bugün
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor5
- pkk nasıl biter5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 2026 dünya kupası25
- saygıdeğer birader yazarlar3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz2
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- niğdeliler2
- yazarların imza parfümleri12
- bir insanı sevmek12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- lise5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- raskolnikov2
- akp aslında yok her şey dekor5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- erkekler neden az yaşar8
- yargıcı2
- kıskanmak7
- amerikan yahudileri3
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- hızlı para kazanmanın yolları6
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- güney kore2
- devlet bahçeli2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- devlet gücü6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- bosna hersek4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
- m r e r e c t o5
''Türktten boşalacak o zehirli kanın yerini dolduracak temiz kan, Ermeni'nin Ermenistan'la kuracağı asil damarında mevcuttur.'' diyen ve faşizme karşı olduğunu idda eden faşist bir yazardır.
gözlerindeki ve sözlerindeki samimiyetini, canlı yayın ve açık oturumlarda hala hiç kimsede, hiç bir aydınında ve yazarında göremediğim "kardaş" hrant' tır, "kardaş" yazardır.
ulan ne istediniz piçler bu gerçek türk sevdalısı gerçek aydın olan ülkesine aşık bu insandan, köpekler.
öleli çok oldu hala ulan şu tartışmada hrant dink ne derdi diye aklıma gelir, yeri doldurulmuyor ne derlerse desinler hakkında.
onu öldüren uluslarası mikroplarsa lanet onlara, bizim itlerse lanet de bizlere. uluslarası kurumlarsa cinayetten menfaat sağlayan birşey diyemem, ama cinayet uluslarası değil de yerelse asıl utanmamız gereken budur işte. ulan nasıl bir sistem yaratmışsak ne bahriye üçok bıraktık, ne hrant dink ne başkası hepsini yuttu bu sistem.
utanmasını biliyorsak bu ayıp da bize yeter.
ulan ne istediniz piçler bu gerçek türk sevdalısı gerçek aydın olan ülkesine aşık bu insandan, köpekler.
öleli çok oldu hala ulan şu tartışmada hrant dink ne derdi diye aklıma gelir, yeri doldurulmuyor ne derlerse desinler hakkında.
onu öldüren uluslarası mikroplarsa lanet onlara, bizim itlerse lanet de bizlere. uluslarası kurumlarsa cinayetten menfaat sağlayan birşey diyemem, ama cinayet uluslarası değil de yerelse asıl utanmamız gereken budur işte. ulan nasıl bir sistem yaratmışsak ne bahriye üçok bıraktık, ne hrant dink ne başkası hepsini yuttu bu sistem.
utanmasını biliyorsak bu ayıp da bize yeter.
türkiye'de yaşayan bir ermeni olarak, lafını sakınmamakla birlikte olabildiğince sağduyuyu ön plana çıkarmaya çalışan bir yazardı. muhtemelen öldürülmek üzere ismi bu nedenle , gayet güçlü bir provokasyon yapabilmek üzere, seçildi.
ek : ermenistan-türkiye diyaloğu açmaya çalışıyordu, iki ülkenin siyasilerinin yapamadığını neredeyse tek başına sırtlanmış yapıyordu ki yaşatmadılar. hem de tüm baskı dönemlerine, darbelerde içeri atılıp önü kesilmesine rağmen, türk-ermeni diyaloğunu devlet gibi sırtlıyordu kendi yüküne.
bu arada bir çok ermeni diaspora siteleri var, türkçe yayınlanan, hrant dink' i çok seviyorlar ayağına yatan, beş para etmez, ölümden nemalanmaya çalışan it onlar zira hrant sağken dışarıdaki ermeniler bize türk deyip dışlamaktaydılar demekteydi yani demem o ki diaspora siteleri samimiyetsiz, sahtekar, hrant' ı hiç sevmediler, şimdi ise ölümünü kullanıyorlar.
bu arada bir çok ermeni diaspora siteleri var, türkçe yayınlanan, hrant dink' i çok seviyorlar ayağına yatan, beş para etmez, ölümden nemalanmaya çalışan it onlar zira hrant sağken dışarıdaki ermeniler bize türk deyip dışlamaktaydılar demekteydi yani demem o ki diaspora siteleri samimiyetsiz, sahtekar, hrant' ı hiç sevmediler, şimdi ise ölümünü kullanıyorlar.
Bu ülkede güvercinlerinde öldürüldüğü bir geçektir, '' biz türkiye cumhuriyetinde yaşayan ermeniler bu katliyamı kabul etmiyoruz '' yazısı gözümün önünden gitmiyor, ''1915 de suçlu aranıcaksa emperyalist işgalcilerde aranmalıdır diyebilecek kadarda türktür, aklıma geldikçe deliriyorum ulan ne istediniz piçler bu gerçek türk sevdalısı gerçek aydın olan ülkesine aşık bu insandan, köpekler. bu ülkede ermeniysen kötüsün birde solcuysan ve katil değilsen orospu evladı ocak tosuncuklarınında hedefisindir.
(bkz: köpekler öldürünce yurtsever) (bkz: sosyalist öldürünce vatan hayinidir).
(bkz: köpekler öldürünce yurtsever) (bkz: sosyalist öldürünce vatan hayinidir).
Hala bilmeyen varsa, Tililili projesi için sanatçılar ve gazeteciler tarafından seslendirilen 19 Hrant Dink yazısı bianet'te. Dinlemek için tıklayın...
http://www.bianet.org/bia...ianette-tiklayin-dinleyin
http://www.bianet.org/bia...ianette-tiklayin-dinleyin
(bkz: 19 ocak 2013)
19 ocak gelmeden yazayım. güvercin tedirginliğiyle yaşadı, devlet eliyle öldürüldü.
geliyor yine o kara gün.. üzüntüden ölecek gibi oluyorum.
bir ermeni olarak acısını çok derinlerde, çok içlerde yaşıyorum.
anlatamıyorum ve anlayamıyorum..
kocaman 6 yıl, altı yıl...
bir ermeni olarak acısını çok derinlerde, çok içlerde yaşıyorum.
anlatamıyorum ve anlayamıyorum..
kocaman 6 yıl, altı yıl...
alkışlarla yaşıyorum sitesinde çok güzel bir röportajı yaynlanmış güzel insan. (video artık mevcut değil)
açıksözlü mert insandı.
türklerle yaşamayı şans olarak gören biriydi ve türkiye için de büyük bir kayıp oldu yokluğu.
''benim silahım duygularımdır.'' diyebilmiştir onu katledenlere gönderme yaparcasına..
insan oldu her şeyden önce.
türklerle yaşamayı şans olarak gören biriydi ve türkiye için de büyük bir kayıp oldu yokluğu.
''benim silahım duygularımdır.'' diyebilmiştir onu katledenlere gönderme yaparcasına..
insan oldu her şeyden önce.
devletin katlettigi guzel insan. ne aci, ne buyuk haksizlik oylece yerde yatarken delik pabucunla gormek seni. ne aci, uzerine orttukleri beyaz naylon ucmasin diye kenarlarina koyulmus taslar... ve o taslari yuregimizin orta yerinde hissetmek sen gidince. giden sen degildin, insanca ve kardesce yasama hayalimizdi belki. sen ucup gittin ve evet, gozun vardi bu vatanin topraginda, en dibine gomulmek icin...
rum tohumu karadenizli, sonradan dönme çakma milliyetçi ergenler tarafından öldürülen demokrat insan.
ne de olsa karadeniz, hep derim, karadeniz'den adam çıkmaz diye.
ulan hrant kadar demokrat adama yapılır mı bu be!
ki sizden daah türk emin olun.
(bkz: hepimiz hrantız)
ne de olsa karadeniz, hep derim, karadeniz'den adam çıkmaz diye.
ulan hrant kadar demokrat adama yapılır mı bu be!
ki sizden daah türk emin olun.
(bkz: hepimiz hrantız)
6 yıl oldu. hala katilleri dışarıda geziyor. tetikçiler yakalandı sadece. büyük abilere dokunan yok. iyi adamdı.
6 yıl önce bugün canına kıyılan gazeteci. katledenlere soruyorum: elinize ne geçti? ne kazandınız?
facebookta az önce hakkında aşağıdakileri yazdığım kişidir.
NTV'de az önce Ermenilerin kurduğu bir yayıneviyle ve ermeni edebiyatıyla ilişkili bir program vardı. ilgilyle izledim. izledim de oradaki Ermenilerden biri acaba "ulan bu medya bizim kültürel konularımızı bile sadece siyasal bir cinayet olan Hrant dink cinayetinin yıldönümü arefesinde niye hatırlıyor?" diye sormuş mudur? Kanımca sormamıştır. Soracak kapasiteye sahip olsalar, NTVde "ermeni dili unutuluyor, artık ermenice yayın yok denecek kadar az" diye yakınacak durumda olmazlardı.
Ha bir de yarın ana akım medyanın tümünde, küçük medyanın çoğunluğunda ise Hrant şöyle öldürüldü, Hrant'a böyle kıydılar vs vs diyecek hiç kimse Fetullah Terör örgütünden bahsetmeyecektir. Maksimum içi doldurulmamış bir şekilde devlet öldürdü deyip hükümete azıcık dokunturacaklardır (o da dostlar alışverişte görsün hesabı)
NTV'de az önce Ermenilerin kurduğu bir yayıneviyle ve ermeni edebiyatıyla ilişkili bir program vardı. ilgilyle izledim. izledim de oradaki Ermenilerden biri acaba "ulan bu medya bizim kültürel konularımızı bile sadece siyasal bir cinayet olan Hrant dink cinayetinin yıldönümü arefesinde niye hatırlıyor?" diye sormuş mudur? Kanımca sormamıştır. Soracak kapasiteye sahip olsalar, NTVde "ermeni dili unutuluyor, artık ermenice yayın yok denecek kadar az" diye yakınacak durumda olmazlardı.
Ha bir de yarın ana akım medyanın tümünde, küçük medyanın çoğunluğunda ise Hrant şöyle öldürüldü, Hrant'a böyle kıydılar vs vs diyecek hiç kimse Fetullah Terör örgütünden bahsetmeyecektir. Maksimum içi doldurulmamış bir şekilde devlet öldürdü deyip hükümete azıcık dokunturacaklardır (o da dostlar alışverişte görsün hesabı)
şehit düşen onca mehmetçiği bir gün bile hatırlamazken, ermeni bir gazeteci için ''hepimiz ermeniyiz'' diyecek sahtekarları, kendi kanına ihanet etmeye yer arayan onca kansızı yine coşturacak kişi.
adı geçen her haberde, programda, anma töreninde fonda ısrarla azeri türküsü olan sarı gelin çalınması nedeniyle beni sinirlendiren mevzuların aklıma gelmesine sebebiyet veren yazar.
derin devletin kimi uzantılarınca sistematik olarak katledilmiş ermeni kökenli türk gazeteci. ruhu şâd olsun.
kendi icinde azil ve istihdam işlemi gerçeklestiren devlet hala katlini aydinlatmamistir, özeleştiri vermemiştir. Bu yüzden hala hepimiz ermeniyiz.
6 yıl önce kalleş bir kurşuna hedef olmuştur. Yazık oldu.
6 yıl oldu örgüt suçlaması var diyorlar ve örgütü bulamıyorlar. ben buradan orgütün ismini ve kim olduğunu söyleyeyim.
örgüt: toplum
suçlular : tüm tc vatandaşları
bu adam ölümü hak edecek çok söz söyledi ama ölmemeliydi öldürülmemeliydi.
medya kışkırttı, halk galyana geldi.
manşet manşet hakaretleri yayınlandı.
halk kahramanı yasin hayal tetiği çekti.
sonuç: medya toplumu yönetir.
örgüt: toplum
suçlular : tüm tc vatandaşları
bu adam ölümü hak edecek çok söz söyledi ama ölmemeliydi öldürülmemeliydi.
medya kışkırttı, halk galyana geldi.
manşet manşet hakaretleri yayınlandı.
halk kahramanı yasin hayal tetiği çekti.
sonuç: medya toplumu yönetir.
Biz kırıldık daha da kırılırız
Doğudan batıya bütün dünyada
Ama kardeşin kardeşe vurduğu hançer
iki ciğer arasında bağlantı kurar
Büyür, bir gün, zenginleşir orada
Çünkü Ali'yi dirilten iksir de saklı
Hasan'a sunulmuş ağuda,
Granitin de olur bir okyanus diriliği,
Nehirler daha uysal akar,
Bir çiçek nasıl açıyorsa kendiliğinden
Bir kuş nasıl uçuyorsa
Öyle sever, çalışır insan,
Kıraçlar çarptıkça dağlara
Gül göçürür şafağından
Doğanın altın şafağından
insanın altın şafağından
Tarihin altın şafağından
Biz kırıldık daha da kırılırız
Kimse dokunamaz bizim suçsuzluğumuza...
Cemal Süreya
Ortadoğu IV
bu şiiri, şimdi iknci yeni facebook sayfasında hrant dink adına paylaşmışlar, ben de yakıştırdım vesselam.
Doğudan batıya bütün dünyada
Ama kardeşin kardeşe vurduğu hançer
iki ciğer arasında bağlantı kurar
Büyür, bir gün, zenginleşir orada
Çünkü Ali'yi dirilten iksir de saklı
Hasan'a sunulmuş ağuda,
Granitin de olur bir okyanus diriliği,
Nehirler daha uysal akar,
Bir çiçek nasıl açıyorsa kendiliğinden
Bir kuş nasıl uçuyorsa
Öyle sever, çalışır insan,
Kıraçlar çarptıkça dağlara
Gül göçürür şafağından
Doğanın altın şafağından
insanın altın şafağından
Tarihin altın şafağından
Biz kırıldık daha da kırılırız
Kimse dokunamaz bizim suçsuzluğumuza...
Cemal Süreya
Ortadoğu IV
bu şiiri, şimdi iknci yeni facebook sayfasında hrant dink adına paylaşmışlar, ben de yakıştırdım vesselam.
"evet bu topraklarda gözümüz var çünkü kökümüz bu topraklarda ama merak etmeyin; alıp gitmek için değil, gelip dibine girmek için." hrant dink
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar