip olan film.
Vasat olan ilk bourne filmi. Bourne serisi harika bir seridir. Bourne legacy hariç. Ben onu bourne serisinden saymıyorum bile. Seri mükemmel bir şekilde sona ermişti hiç devamına gerek yoktu. izlemek yine keyifliydi ama bir şeyler eksikti. Umarım ilerde teşkilata geri döndürmezler adamı.
ilk üç filmle uzaktan yakından alakası olmayan sıradan bir aksiyon filmidir. Zamanında böyle entry girmişim bir de (#32208511). Gerçekten büyük hayal kırıklığı oldu benim için, bildiğin üzüldüm lan. Bitişi bile yapamamışlar bu sefer.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar