bugün

hrant dink

"ben ermeniyim...iyi bir ermeniyimdir iyide solcuyumdu...ikisi bir arada olunca belasındır sen bu ülkede..."

nur içinde yatsın, güzel insan..
© copyright 2005 - 2026