bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
yurdum insanının " ayı siti" diye yorumladığı soğuk çaydır.
yeşil çaylı limonlu olan candır.
kalorisi hiç de az değildir.
ferahlatıcı içecek günde bi bardak içilmesi gereken içecektir.
sabah kahvaltısında kalan çayı belli bir oranda syla karıştırıp içine şeker atıp buzdolabına koyun servis ederken azcık limon damlatın alın size icetea.
mangolusu ve şeftalilisi sıcaklarda iyi gider.
içtikten sonra ağzı kurutan içecek.lipton şeftali güzeldir.litreliklerini de yaptılar daha bir hoş oldular.
(bkz: ice coffee)
şu.. gittiğim herhangi bir kafede ice tea istediğimde "ice tea yok nestea var isterseniz" denmesinden artık yıldım mirim. hakikaten yıldım.
tamam müşteri arıza çıkarabilir: "ben ice tea istemiştim siz nestea getirmişsiniz! alın bunu burdan! tüketici şeysine şikayet edicim sizi!" tarzında. katılıyorum.
ama o zaman da siz dersiniz ki "hanfendi... (şikayet edicim sizi diyen bi erkek düşünemedim de ondan) ice tea dediğiniz zamazingo.. soğuk çay demektir. siz illa lipton olanını içmek istiyorsanız lipton ice tea demek zorundasınız.. öteki türlü ben size soğuk çayın istediğim markaya ait versiyonundan getiririm.. bişicikler de yapamazsınız. lütfen terk edin bu kafeyi! derhal!" dersiniz.. hem muhteşem ayar olur. hem de kız olayı öğrenmiş olur. iyi olur. anlatabiliyor muyum?
hani bu.. şey gibi.. kola istiyorum diyen müşteriye: "kola yok pepsi var" demek gibi. kola dediğin bir tek coca cola'ya mı aittir? değildir.
böyle bişey işte.
tamam müşteri arıza çıkarabilir: "ben ice tea istemiştim siz nestea getirmişsiniz! alın bunu burdan! tüketici şeysine şikayet edicim sizi!" tarzında. katılıyorum.
ama o zaman da siz dersiniz ki "hanfendi... (şikayet edicim sizi diyen bi erkek düşünemedim de ondan) ice tea dediğiniz zamazingo.. soğuk çay demektir. siz illa lipton olanını içmek istiyorsanız lipton ice tea demek zorundasınız.. öteki türlü ben size soğuk çayın istediğim markaya ait versiyonundan getiririm.. bişicikler de yapamazsınız. lütfen terk edin bu kafeyi! derhal!" dersiniz.. hem muhteşem ayar olur. hem de kız olayı öğrenmiş olur. iyi olur. anlatabiliyor muyum?
hani bu.. şey gibi.. kola istiyorum diyen müşteriye: "kola yok pepsi var" demek gibi. kola dediğin bir tek coca cola'ya mı aittir? değildir.
böyle bişey işte.
ciddi bi bağımlılık bence sevmeyenin anlayamıycağı. sabah kahvaltısından akşam yemeğine kadar her öğünde eşlik eder. şeftalisi ilk göz ağrım olmakla beraber limon ve yeşil çayın da epey gideri vardır. özetle tüm paramı yatırabilirim.
nestea ve lipton olmak üzere iki farklı firmanın * * ürettiği süpersonik içecek.yukarda arkadaşın dediği gibi ice tea derseniz nestea'de anlaşılabilir lipton'da.
genel olarak herkes lipton ice tea'yi tercih eder ancak bir mekanda ice tea dediğiniz zaman genellikle size nestea gelir bunun sebebi şudur ; nestea coca cola , lipton ise pepsi markasıdır.yine genel olarak insanların büyük çoğunluğu ice tea dışındaki ürünlerde coca cola'yı tercih ettiği için mekanlar coca cola ile anlaşma yapar , onlardan ürün alır.bu yüzden de nestea satmaya çalışırlar.hatta coca cola'dan yeterince ürün almayanlar satmak zorunda kalırlar.
özetle ice tea dediğiniz zaman nestea gelince garsonun kafasını sikmeyin.
genel olarak herkes lipton ice tea'yi tercih eder ancak bir mekanda ice tea dediğiniz zaman genellikle size nestea gelir bunun sebebi şudur ; nestea coca cola , lipton ise pepsi markasıdır.yine genel olarak insanların büyük çoğunluğu ice tea dışındaki ürünlerde coca cola'yı tercih ettiği için mekanlar coca cola ile anlaşma yapar , onlardan ürün alır.bu yüzden de nestea satmaya çalışırlar.hatta coca cola'dan yeterince ürün almayanlar satmak zorunda kalırlar.
özetle ice tea dediğiniz zaman nestea gelince garsonun kafasını sikmeyin.
bence son yıllardaki icetea talebinin artışı; fastfoodlardaki kampanyalar sonucu olmuştur. insanlar fastfoodlara çekilmiştir. Herkes gibi içeceğiniz ne sorusuna yıllarca kola cevabını verdik ancak fastfoodlarla daha haşir neşir olunca kolanın zararını bildiğimiz için ve koladan bıktığımız için farklı tatlara yöneldik fanta sprite vs ve o arada birde iceteayi denenmiştir ve güzelmiş lan bu bundan sonra bundan içicem hem asiti de yok zararlıda değil tadıda güzel. ice tea yi ezelden beri içenler için birşey demiyorum ancak ben 2 yıl öncesine kadar kimsenin elinde ice tea görmezdim ancak şimdi kantinde olsun fastfoodlarda olsun yolda yere atılan kutuları olsun heryerde karşıma çıkıyor ve bu durumu kendimce böyle bağladım.
güzel bir içeçektir lakin sıcak çay ile karşılaştırılmamalıdır. zira ikisinin de insana sunduğu lezzetler farklıdır.
film izlerken harika giden içecek.yanına cips ve çekirdek koydun mu tam olur.
üzerinde yazmamasına rağmen, için de yüzlerce kimyasal bulunan, insanın içtikçe daha da çok içmek istediği bağımlık yapan meşrubat. içmiyorum, içmeyide düşünmüyorum. buz gibi bir maden suyunu hiçbir şeye değişmem.
plastik şişede olanı romanyada, karton kutuda olanı ise tamek tarafından bursada üretilen üründür.
ikisinden de tadmak suretiyle tamek in ürettiğinin iğrenç olduğu güzel içecektir.
neymiş efendim, karton kutu değil plastik şişe tercih ediyormuşuz. deneyin hak vereceksiniz.
bide hep ithal ice tea alınca cari açık aklıma geliyor. farkında olmadan sürekli tükettiğimiz ürünlerin bir çoğu cari açığı tetikliyor. bitanesi de snickers mesela. herşeyi yapan biz türkler lezzet konusunda avrupa kadar başarılı olamıyoruz. neyse işte böyle, deneyin ice tea yi ama * .
ikisinden de tadmak suretiyle tamek in ürettiğinin iğrenç olduğu güzel içecektir.
neymiş efendim, karton kutu değil plastik şişe tercih ediyormuşuz. deneyin hak vereceksiniz.
bide hep ithal ice tea alınca cari açık aklıma geliyor. farkında olmadan sürekli tükettiğimiz ürünlerin bir çoğu cari açığı tetikliyor. bitanesi de snickers mesela. herşeyi yapan biz türkler lezzet konusunda avrupa kadar başarılı olamıyoruz. neyse işte böyle, deneyin ice tea yi ama * .
içecek bir şey yok mu? sorsuna en güzel cevaptır.
evet yoktu gitti aldım.
evet yoktu gitti aldım.
çayın soğuğu değil de limonatanın çaylısı olarak bakarsak sevebileceğimiz içecek.
çay dediğin sıcak içilir. bunnar hep amerikanın oyunu kanmayın.
elmalısını yana yana aradığım lakin koca kayseride bi türlü denk gelemediğim içecek.
su ve pepsi'den sonra favori içeceğimdir. şeftalilisi on numaradır.
su ve pepsi'den daha iyi olmayan içecektir. limonlusu 10 numaradaır.
garsonla aramızda gerginliğe neden olmuş olan içecek gün itibariyle:
-buzlu çay getirir misiniz?
-ice tea mi?
-hayır buzlu çay.
-ice tea var.
-iyi, bana bir kutu buzlu çay ve bol buz lütfen.
-lipton.
-mümkünse olmasın, "türk çayının kaderi elimizde" diye reklam yapan markayı siz de şeetmeyin..
-elimizde başka yok ice tea.
-tamam, o zaman şeftalili buzlu çay.
adam bana buzlu çayın aslında ice tea olduğunu öğrettim sandı sanırım.
-buzlu çay getirir misiniz?
-ice tea mi?
-hayır buzlu çay.
-ice tea var.
-iyi, bana bir kutu buzlu çay ve bol buz lütfen.
-lipton.
-mümkünse olmasın, "türk çayının kaderi elimizde" diye reklam yapan markayı siz de şeetmeyin..
-elimizde başka yok ice tea.
-tamam, o zaman şeftalili buzlu çay.
adam bana buzlu çayın aslında ice tea olduğunu öğrettim sandı sanırım.
bildiğin şekerli su.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar