bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek7
- 19 yaşında kızla yatmak9
- unutulmayan sadakat örnekleri3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- ankara nın en güzel yanı4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- ilgi manyağı4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- bir şeyler söyle4
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlükteki gizli düşmanım10
- versuch2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- velvet28
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- eski işyerine tekrar başlamak4
- true'nun çaylak olması16
- sabaha kadar okunacak kitap4
- her insanın bir cini olması8
- üniversitelerin gereksiz olması16
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
ben de yükledim de hayatımı değiştirmedi yani. çok da kasmaya gerek yok. iki ikonun görüntüsü değişiyor, 10 yıldır androidde olan hücresel veri kısayolu geliyor falan filan. her güncellemede mucize bekleme şeyine ayar oluyorum. telefon lan işte. ne kadar ne değiştirebilir?
Değişiklikler göze çarpmayacak gibi değil, denetim merkezi ve ikonları sadece ben sevmiş olamam herhalde. Ayrıca ekran kaydı özelliği muazzam oldu.
Teşekkürler ios.
Teşekkürler ios.
Ekran kaydedici gelmesi iyi olmuş.
Yurdun internetiynen dünden bu yana indiremediğim işletim sistemi. Gece özellikle şarja takıp indir ve güncelle dedim sabah heyecanla kalktım saat 9 da, ve o hevesimi kursağımda bırakan yazıyı okudum. indiriliyor yaklaşık 9 saat kaldı.
henüz indirmemiş.
bana ne lan?
işletim sistemi.
bana ne lan?
işletim sistemi.
Heyecanla beklemediğim güncelleme. Açıkçası pek umrumda değildi ama yükledim. Eskisinin biraz daha afillisi işte.
hücresel veriyi kısa yoldan açma kapama geldiği için tüm güncellemeleri tarih etmiştir, yazı fontları çok hoş durmuş. alışma sürecindeyim.
hücresel veri olayını denetim merkezine taşımaları güzel olmuş. akış biraz daha hızlandı.
tema olaylarını hiç sevmedim, tasarım kötü olmuş. mail, arama ekranı, bildirim merkezi tasarımları güzel olmamış.
ovalleşmekten öldü teknoloji. onun haricinde dosyalama sistemi açısından da faydalı. 2,5 gb yer açıldı. en güzeli ise icloud un 3. parti uygulamalarla birleştirilmiş olması.
düşük hafızalı cihazlar için müthiş nimet.
tema olaylarını hiç sevmedim, tasarım kötü olmuş. mail, arama ekranı, bildirim merkezi tasarımları güzel olmamış.
ovalleşmekten öldü teknoloji. onun haricinde dosyalama sistemi açısından da faydalı. 2,5 gb yer açıldı. en güzeli ise icloud un 3. parti uygulamalarla birleştirilmiş olması.
düşük hafızalı cihazlar için müthiş nimet.
hücresel veri gelmiş diye sevinenleri gösteren güncelleme.
iphone 5 uğramayan ios11 seni de unutmadık.
1 günlük deneyimin üstünden gerçektten o hücresel veri olayından kurtulmak muazzam bir detay olmuş control center gerçekten çok hoş ve sanki iphone 3gs den beri kullanılıyormuş gibi sisteme entegre olmuş bununla birlikte yazılım kodlarının tamamen yenilenmesinden mütevellit yeni bir sistem ortaya çıkmış devrim gibi bir iOS 11 olmuş gelen her ios sürümüne atan bir adam olarak gerçekten kusursuz dedirtti.
Hemen fark ettigim sikkoluklari yaziyorum.
1. Si sarji su gibi iciyor bu guncelleme.
2. Si klavyemde takilmalar oluyor saliselik donmalar eksik yazmama sebep oluyor.
3. Su touch id ile telefonumun kilidini acarken ortaya cikan animasyon nedir abi. Bir seyler yukari falan kayiyor beyaz ekran cikiyor sacma sapan.
Bunlarin icinde en cok sinirimi bozan elbette klavye takilmasi. Ben cok hizli yazarim ama klavyem surekli donunca geri git sil geri al sil komple sil zor oldu sinirlerim bozuluyo hatta sanki algilamada delay bile var gibi bilmiyorum.
Tek guzel yani baya yer acti hafizada.hucresel veri olayi ise evet kisayolda var ama bende yillarin aliskanligi da var. ben yine ayarlara girip kapatcam onu. Neyse. Guncellemeyin. Degmez.
1. Si sarji su gibi iciyor bu guncelleme.
2. Si klavyemde takilmalar oluyor saliselik donmalar eksik yazmama sebep oluyor.
3. Su touch id ile telefonumun kilidini acarken ortaya cikan animasyon nedir abi. Bir seyler yukari falan kayiyor beyaz ekran cikiyor sacma sapan.
Bunlarin icinde en cok sinirimi bozan elbette klavye takilmasi. Ben cok hizli yazarim ama klavyem surekli donunca geri git sil geri al sil komple sil zor oldu sinirlerim bozuluyo hatta sanki algilamada delay bile var gibi bilmiyorum.
Tek guzel yani baya yer acti hafizada.hucresel veri olayi ise evet kisayolda var ama bende yillarin aliskanligi da var. ben yine ayarlara girip kapatcam onu. Neyse. Guncellemeyin. Degmez.
Tatilde olduğumdan henüz yükleyemediğim güncelleme. 6 kullananlar memnunsa 7 nasıl olacak bakalım meraklar içerisindeyim.
Kısaca iphone 5s in ölüm fermanı.
En sevmediğim şey başlıkların kalın fontla yazılı olması oldu...
Onun dışında telefonda hissedilir bir hızlanma oldu. Açık uygulamaları kapatırken bunu çok feci hissediyorsunuz...
indirmesi biraz uzun sürüyor ama iyi gibi şimdilik...
Onun dışında telefonda hissedilir bir hızlanma oldu. Açık uygulamaları kapatırken bunu çok feci hissediyorsunuz...
indirmesi biraz uzun sürüyor ama iyi gibi şimdilik...
eski iPhone'ları sıcaktan yakmıştır. daha fazla işlemci çalıştırır ve şarjın ağızına tükürür. ama yeni hissiyatı veriyor namussuz. Dock olayı belki Mac'i bile geride bıraktırabilir.
Telefon uçuyor baba.
canavar güncelleme.
iOS 11, dünyanın en gelişmiş mobil işletim sistemi iOS için yeni bir standart belirliyor. iPhone’u her zamankinden daha iyi, iPad’i ise hiç olmadığı kadar yetenekli hale getiriyor. Ve şimdi, artırılmış gerçekliğe yönelik oyun ve uygulamalar için inanılmaz olasılıklara da ev sahipliği yapıyor. Kısacası iOS 11 sayesinde iPhone ve iPad en güçlü,
en kişisel ve en akıllı hallerine bürünüyo.
en kişisel ve en akıllı hallerine bürünüyo.
bir iphone 5s kullanıcısı olarak indir ve yükle kısmına basmamam gerektiğini anladığım güncelleme.
apple = Pişmanlık.
Qr kodu falan şirin şey seni.
Sarjla ilgili gariplikleri beraberinde getiren versiyon. Sarj gec doluyor; erken bitiyor. Wifia otomatik baglanma ozelligi hic hos degil.
tamam kontol paneli filan iyi güzel ama şarj süresi rezalet resmen sünger gibi emiyor bataryayı hiçbirşey yapmadan..
not: iphone 7
not: iphone 7
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar