bugün
- evlilikteki en büyük sorun4
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- ez te hezdikim6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bir gün ölecek olmak7
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- 22 haziran 20262
- istanbul6
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- milli takımımızın balonu patladı7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- paris te son tango2
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 2026 dünya kupası14
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- pornoyu bırakmak5
- yenidünya2
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- asosyal olmanın sebepleri7
serinin ilk filmindeki çocukların büyümüş hallerinin başından geçecek olan sıkıntılı durumları bizlere sunacak olan, merakla beklediğimiz ikinci film.
heyecanla beklediğimiz filmdir.
kitabın ruhuna ve tasvir ettiği atmosfere sadık kalınması dileği ile...
kitabın ruhuna ve tasvir ettiği atmosfere sadık kalınması dileği ile...
fragmanıyla beni benden almış film. 6 eylüle kadar kim öle kim kala bilemiyorum tabii ama kesinlikle oturup zevkle izleyeceğim. umarım 2 buçuk 3 saat olur da oturur izleriz misler gibi.
kitapta okurken beni en çok germiş sahnelerden bir tanesini fragmana taşımışlar. okurken hemen hemen gözümde canlandırdığım gibi olmuş.
daha ne olsun.
kitapta okurken beni en çok germiş sahnelerden bir tanesini fragmana taşımışlar. okurken hemen hemen gözümde canlandırdığım gibi olmuş.
daha ne olsun.
tüm dünya ile ayni anda yarin vizyona giren stephen king romani uyarlamasinin ikinci bolumu.
tabii ki yatarak izleyecegim.
görsel
tabii ki yatarak izleyecegim.
görsel
ilkini izlemiştik ve çok beğenmiştik.
ikincisine gitmek isterdim ama yalnız izlemeyi sevmiyorum. ah keşke.
korku filmlerini hiç sevmem ama bu palyaço beni çok geriyor. ilkinden daha korkunç olacağına eminim ve de dramatik, daha elle tutulur gerçekçi bir senaryo bekliyorum.
ikincisine gitmek isterdim ama yalnız izlemeyi sevmiyorum. ah keşke.
korku filmlerini hiç sevmem ama bu palyaço beni çok geriyor. ilkinden daha korkunç olacağına eminim ve de dramatik, daha elle tutulur gerçekçi bir senaryo bekliyorum.
Daha da bir ürkünç yapacaklardı fragmanı izledim o teyze nedir la öyle bizim eve gelse pencereden atlardım kesin dedim. Demek ki her yabancının evine gitmemek gerek.
Su birkac gun Sinema salonlarından insan tasacagi icin izlemeyi erteledigim film.
Kitabini okudugumda acaba nasil cekerler diye merak ettigim guzel bir sahnesini son fragmanda yayinladiklarinda epey begenmistim ve bu beni cok umutlandirmisti. Beverly'nin eski evini ziyaret ettigi sahne.
Umarim sonunu kitaptan daha iyi baglarlar cunku stephen bey final konusunda beni biraz uzdu.
(bkz: o konuda ben de çok kırgınım)
Kitabini okudugumda acaba nasil cekerler diye merak ettigim guzel bir sahnesini son fragmanda yayinladiklarinda epey begenmistim ve bu beni cok umutlandirmisti. Beverly'nin eski evini ziyaret ettigi sahne.
Umarim sonunu kitaptan daha iyi baglarlar cunku stephen bey final konusunda beni biraz uzdu.
(bkz: o konuda ben de çok kırgınım)
Izlemek için akşam seansını iple çektiğim film. Pennywise reyiz kim bilir yine nasıl coşturdu...
izlemek için sinemaya gitmeye değer mi bilemediğim.
En son seneler önce sinemaya giden bir asosyal olarak soruyorum.
En son seneler önce sinemaya giden bir asosyal olarak soruyorum.
O teyzeden korktuğum kadar hiçbir korku film karakterlerinden korkmadım. Düşünsenize gece yatıyorsunuz karşınızda beliriyor.
(bkz: ay hoşt ulan)
(bkz: ay hoşt ulan)
stephen king in filminden uyarlanan fil geçenlerdebsinamalara çıktı izleyemeyen ve korku filmi seven panpalarım için internete düşen türkçe dublaj linkini atıyorum
https://www.google.com/am...g/amp/o-bolum-2-izle.html
https://www.google.com/am...g/amp/o-bolum-2-izle.html
serinin ikinci güzel ve son filmi.
bence birincisi kadar güzeldi. birinci bölümden görsel alıntılar yapması çok hoş oldu. soluksuz izlenir yani.
bence birincisi kadar güzeldi. birinci bölümden görsel alıntılar yapması çok hoş oldu. soluksuz izlenir yani.
stephen kingin ıt isimli kitabının ikinci bölümü.
kitabı daha çok yansıttığından birinci bölüme nazaran daha iyi bir bölüm olduğunu söylebilirim. ayrıca pennywise karekterini bu filmde aslına daha uygun izlemekteyiz. sadece sevimli palyaçomuzun gerçek yüzünü görmek için bile izlemeye değer. tek takıldığım nokta xavıer dolan oldu. neden ve niye filmde yer aldığını anlayabilmiş değilim. anlayanlar beni aydınlatırsa sevinirim.
kitabı daha çok yansıttığından birinci bölüme nazaran daha iyi bir bölüm olduğunu söylebilirim. ayrıca pennywise karekterini bu filmde aslına daha uygun izlemekteyiz. sadece sevimli palyaçomuzun gerçek yüzünü görmek için bile izlemeye değer. tek takıldığım nokta xavıer dolan oldu. neden ve niye filmde yer aldığını anlayabilmiş değilim. anlayanlar beni aydınlatırsa sevinirim.
Boş vaktiniz varsa önerebileceğim film..
gerilim korku namına birşey yok it 1 ve stephen king. hatrına izledim
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
(img:#21779620)
(img:#21779621)
(img:#21779622)
(img:#21779623)
(img:#21779624)
(img:#21779625)
(img:#21779626)
(img:#21779627)
(img:#21779628)
ilk filmine göre bu daha iyi olmuş.
B a y ı l d ı m !.
Görselde yer alan şapkalı amcamız, nam-ı değer 'stephen king' dayı. Abd'li meşhur Korku-gerilim yazarı. Ve bu filmin uyarlandığı eserin sahibi. Filmde antikacı rolünde konuk oyuncu olmuş.
Meşhur palyaçomuzun içine kaçan şey megersem bir uzaylı imiş. Bende jinn-şeytan felan sandım. Harmanlama olmiş.
Not: görselleri film izlerken ss aldım. Korkmayiniz. Swhh.
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
(img:#21779620)
(img:#21779621)
(img:#21779622)
(img:#21779623)
(img:#21779624)
(img:#21779625)
(img:#21779626)
(img:#21779627)
(img:#21779628)
ilk filmine göre bu daha iyi olmuş.
B a y ı l d ı m !.
Görselde yer alan şapkalı amcamız, nam-ı değer 'stephen king' dayı. Abd'li meşhur Korku-gerilim yazarı. Ve bu filmin uyarlandığı eserin sahibi. Filmde antikacı rolünde konuk oyuncu olmuş.
Meşhur palyaçomuzun içine kaçan şey megersem bir uzaylı imiş. Bende jinn-şeytan felan sandım. Harmanlama olmiş.
Not: görselleri film izlerken ss aldım. Korkmayiniz. Swhh.
ilk filme göre 35 dakika gibi hatırı sayılır bir süre daha uzun filmdir
fakat filmin daha uzun oluşu heyecanını azaltmamıştır.
fakat filmin daha uzun oluşu heyecanını azaltmamıştır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar