bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- diamond bosphoruss denen yazar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- türk telekom port zammı4
- sedat pekmez14
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- cayenne4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- 0 0 73
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- iremga2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- buddy dude4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- eşek sucuğu14
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- tarot falına inanan salak2
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- sürekli esnemek6
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- kıskançlık5
- kimyon4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- gammaz çetesi çökertildi2
- yürüyüşe çıkmak3
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
2016 gibi çıkması beklenen sürüm.
EDiT: OHA HAZiRAN DiYORLAR.
EDiT: OHA HAZiRAN DiYORLAR.
2-6 haziran 2014 tarihlerinde yayınlanması kesin olan ios sürümü, beklemekteyiz.
apple ın eylül ayında çıkaracak olduğu yeni işletim sistemidir.
4s ve öncesinin yüklememesi gereken yazılım güncellemesidir.
Apple'ın Android'e kaçışı durdurmasını beklediği yeni işletim sistemi.
http://www.mobil13.com/ap...yeni-ozellikler-5255.html
http://www.mobil13.com/ap...yeni-ozellikler-5255.html
bizi karşılama ekranı tıpkı şöyle.
http://galeri12.uludagsoz....com/592/ios-8_637520.png
multitasking ekranı tanıtımdaki gibi. Son aramalar mevcut.
http://galeri12.uludagsoz....com/539/ios-8_637521.png
android lerdeki yazım önerileri şu şekilde. şimdilik sadece ingilice için çalışıyor türkçe'de bu yok ve bu önerilerin efekti çok sempatik Htc ya da diğer androidler gibi sıradan değil insanın yazası geliyor paso.
http://galeri8.uludagsozluk.com/472/ios-8_637522.png
iOS 8 ile gelen Family sharing yani satın alınanları aile bireyleriyle paylaşma özelliği ve onu ayarlama ekranı.
http://galeri12.uludagsoz....com/568/ios-8_637523.png
şimdilik healt tan birşey anlamadım çok bug var ve mesajlar icon una tıkladıgınızda bile telefon kafayı yiyebiliyor. Resmen her noktası bug dolu bir beta 1 gelmiş.
http://galeri12.uludagsoz....com/592/ios-8_637520.png
multitasking ekranı tanıtımdaki gibi. Son aramalar mevcut.
http://galeri12.uludagsoz....com/539/ios-8_637521.png
android lerdeki yazım önerileri şu şekilde. şimdilik sadece ingilice için çalışıyor türkçe'de bu yok ve bu önerilerin efekti çok sempatik Htc ya da diğer androidler gibi sıradan değil insanın yazası geliyor paso.
http://galeri8.uludagsozluk.com/472/ios-8_637522.png
iOS 8 ile gelen Family sharing yani satın alınanları aile bireyleriyle paylaşma özelliği ve onu ayarlama ekranı.
http://galeri12.uludagsoz....com/568/ios-8_637523.png
şimdilik healt tan birşey anlamadım çok bug var ve mesajlar icon una tıkladıgınızda bile telefon kafayı yiyebiliyor. Resmen her noktası bug dolu bir beta 1 gelmiş.
bildiğin warez dünyası için yaratılmış aslında öyle olmayan ama süreçlerin sonucu oraya dayanmış olan android'e yanaşan bir yapı olmuş. bu hali ile çakma android demeye çok yaklaşıyorum. öte yandan apple kültürüne bakarsan da google gibi siktir et ne olursa olsun demeyeceğini bildiğimden, androidin yaptığını daha iyiye taşıyacağını da düşünere çakma android diye bok atmıyorum. bilemedim. çok öyle revolutional birşey değil.
iPhone 6 ile yayınlanacağı bilinen ios 8 şu sıralar test ediliyor. ios 8 beta 3 sürümü herkes tarafından test edilebilir. ios 8 beta 3 ile ilgili son durum http://www.10line.net/201...ios-8-beta-3-hakknda.html
Daha yenisine alışmamışken daha yeni olarak gelecek Sürüm. Ayıp dene bir şey var.
iphone os 2.0'dan sonraki en önemli ios sürümü. daha önce sunulmayanlar ve yeniler dahil 4000'den fazla api geliştiricilere sunulmuştur. bu sayede henüz son kullanıcılar görmese de önümüzdeki yıllarda ios'in entegre olacağı pek çok yeni app, hizmet sunan çözümler geliştirilecektir.
http://wp.me/p4zqqg-12
http://wp.me/p4zqqg-12
bu hafta finali yayınlanacaktır. kardeşimin iphone una ios 8 beta 5 den sonra çıkan gold master ı kurduk. hala fena buglar var bazı uygulamalar anında tıkanıyor. ios 8 final den yaklaşık 3-4 ay sonra whatsapp in en son güncelleneceği bir dönemle birlikte ios 8 e geçiş tamamlanmış olacaktır. ios 7 çıktıktan 4 ay sonra whatsapp güncellenmişti hatırlayın.
bu akşam tsi 20:00 de geçilecek iphone işletim sistemidir.
ancak yaşanacak kobay yoğunluğundan dolayı yükleme yavaş olacaktır. en erken 2-3 gün sonra sunucular rahatlar. h.sonu forumlardaki şikayetler takip edilerek 8.0.1 beklenip beklenmeyeceğine karar verilir.
eğer geliştirici değilseniz beklemeniz tavsiye olunur. zaten pil gitmiyor bir de pilin şarj döngüsünü yemeyin boşu boşuna...
ancak yaşanacak kobay yoğunluğundan dolayı yükleme yavaş olacaktır. en erken 2-3 gün sonra sunucular rahatlar. h.sonu forumlardaki şikayetler takip edilerek 8.0.1 beklenip beklenmeyeceğine karar verilir.
eğer geliştirici değilseniz beklemeniz tavsiye olunur. zaten pil gitmiyor bir de pilin şarj döngüsünü yemeyin boşu boşuna...
Pek çok kullanıcı gibi elbette tam olarak çıktığı Dakikadai yüklemeye abanıp her halde yoğunluktan 3 saatte yükleyemeyeceğim yeni güncelleme.
Neden bilmem. Hep can sikintisi.
Neden bilmem. Hep can sikintisi.
iphone 4s için 4,6 gb kapasite isteyen güncelleme. uğraş dur.
Android telefon sahiplerinin indiremeyeceği güncelleme. Kafamız rahat aq.
4,6 gb oluşuyla beni benden alan güncelleme. iphone 4 ve 4s hatta belki de 5i bile piyasadan toplatması muhtemel. Apple ın zaten klasikleşen politikası bu. Güncelleme yayınlanır, modeli geçen telefon güncellemeyi ya kaldırmaz ya da kasar. Daha sonra bir üst modele geçmek zorunda kalırsınız. Aksi halde adamlar bu kadar satış yapamaz zaten. Yani 4 4s -hatta 5- kullanıcıları bu güncellemeyi boşuna bekledi. Gidin 6 alın ya da ios 7 den devam edin.
Edit: iphone 4'de ios7 bile kasıyorken 8i kaldırmasını beklemek ayrı bir mantıksızlık tabi.
Edit2 : iphone 4 e güncelleme gelmemiş.
Edit: iphone 4'de ios7 bile kasıyorken 8i kaldırmasını beklemek ayrı bir mantıksızlık tabi.
Edit2 : iphone 4 e güncelleme gelmemiş.
Apple'ın artık bir şeylerin bokunu çıkarttığı güncelleme.
iphone 4s'te kasmayacağını düşündüğüm güncelleme. iphone 4 ile 4s arasında dağlar kadar fark varken ios7 vs ios8 tarzı karşılaştırmayı telefonlara göre yapmak biraz mantıksız olabilir. 5 ve 5s gibi olmasa da hız olarak pek de kasmaz kanımca.
edit: 4s için konuştum. 5 ve 5s gibi hız beklenemez tabii ki. 4'e gelen ios7 güncellemesi gibi 4s'te ios8'i anlatmak istedim.
edit: 4s için konuştum. 5 ve 5s gibi hız beklenemez tabii ki. 4'e gelen ios7 güncellemesi gibi 4s'te ios8'i anlatmak istedim.
Şuan yüklediğim güncelleştirmedir, 920mb cık.
normal koşullarda kasmayacak olsa bile a5 chipsetli cihazlarda kasıtlı olarak ağır çalıştırılacak olan sistemdir.
fakirlerin umrunda olmayan işletim sistemi.
(bkz: bendeniz)
(bkz: bendeniz)
Tamam kardeşim iOS 8'i de ilk sen indirdin.. Her şeyde birinci sensin.. Madalyan yolda geliyor..
edit:sinir etti millet.
edit:sinir etti millet.
bildiğin iOS 7'dir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar