bugün

ios 11

Değişiklikler göze çarpmayacak gibi değil, denetim merkezi ve ikonları sadece ben sevmiş olamam herhalde. Ayrıca ekran kaydı özelliği muazzam oldu.
Teşekkürler ios.
© copyright 2005 - 2026