bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- şemsiyenin ters dönmesi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- bugün de meme atan olmaması13
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması2
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- misafir ağırlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- hoşgeldin pazartesi7
- clydeless bonnie3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ege waw3
- mısır4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- yeni zelanda3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- başkan3
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- 2026 dünya kupası16
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
kız arkadaşımın almak istediği telefon .
Satılık var etek altı boyalı.
(bkz: boya takıntısı olanlar aramasın).
(bkz: boya takıntısı olanlar aramasın).
6 ne abi kaldi mi o diye giriş yaptigim başlık. Bari 6s olsun ama 6 çöp.
Hava sıcaklayınca kendi kendine ekrana basar oldu amına koyduğum. internette birçok kişide de Olmuuş bu sorun.
Sonunda s takısı olmayan bütün iPhone lar kadar rezil, s takısı olmayan bütün iPhone larin en rezili olan, cepte bükülen telefondur.
ios 11 software update'inden sonra iphone 5s ile çöp olacak telefondur.
2014'de almıştım iyi ki de almışım, o zamanlar samsung'daki rakibi leğen plastiğinden üretilme galaxy s5 idi. sıfır iphone alınacaksa 6s modeline yönelmeniz tavsiye olunur, işlemcisi çok güçlü olsa da rami 1gb olduğu için o kadar parayı verdikten sonra 6s alın. evet ios ram yönetimi çok iyi ama her şey bir yere kadar.
ios 11 ile şarjı sek içmektedir. Ömrü tükendi tükenecek. Donuyor, takılıyor bir şekillere şukullara girdi. Amk telefonuna da alışınca android kullanamıyorsun n’abacağız bilemedim.
uçak gibi makina yapıp 1 gb ram koymak yüzünden çabuk tarihe geçen cihaz olarak anılacak. 6s den sonra bitikleri oynadı şu an yavaş yavaş piyasadan çıkıyor zaten. yok s 6s e neden 2 gb koyuyorsun buna 1 takıyorsun.
neyse 8 çıktı zaten 72 ay vade ile alırız.
neyse 8 çıktı zaten 72 ay vade ile alırız.
Bu saatten sonra 24 ay taksitle alınırsa son taksite bu telefonu her saat başı şarja takmak zorunda kalıyorum kıvamına gelecek telefondur.
Sahip olan çoğu arkadaş iphone 8 - x modelleri çıktıktan sonra telefonun yavaşladığını iddia ettiler bir kısmı değiştirdi falan.
Bu bilinçli eskitme olayı zaten bilinen bir şey ama olayın bir de psikolojik boyutu var onu da gözden kaçırmamak lazım.
Bu bilinçli eskitme olayı zaten bilinen bir şey ama olayın bir de psikolojik boyutu var onu da gözden kaçırmamak lazım.
işte bu yüzden, sırf bu yüzden yeni telefonum aypon olmayacak.. övüldüğü kadar mükemmel olmadığını 2,5 senelik kullanımda anladığım apple markasının 3 sene önce çıkartmış olduğu telefon modeli..
Apple da keyifli bir kullanım istiyorsanız evdeki tv nizden g.tünüzdeki dona kadar apple kullanmalısınız.. kapalı sistem bağa göre değilmiş bunu anladım.. teşekkürler apple.. ha bu arada teknolojik açıdan veya kasma etme açısından eleştirmiyorum çok şükür hiç bir sorun yaşamadım.. ama konu kullanılabilirlik olunca apple ürünleri bana hitap etmiyor.. gözüme şu ara samsung s8 i kestirdim.. bankalarla görüşecem kredi ayarlayabilirsem(yazar burada ironi yapıyor) yaza doğru temiz bir 2. El ya da sıfır düşünebilirim..
Apple da keyifli bir kullanım istiyorsanız evdeki tv nizden g.tünüzdeki dona kadar apple kullanmalısınız.. kapalı sistem bağa göre değilmiş bunu anladım.. teşekkürler apple.. ha bu arada teknolojik açıdan veya kasma etme açısından eleştirmiyorum çok şükür hiç bir sorun yaşamadım.. ama konu kullanılabilirlik olunca apple ürünleri bana hitap etmiyor.. gözüme şu ara samsung s8 i kestirdim.. bankalarla görüşecem kredi ayarlayabilirsem(yazar burada ironi yapıyor) yaza doğru temiz bir 2. El ya da sıfır düşünebilirim..
Tek kelimeyle pişmanlık.
fakir ayfonu.
dünyanın en çok satılan akıllı telefonu. (iphone 6 plus dahil)
220 milyon adet satılmıştır.
220 milyon adet satılmıştır.
çöp. apple'dan telefon almak pişmanlıktır.
hala kullandigim telefon. iphone x hediye edecek bey varsa evlenirim.
iphone ciktigindan beri farkli bir telefon kullanmayan bendenizin onyargili yaklastigi ancak kullanir kullanmaz oha cok hizli, oha ekran cok guzel, oha internet mi hizlandi, oha siri ile kanka oldum, oha boyutu cok iyi, oha sarjim tum gun gidiyor diyerek beni dumurlardan dumurlara ugratmis telefondur.
azili bir apple fanatigi olarak almaya elimin gitmedigi telefon, eskiden iphone bir tarz meselesiyken yani apple kullanicisinin bir tarzi varken, ozellikle gold iphone6 ile birlikte bir statu nesnesine donustu ve hic genc degil gibi hissettiriyor.
Bu tarih itibariyle sırf apple kullanıyor olmak için kullanılacak telefon değildir. Aynı fiyata alınabilecek androidte daha uzun süre kullanılışlı olacak telefonlar var.
Bu hafta almayı düşündüğüm telefon.
Güncel piyasası 2000-2500 tl arasında.
Aktif kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını yazarlarsa sevinirim.
Güncel piyasası 2000-2500 tl arasında.
Aktif kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını yazarlarsa sevinirim.
çıktığı hafta aldığım, halen de kullandığım telefon. almayın. ses (hoparlör) sorunu fiks çıkıyor hepsinde. ekranı plastik gibi. pil kapasitem %89 olduğu halde şarjım çok çabuk bitiyor ve günden güne saçma sapan donmalar arttı. yanında bir de kıçı kırık j7 prime kullanıyorum. tamam ios güzel de, sıfırı 1200 tllik telefon iphone 6 dan iyi şu anda.
Turkcell de 2100 tl.
4 ay 2 gündür kullanıyorum. Hafızası dışında bir problem yaşamadım şimdiye kadar.
Apple markasının bir telefonu.
Hala insanlar öğrenemedi ki iphone marka değil modeldir. Lg g6'dan bahsederken g6, samsung galaxy s8'den bahsederken galaxy s8 şeklinde bir tanım geçmiyorsa iphone 6 diye bir tanım da geçmemelidir.
Iphone, marka değil modeldir sayın amkoduklarım.
Doğru başlık: (bkz: apple iphone 6)
Hala insanlar öğrenemedi ki iphone marka değil modeldir. Lg g6'dan bahsederken g6, samsung galaxy s8'den bahsederken galaxy s8 şeklinde bir tanım geçmiyorsa iphone 6 diye bir tanım da geçmemelidir.
Iphone, marka değil modeldir sayın amkoduklarım.
Doğru başlık: (bkz: apple iphone 6)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar