bugün
- kadınlar neden aldatır16
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı7
- devşirmelik makamı13
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz6
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- biz arap değiliz biz türk üz6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kadında güzellik aramayan erkek6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- kıskançlık5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sürekli esnemek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- kimyon3
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- the god himself3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- yazın yapılabilecek işler2
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- nady bondar2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- erectovanga2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- gözde celep2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- kazıklı maria3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- işsizlere tavsiyeler2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- devlet bahçeli6
- şansın yaver gitmesi2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
sınav sonuçlarının sınav tarihlerinden 1 ay sonra açıklandığı, üçüncü sınıftan itibaren yüzyüze eğitim hakkımızı kaybettiğimiz, adeta kız cenneti haline gelmiş, açıköğretim fakültesine bağlı bölüm.
an itibarı ile 2007 yılı final sonuçlarını açıklamış üniversite.
2 sene öküz gibi çalışıp yds den 7 yanlış çıkarıp,türkçeden 45'te 44 yapıp, okulunun adı sorulduğunda anadolu üniversitesi cevabını vermenin hemen ardından açıköğretim mi sorusuyla karşılaşıp "evet ama, bu başka yani.ingilizce öğretmenliği bu."diye açıklama yapmak için kıvranırken karşındakinin seni anlamayacağı izlemini veren gözlerle sana bakması.hala, azzimle "ya 2+2 bu. 2 sene örgün 2 sene açıktan okuyoruz" diye devam etmen. buna rağmen karşıdaki kişinin "hee...tamam işte 2 sene sonra sınava girip 4 seneye çıkarcaağğnn" diyerek seni dinlememesi.en sonunda "ocakta çocuğu bırakmıştım, hadi eyvallah" diyip ortamdan tüymene sebebiyet vermesi olası bölüm. (bkz: ben bunu hep yaşıyorum)
- şimdi siz öğretmen olabiliyor musunuz?
- tabi ki niye sordun?
- iki senede açıköğretim okuyarak öğretmen mi olunurmuş?
- la olum kaç kere anlatacağım. Hem ne iki senesi yedinci seneme girdim hala bitmedi.
- yaw sen kaç netle girdin bu bölüme?
- 90 net ile.
- hay senin...
- pata... küte... çata...
(yaşanmış bir diolag ve arkasından vurdulu kırdılı bir amerikan filmi tadında aksiyon sahneleri)
- tabi ki niye sordun?
- iki senede açıköğretim okuyarak öğretmen mi olunurmuş?
- la olum kaç kere anlatacağım. Hem ne iki senesi yedinci seneme girdim hala bitmedi.
- yaw sen kaç netle girdin bu bölüme?
- 90 net ile.
- hay senin...
- pata... küte... çata...
(yaşanmış bir diolag ve arkasından vurdulu kırdılı bir amerikan filmi tadında aksiyon sahneleri)
geçme notunun 70 olduğu 1-3 2-4 barajının olduğu saçma sapan bir bölüm.
not: mağdur *
not: mağdur *
ingilizce öğretmeni olmak isteyenler için en ideal bölüm. dahası için; http://www.iolpliler.net
Kaliteli ingilizce Öğretmenlerinin yetiştiği bölüm..
1-3 2-4 barajı olan üniversiteler arasında en çok öğrenci bırakan üniversite olduğu tahmin ediriyorum.(içimdeki ses: doğru tabi )
bir an önce sisteminin değişmesi gereken bölüm. 3. sınıftayım ve bu sene geçmem imkansız.
ulan o bu değil de, bir insan 2 sınav üst üste dilbilim adlı inanılmaz dersten nasıl 31 alır?
ulan o bu değil de, bir insan 2 sınav üst üste dilbilim adlı inanılmaz dersten nasıl 31 alır?
2008 - 2009 yıl sonu sınavları sonuçları bugün açıklanmıştır. Testing ve edinimden bütünlemelere kaldığım, bütün planlarımın içine etmiş bölümdür aynı zamanda.
(bkz: Allah belanı versin)
(bkz: Allah belanı versin)
bu lanet bölümde, yeni sistemin getirdiği mükemmel bir kaç nokta şöyle özetlenebilir;
* eski usülde ( mutlak sistemde) geçme notu 100 ( yüz ) tam puan üzerinden değerlendirilip, geçme notu 70 ( yetmiş ) idi. lakin yeni sistemde ( kredili sistemde ) geçme notu CC olarak belirlenmiştir. buraya kadar herşey yolunda gözükse de işin ironik ve sikimsonik yanı şudur;
eğer ki krediniz 2.00 üzerinde ise ve dersiniz ff olmadığı sürece ( DD veya DC olabilir) o dersten koşullu geçersiniz. ama gel gör ki eski usule göre 0-69 puan arası ff iken 70 ise cc notudur. yani ortada dd veya dc diye bir not bulunmamaktadır. yani kısacası geçmek mi istiyorsun? 70 ( cc ) alacaksın zike zike.
* eski usülde bütünleme denen bir olay varken yeni mükemmeliyetçi sistemde büt bulunmamakta, dahası yaz okulu diye bir şey hiç mi hiç olmamakta. bilindiği üzere bi' bölümün ya yaz okulu açılır ya da bütünleme sınavı olur. ama yok mnskiym.
* bir dersten kaldığınız zaman, seneye aynı dönemi beklemek zorundasınız. örneğin; güz döneminde alınan acqusition dersinden kaldığınız takdirde, ikinci dönem böyle bir ders olmadığı için seneye güz dönemini beklersiniz ve o dersi anca o zaman alabilirsiniz.
bunlar yeni usülün getirdikleri bazı maddeler. ama benim en çok kızdığım nokta ise;
*** amına koyduğum okul yemekhanesinde aöf öğrencileri olduğumuz için yemek vermiyorlar bize. hay orospu çocukları!
* eski usülde ( mutlak sistemde) geçme notu 100 ( yüz ) tam puan üzerinden değerlendirilip, geçme notu 70 ( yetmiş ) idi. lakin yeni sistemde ( kredili sistemde ) geçme notu CC olarak belirlenmiştir. buraya kadar herşey yolunda gözükse de işin ironik ve sikimsonik yanı şudur;
eğer ki krediniz 2.00 üzerinde ise ve dersiniz ff olmadığı sürece ( DD veya DC olabilir) o dersten koşullu geçersiniz. ama gel gör ki eski usule göre 0-69 puan arası ff iken 70 ise cc notudur. yani ortada dd veya dc diye bir not bulunmamaktadır. yani kısacası geçmek mi istiyorsun? 70 ( cc ) alacaksın zike zike.
* eski usülde bütünleme denen bir olay varken yeni mükemmeliyetçi sistemde büt bulunmamakta, dahası yaz okulu diye bir şey hiç mi hiç olmamakta. bilindiği üzere bi' bölümün ya yaz okulu açılır ya da bütünleme sınavı olur. ama yok mnskiym.
* bir dersten kaldığınız zaman, seneye aynı dönemi beklemek zorundasınız. örneğin; güz döneminde alınan acqusition dersinden kaldığınız takdirde, ikinci dönem böyle bir ders olmadığı için seneye güz dönemini beklersiniz ve o dersi anca o zaman alabilirsiniz.
bunlar yeni usülün getirdikleri bazı maddeler. ama benim en çok kızdığım nokta ise;
*** amına koyduğum okul yemekhanesinde aöf öğrencileri olduğumuz için yemek vermiyorlar bize. hay orospu çocukları!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar