bugün
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- amerikan yahudileri3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- yazarların imza parfümleri12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- erkekler neden az yaşar8
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- lise4
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- devlet gücü6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türkiye7
- sude isimli kızlar2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- 2026 dünya kupası23
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- oyuncu koltugu4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- ona bir cümle bırak2
- ibadet4
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- düşün ki o bunu okuyor16
- akp seçmeni2
- anlamak3
- my number one3
- falıma bakmak isteyen var mı24
ios 8 in gelecekte çıkacak güncellemesi.
10 gün içinde çıkacak olan güncellemedir. apple cihazlara apple pay desteği getirir. ikonlarda ufak güncellemeler ve 8.0 yüzünden düşürülen vitesi yeniden yukarı taşır.
muhtemel yeni ipad ile birlikte çıkacaktır.
muhtemel yeni ipad ile birlikte çıkacaktır.
Bugün TSi 20:00'da düzenlenecek apple etkinliğinde tanıtılacak olan yeni iOS sürümü. Apple'ın yeni ödeme sistemi olan Apple Pay destekli olacaktır. Ayrıca hakkında iPad'ler için split screen multitasking desteği sunacağı da söylenmekte.
http://edevat.technology/...ni-3-isimleri-dogrulandi/
http://edevat.technology/...ni-3-isimleri-dogrulandi/
Bugun yayinlanacagi konusulan guncelleme.
Yükledim, tavsiye ederim.
3G'yi açıp kapatma özelliğini geri getiren, eşeği kaybettirip yeniden bulduran iOS güncellemesi.
http://edevat.technology/...apple-ios-8-1i-yayinladi/
http://edevat.technology/...apple-ios-8-1i-yayinladi/
beta 2 si çıkan sürüm.
dün akşam itibariyle telefonumda mevcut. gözle görülür çok farklılık yok. benim fark ettiğim sadece 'hücresel veri' açıldığında direkt 3g ile bağlantı kuruyordu ve lte seçeneği vardı. ama bu güncelleme ile '3g' '2g' ve 'lte' seçeneği kullanıcının inisiyatifine sunulmuş.
Şu çıkmış, başka ne var bilmem güncellemesi.
görsel
görsel
2g, 3g, 4g seçme özelliği ve mesajların okundu olarak işaretinin kalkmaması sorunları düzelmiş aramayı kapatma olduğunda bazen donma yapıyordu o sorun düzelmiştir.
telefona gelmiş güncelleme. yükle beni yükle beni diyor.
telefonda bir işle meşgulken gelen mesaja bildirim çubuğunu aşağı kaydırarak mesajlara gitmeden kolayca cevap vermeye yarayan sürüm. bildirim çubuğu daha aktif kullanılabilir hale gelmiş. bazı hatalar vardı düzeltilmiş gördüğüm kadarıyla. ios 8.0 ve 8.1 arası sürümlerde ki donma, takılma sorunu olmadı şuana kadar. tabi şahsi düşüncem hala 7.1.2 kadar stabil değil fakat bu 8.1 e geçmemenize neden olmasın. ayarlardan hareketleri kapatarak ve bazı diğer ayarları da yaparak gayet verimli kullanabilirsiniz.
not:4s 8gb. öneriyorum
not:4s 8gb. öneriyorum
iphone 6'da whatsapp çalışırken sıklıkla uygulamayı kapatan ve ana ekrana dönen os.
mesela bu os'ta whatsapp profil resmimi değiştirmeyi başaramadım, film rulosunu açtıktan sonra fotoğrafı seçer seçmez ana ekrana düşüyorum ve uygulamayı yeniden çalıştırdığımda sohbetler sekmesine geliyorum.
bu whatsapp'ın da bir bugu olabilir ama bana 8.1'in bugu gibi geldi.
daha çok yeni bir os olduğundan hakkında bkesin bir şey söylemek için erken ancak kullanalım da görelim bakalım.
mesela bu os'ta whatsapp profil resmimi değiştirmeyi başaramadım, film rulosunu açtıktan sonra fotoğrafı seçer seçmez ana ekrana düşüyorum ve uygulamayı yeniden çalıştırdığımda sohbetler sekmesine geliyorum.
bu whatsapp'ın da bir bugu olabilir ama bana 8.1'in bugu gibi geldi.
daha çok yeni bir os olduğundan hakkında bkesin bir şey söylemek için erken ancak kullanalım da görelim bakalım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar