bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- göbek adınız2
- amerika birleşik devletleri6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- almanya5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- chp'deki değişimciler3
- ilgi2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- diş ağrısı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
ilk filme göre 35 dakika gibi hatırı sayılır bir süre daha uzun filmdir
fakat filmin daha uzun oluşu heyecanını azaltmamıştır.
fakat filmin daha uzun oluşu heyecanını azaltmamıştır.
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
(img:#21779620)
(img:#21779621)
(img:#21779622)
(img:#21779623)
(img:#21779624)
(img:#21779625)
(img:#21779626)
(img:#21779627)
(img:#21779628)
ilk filmine göre bu daha iyi olmuş.
B a y ı l d ı m !.
Görselde yer alan şapkalı amcamız, nam-ı değer 'stephen king' dayı. Abd'li meşhur Korku-gerilim yazarı. Ve bu filmin uyarlandığı eserin sahibi. Filmde antikacı rolünde konuk oyuncu olmuş.
Meşhur palyaçomuzun içine kaçan şey megersem bir uzaylı imiş. Bende jinn-şeytan felan sandım. Harmanlama olmiş.
Not: görselleri film izlerken ss aldım. Korkmayiniz. Swhh.
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
(img:#21779620)
(img:#21779621)
(img:#21779622)
(img:#21779623)
(img:#21779624)
(img:#21779625)
(img:#21779626)
(img:#21779627)
(img:#21779628)
ilk filmine göre bu daha iyi olmuş.
B a y ı l d ı m !.
Görselde yer alan şapkalı amcamız, nam-ı değer 'stephen king' dayı. Abd'li meşhur Korku-gerilim yazarı. Ve bu filmin uyarlandığı eserin sahibi. Filmde antikacı rolünde konuk oyuncu olmuş.
Meşhur palyaçomuzun içine kaçan şey megersem bir uzaylı imiş. Bende jinn-şeytan felan sandım. Harmanlama olmiş.
Not: görselleri film izlerken ss aldım. Korkmayiniz. Swhh.
gerilim korku namına birşey yok it 1 ve stephen king. hatrına izledim
Boş vaktiniz varsa önerebileceğim film..
stephen kingin ıt isimli kitabının ikinci bölümü.
kitabı daha çok yansıttığından birinci bölüme nazaran daha iyi bir bölüm olduğunu söylebilirim. ayrıca pennywise karekterini bu filmde aslına daha uygun izlemekteyiz. sadece sevimli palyaçomuzun gerçek yüzünü görmek için bile izlemeye değer. tek takıldığım nokta xavıer dolan oldu. neden ve niye filmde yer aldığını anlayabilmiş değilim. anlayanlar beni aydınlatırsa sevinirim.
kitabı daha çok yansıttığından birinci bölüme nazaran daha iyi bir bölüm olduğunu söylebilirim. ayrıca pennywise karekterini bu filmde aslına daha uygun izlemekteyiz. sadece sevimli palyaçomuzun gerçek yüzünü görmek için bile izlemeye değer. tek takıldığım nokta xavıer dolan oldu. neden ve niye filmde yer aldığını anlayabilmiş değilim. anlayanlar beni aydınlatırsa sevinirim.
serinin ikinci güzel ve son filmi.
bence birincisi kadar güzeldi. birinci bölümden görsel alıntılar yapması çok hoş oldu. soluksuz izlenir yani.
bence birincisi kadar güzeldi. birinci bölümden görsel alıntılar yapması çok hoş oldu. soluksuz izlenir yani.
stephen king in filminden uyarlanan fil geçenlerdebsinamalara çıktı izleyemeyen ve korku filmi seven panpalarım için internete düşen türkçe dublaj linkini atıyorum
https://www.google.com/am...g/amp/o-bolum-2-izle.html
https://www.google.com/am...g/amp/o-bolum-2-izle.html
O teyzeden korktuğum kadar hiçbir korku film karakterlerinden korkmadım. Düşünsenize gece yatıyorsunuz karşınızda beliriyor.
(bkz: ay hoşt ulan)
(bkz: ay hoşt ulan)
izlemek için sinemaya gitmeye değer mi bilemediğim.
En son seneler önce sinemaya giden bir asosyal olarak soruyorum.
En son seneler önce sinemaya giden bir asosyal olarak soruyorum.
Izlemek için akşam seansını iple çektiğim film. Pennywise reyiz kim bilir yine nasıl coşturdu...
Su birkac gun Sinema salonlarından insan tasacagi icin izlemeyi erteledigim film.
Kitabini okudugumda acaba nasil cekerler diye merak ettigim guzel bir sahnesini son fragmanda yayinladiklarinda epey begenmistim ve bu beni cok umutlandirmisti. Beverly'nin eski evini ziyaret ettigi sahne.
Umarim sonunu kitaptan daha iyi baglarlar cunku stephen bey final konusunda beni biraz uzdu.
(bkz: o konuda ben de çok kırgınım)
Kitabini okudugumda acaba nasil cekerler diye merak ettigim guzel bir sahnesini son fragmanda yayinladiklarinda epey begenmistim ve bu beni cok umutlandirmisti. Beverly'nin eski evini ziyaret ettigi sahne.
Umarim sonunu kitaptan daha iyi baglarlar cunku stephen bey final konusunda beni biraz uzdu.
(bkz: o konuda ben de çok kırgınım)
Daha da bir ürkünç yapacaklardı fragmanı izledim o teyze nedir la öyle bizim eve gelse pencereden atlardım kesin dedim. Demek ki her yabancının evine gitmemek gerek.
ilkini izlemiştik ve çok beğenmiştik.
ikincisine gitmek isterdim ama yalnız izlemeyi sevmiyorum. ah keşke.
korku filmlerini hiç sevmem ama bu palyaço beni çok geriyor. ilkinden daha korkunç olacağına eminim ve de dramatik, daha elle tutulur gerçekçi bir senaryo bekliyorum.
ikincisine gitmek isterdim ama yalnız izlemeyi sevmiyorum. ah keşke.
korku filmlerini hiç sevmem ama bu palyaço beni çok geriyor. ilkinden daha korkunç olacağına eminim ve de dramatik, daha elle tutulur gerçekçi bir senaryo bekliyorum.
tüm dünya ile ayni anda yarin vizyona giren stephen king romani uyarlamasinin ikinci bolumu.
tabii ki yatarak izleyecegim.
görsel
tabii ki yatarak izleyecegim.
görsel
fragmanıyla beni benden almış film. 6 eylüle kadar kim öle kim kala bilemiyorum tabii ama kesinlikle oturup zevkle izleyeceğim. umarım 2 buçuk 3 saat olur da oturur izleriz misler gibi.
kitapta okurken beni en çok germiş sahnelerden bir tanesini fragmana taşımışlar. okurken hemen hemen gözümde canlandırdığım gibi olmuş.
daha ne olsun.
kitapta okurken beni en çok germiş sahnelerden bir tanesini fragmana taşımışlar. okurken hemen hemen gözümde canlandırdığım gibi olmuş.
daha ne olsun.
heyecanla beklediğimiz filmdir.
kitabın ruhuna ve tasvir ettiği atmosfere sadık kalınması dileği ile...
kitabın ruhuna ve tasvir ettiği atmosfere sadık kalınması dileği ile...
serinin ilk filmindeki çocukların büyümüş hallerinin başından geçecek olan sıkıntılı durumları bizlere sunacak olan, merakla beklediğimiz ikinci film.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar