bugün

hrant dink

malesef katledilen ermeni asıllı türk vatandaşıdır.allah rahmet eylesin sevdiklerine sabır versin.
ama cümlenin başında kullandığım malasef kelimesi ölümünün çok abartıldığını düşünmediğim anlamına gelmez e tamam üzüldük ama yeter be yürüyüş yapıyorsunuz bari hepimiz ermeniyiz deyip ülkenizi küçük düşürmeyin.daha dün ermenilerin azerileri katlettiğini bayrağımızı yaktıklarını,uluslararası alanlarda türk bulunmasnı engellemeye çalıştıklarını ne çabuk unuttunuz?
http://galeri.uludagsozlu...lletinden-utanmak-216581/
© copyright 2005 - 2026