bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet7
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birsin allahım2
- kemalist dünya19
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- anın görüntüsü17
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- kendi kendine gülmek2
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- 27 haziran 20262
- kürtçülerin algıları5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- yürüyüş flörtü3
- zor zaman şarkıları2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ıhlamur kokusu2
dördüncü nesil yazar.
öss 2008 in mına koymuş yazar. tebrik ediyoruz.
sanki mersinli öle mi ki ?tantuni tarikatına buyursun efendim.
Belkide mühendis olan yazar. Bir yerlerde sağlam bir mühendislik bölümü okumuş yakışıklı. hayal meyal işte.
zirvede tanışılan, müzik zevkimiz uyuşan odtü'lü mühendis yazar. odtü içinde görüşülesi yazar.
geç de olsa 20 nisan ankara bahar geldi hoş geldi zirvesi nde doğum gününü kutladığımız hoş sohbet yazarımız. sen bol bol yaz, gerçi bilgisayarı bozulmuş ama tez zamanda yenisini bulması ümidiyle, her şey gönlünce olsun ig.
Doğum gününü tekrar tekrar kutladığım benim gibi teslacı olduğunu öğrendiğimde mutlu olduğum yazar. Çokta sevecen ha.
doğum günü zirvede kutlanan pastasını yediğimiz yazar. her zirvede görmek isteriz kendisini.
geçmiş doğum günü kutlu olsun yazarı. pasta da çok güzeldi hani. *
nice yaşlara yaşlanası, zirveleri daim olası yazar dostum.
eğer fırsatları değerlendirirse ilerde çok başarılı işlere imza atabilecek bir kardeşimizdir.
her zirvede ayrı dertli gördüğüm yazar. bir dahakine başına neler gelecek merakla bekliyoruz efenim.
Hani sohbet edersin nerden nereye geldik dersin ya işte öyle akıcı muhabbeti olan yazar.
sonraki zirvelerde de görüşmeyi umduğum hoş muhabbetli yazar.
sürekli beni konuşturmaya çalışan var gücüyle ortak konu açan sevimli dost.
harbiden de bütün zirvelere dertli geliyor bu odtülü arkadaş. * rotasyon işi beni alıkoyduğundan olsa gerek zirvede pek konuşamasak da açığı odtü'de kapatırız diye düşünüyorum.
(bkz: merkel in taş gibi hatun olduğu gerçeği/#19863976)
Gülmekten perişan etmiştir. Uyanık herif. Jandarma mıydın olm askerde?
Gülmekten perişan etmiştir. Uyanık herif. Jandarma mıydın olm askerde?
warhammer 40.000 evrenine ait çok şık bir nicke sahip yazardır.
"Anne sana kim dedi yavrunu doğurmayı?
Sanki karnında fazla yaramazlık mı ettim?
Senden istemiyordum ne tacı ne sarayı
Karnında yaşıyordum kafiydi saadetim.
Bir kere doğurdunsa sonra niçin büyüttün?
Kundakta beşikte de bir zahmetim mi vardı?
Koynundan niçin attın yavrunu bütün bütün.
Bilmiyor muydun ki o yalnızlıktan korkardı?
Sütünden tatlı mıdır anne sanki bu hayat?
Bana sorsana anne yaşamak bir hüner mi?
El aç yalvar gündüze geceye boyun uzat
Bu uğurda bir ömür çürütmeye değer mi?
Karnında yaşıyordum kafiydi saadetim
Anne istemiyordum ne tacı ne sarayı
Anne karnında fazla yaramazlık mı ettim?
Anne sana kim dedi yavrunu doğurmayı?"
Sanki karnında fazla yaramazlık mı ettim?
Senden istemiyordum ne tacı ne sarayı
Karnında yaşıyordum kafiydi saadetim.
Bir kere doğurdunsa sonra niçin büyüttün?
Kundakta beşikte de bir zahmetim mi vardı?
Koynundan niçin attın yavrunu bütün bütün.
Bilmiyor muydun ki o yalnızlıktan korkardı?
Sütünden tatlı mıdır anne sanki bu hayat?
Bana sorsana anne yaşamak bir hüner mi?
El aç yalvar gündüze geceye boyun uzat
Bu uğurda bir ömür çürütmeye değer mi?
Karnında yaşıyordum kafiydi saadetim
Anne istemiyordum ne tacı ne sarayı
Anne karnında fazla yaramazlık mı ettim?
Anne sana kim dedi yavrunu doğurmayı?"
kızılay'dan emek'e 45 dakikada yürümüş bir garip yazardır. *
atar yapan yazar.
hasta hasta zirvede arkadaşlarını yalnız bırakmamış yazar kişisi.
merhaba panpa, aramiza hosgeldin. 4. nesil.
warhammer 40k classı gibi nicki vardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar