bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- futbol17
- dünya11
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bitcoin2
- düşün ki o bunu okuyor16
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- kıskanmak7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- pkk nasıl biter5
abicim 500 - 600 liralık telefon yetmiyor mu ? dedirten durum.
2400 liraya bu telefonu babam alsa ona bile malsın derim.
arkadaş 1000 liralık telefonla yapamadığınız ne var da üzerine 1400 lira daha acımadan veriyorsunuz?
arkadaş 1000 liralık telefonla yapamadığınız ne var da üzerine 1400 lira daha acımadan veriyorsunuz?
Bir abinin sırf sınıfı geçti diye oğluna aldığı telefon.
Evet sırf sınıfı geçti diye. Belge falan yok öyle başarılı olduğuna dair. Gerçi çocuğun sınıf geçmesi de beklenmedik birşeydi ama olsun.
Evet sırf sınıfı geçti diye. Belge falan yok öyle başarılı olduğuna dair. Gerçi çocuğun sınıf geçmesi de beklenmedik birşeydi ama olsun.
Uludağ sözlük uygulamasının kendisini güncelleyemediği telefon. Ekranın bir kısmı siyah. iphone 4 ekranına göre hala uygulama.
amerika da 300 dolar olan fakat türkiye de 3bin tl'ye kitlenen telefondur efendim. alınır mı ? asla. lg g2 bin lira. iphone 6'yı 2ye katlar.
s serilerinden geri kalmıştır.
alamayanların turkcell den alması gereken telefon.
mal telefonu. bunun her bokundan daha fazlasını bile yapıp daha ucuz olan androidler var. sırf gösteriş. yazık.
Bir Iphone 5s değildir.
Galaxy S6 yı tavsiye ederim ama iphone 6 da iyi.
2 haftadır kullanıyorum ve fuck the android diyorum. Bu ios bir harika dostum!
satmak isteyen olursa alabileceğim telefondur.
bataryasının 1 gün bile idare etmediği iddia edilen telefon. malesef video incelemelerde bu durum sıklıkla dile getiriliyor. ben telefonda hiç oyun oynamam, saatlerce face twitterda da akmam ama arada bi haber vs nolmuş okurum, buna rağmen 1 gün bile dayanmadan beni yarıyolda bırakacaksa bu telefona 2700 TL nasıl vereyim ben bilemedim. hiç iphone deneyimim de yok, alıp almama konusunda tereddütlüyüm.
Normal kullanımda hiçbir akıllı telefon bir gün dayanamadığı için şarj durumu normaldir. Akıllı telefonun varsa şarj aletini cebine koyacaksın bir kere şart oldu. Dağa bayıra çıkıyorsan PowerBank alabilirsin.
miss gibi telefondur.onun üstüne en iyisi yoktur.
beğendiğim ama pahalı bulduğum telefondur.
kasası plastik gibi bükülen fiyatı gereksiz pahalı telefon.
fiyatı 2800 olan kurdan dolayı 3 e kadar yolu olacak cihaz.
Herkeste oluyor mu bilmem ama orta tuşunu biraz okşayınca ekran yarıya kadar kararıyor sebebini çözemedim... Bi işe yaradığından da emin değilim..
Derdimi seveyim. Evet.
Derdimi seveyim. Evet.
arkadaşlar aranızda bu veletten anlayan birisi varsa; whatsapptaki profil fotosunu kendiliğinden shoplayip bulanık çerçeve yapıyor, istisnasız koyulan her fotoğrafta bunu yapıyor. bunun sebebini ve nasıl çözüleceğini bilen birisi varsa bi yardım edebilir mi. çıldırmak üzereyim.
Demode eskimiş model.
kendim ıphone serilerine ait bütün telefonları, babam ise samsung serilerine ait bütün telefonları kullanmış insanlarız.hatta babam fazla anlamadığı için onun yerine de kurcalamış uzunca kullanmış biriyim. çoğu kişinin önceliği fiyat ki nispeten doğru çünkü üst modeller ile altı arasında her iki markada da çokta göze batan almış yürümüş denecek kadar fark yok.fakat o paraya alınır mı diyenler var.Eğer durumun varsa bu iş bir çeşit zevk meselesi yani zevke harcanılan para göze batmasın.eğer yoksa asgari ücretle çalışıyorsan kalkıpta 2-3 aylık maaşını o makineye bağlarsan,öğrenciysen ve ailen seni okutmak için çalışırken sen bunu alıyorsan bence kerizsin arkadaş.
ikincisi ödediğin fiyatın karşılığını her iki marka da veriyor fakat diğerine ödediğin biraz daha fazla.Çünkü o karmaşığı daha basite indirgeyip daha güvenli olarak sana sunuyor.
yazılım dedikleri olay benim işim değil fakat android üzerine yazılım kurdu olmuş,ios ile ilgili yazılım konusunda hatrı sayılır,fikri alınır arkadaşlarımın dediklerine göre eğer resim-sosyal medya-vs vs uğraşıyorsan android işini görür fakat mesleğim gereği mailler,güvenlik ön plandaysa ıos olacak cebinde
şarj ömrü ıphone'un kanayan yarası.hafıza kısıtlılığı da öyle arttırılamıyor ki hak veriyorum fakat güvenlik benim için önemli diyorsan ıphone alacaksın.
samsung servis olarak yetersiz bunu çoğu işi düşen biliyor.
fotoğraf merakınız yoksa mp ile fazla ilgilenmeye de gerek yok
eğer oyun oynamıyorsanız zaten ram,çekirdek o kadar da önemli değil
telefon alacakken önce ihtiyaç belirlenmeli ilk başta söylediğim gibi markaların üst-alt modelleri arasında çok büyük farklar yok.o yüzden kullanım amacı neyse ona göre alınmalı ve verilen paraya acınmamalıdır.eğer üretimde problem yoksa zaten o paranın hakkını bir şekilde veriyorlar.
ikincisi ödediğin fiyatın karşılığını her iki marka da veriyor fakat diğerine ödediğin biraz daha fazla.Çünkü o karmaşığı daha basite indirgeyip daha güvenli olarak sana sunuyor.
yazılım dedikleri olay benim işim değil fakat android üzerine yazılım kurdu olmuş,ios ile ilgili yazılım konusunda hatrı sayılır,fikri alınır arkadaşlarımın dediklerine göre eğer resim-sosyal medya-vs vs uğraşıyorsan android işini görür fakat mesleğim gereği mailler,güvenlik ön plandaysa ıos olacak cebinde
şarj ömrü ıphone'un kanayan yarası.hafıza kısıtlılığı da öyle arttırılamıyor ki hak veriyorum fakat güvenlik benim için önemli diyorsan ıphone alacaksın.
samsung servis olarak yetersiz bunu çoğu işi düşen biliyor.
fotoğraf merakınız yoksa mp ile fazla ilgilenmeye de gerek yok
eğer oyun oynamıyorsanız zaten ram,çekirdek o kadar da önemli değil
telefon alacakken önce ihtiyaç belirlenmeli ilk başta söylediğim gibi markaların üst-alt modelleri arasında çok büyük farklar yok.o yüzden kullanım amacı neyse ona göre alınmalı ve verilen paraya acınmamalıdır.eğer üretimde problem yoksa zaten o paranın hakkını bir şekilde veriyorlar.
Samsung kullanıyorum hatta yeni aldım ama hoşuma gitti sanırım değiştiricem.
iphone 5 ten pekte bi farkı olmayan model.
Ülkemiz mal insanlarının zaafıdır, alanların %80'i zenginlik göstergesi olduğu için alıyor. tasarım, kullanım kolaylığı vs diye alıyorsanız da ne mutlu diyemeyeceğim çünkü o kadar para vermek israftan başka birşey değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar