bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor10
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- am okşama4
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türk kızı egosu6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- evde kaş bıyık alımı2
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- akla gelen her başlığı açamamak2
- yazarların imza parfümleri14
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürt mimarisi2
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- güzel huylu kezo4
- milletin anasına küfretmek2
- erkekler neden az yaşar10
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- saygıdeğer birader yazarlar5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- tramer kaydı olan kız4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- uranyum ve roket2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- pkk nasıl biter5
- biat kültürü3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- wowturkey3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- yargıcı3
Ac/Dc nin birçok şarkısı gibi bu da adama (bkz: gaz verir).
kanımca ac/dc'nin en iyi şarkısı.
kalabalık, şarkının tanımını çoktan yapmış; http://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI
Ac/dc'nin en sevdiğim şarkılarından biridir.
on numara beş yıldız ac/dc parçasıdır. sevilir.
ac/dc nin beş numara on yıldız bir şarkısıdır.
benim nezdimde back in black bu şarkının yanında anca oyun havasıdır.
insanı cehenneme götürecek şarkılardan biri, dinleyince kopmayan insanın sanat damarlarından biri kopmuş demektir.
http://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI
http://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI
Telefon icin zil sesi olabilecek kadar güzel sarkidir.
Bi stairway to heaven degil Ama guzel sarki yine de.
araba sürerken dinlenilmesi gereken şarkıdır.
insanı gaza getiren ac/dc parçası.
insanı gaza getiren ac/dc parçası.
Ac/dc birkaç şarkı ile Rock müziğe adını yazdırmış bir grup. Back in Black, thunderstruck ve highway to hell bence en iyi ve gaz 3 şarkıları...
Fakat highway to hell şarkısına bir parantez açmak gerekiyor.
Şöyle ki şarkıyı ilk dinlediğinizde müthiş geliyor. Fakat sözlere kulak verdiğinizde işin güzelliği bana göre değişiyor. sözler açısından düşündüğümüzde yaratıcıya ve hesap gününe inanan Müslüman, Hristiyan yada yahudi için cidden sıkıntılı bir şarkı.
Tamam, adamlarımız o kadar eğleniyorlar ki boş yaşamaktan, umarsızlıktan dolayı bir nevi cehenneme otoyoldalar.
ama bunun için daha soft, eğlence tadında bir dil kullanılabilirdi aslında. Aslında biraz öyle gibi ama çokça da hiç öyle değil.
işte sözler:
---
Kolay yaşamak, özgür yaşamak
Tek yönlü bir yolcuğula kombine bilet
Hiçbirşey sorma, beni kendime bırak
Adımımla herşeyi alıyorum
Nedene gerek yok, kafiyeye gerek yok
Buna hiçbişey tercih etmem
Aşağıya iniyorum, parti zamanı
Arkadaşlarım da orada olacak
Cehenneme giden otoyoldayım
Trafik işaretleri yok, hız limiti yok
Beni kimse yavaşlatmayacak
Bir tekerlek gibi, döndüreceğim
Kimse bana bulaşmayacak
Hey şeytan, borçlarımı ödedim
Bir rock grubunda çalıyorum
Hey anne, bak bana
Umutlu topraklardayım
Cehenneme giden otoyoldayım
beni durdurma
Aşağıya iniyorum, bütün yol boyunca
Cehenneme giden otoyoldayım...
---
Ben bu şarkıyı inancıma ters olduğu için, Allah'a saygısızlık olacağı için dinleyemiyorum. Tamam müzik seviyoruz da o kadar da değil.
Dipnot:tv'de denk geldim de; gayet iyi ingilizce bilen acun'un programı survivor'ın başlangıcında botla adaya yolculuk yapan yarışmacılar gösterilirken fonda cayır cayır bu şarkı çalıyordu. Gerçekten çok ilgi çekici.
Fakat highway to hell şarkısına bir parantez açmak gerekiyor.
Şöyle ki şarkıyı ilk dinlediğinizde müthiş geliyor. Fakat sözlere kulak verdiğinizde işin güzelliği bana göre değişiyor. sözler açısından düşündüğümüzde yaratıcıya ve hesap gününe inanan Müslüman, Hristiyan yada yahudi için cidden sıkıntılı bir şarkı.
Tamam, adamlarımız o kadar eğleniyorlar ki boş yaşamaktan, umarsızlıktan dolayı bir nevi cehenneme otoyoldalar.
ama bunun için daha soft, eğlence tadında bir dil kullanılabilirdi aslında. Aslında biraz öyle gibi ama çokça da hiç öyle değil.
işte sözler:
---
Kolay yaşamak, özgür yaşamak
Tek yönlü bir yolcuğula kombine bilet
Hiçbirşey sorma, beni kendime bırak
Adımımla herşeyi alıyorum
Nedene gerek yok, kafiyeye gerek yok
Buna hiçbişey tercih etmem
Aşağıya iniyorum, parti zamanı
Arkadaşlarım da orada olacak
Cehenneme giden otoyoldayım
Trafik işaretleri yok, hız limiti yok
Beni kimse yavaşlatmayacak
Bir tekerlek gibi, döndüreceğim
Kimse bana bulaşmayacak
Hey şeytan, borçlarımı ödedim
Bir rock grubunda çalıyorum
Hey anne, bak bana
Umutlu topraklardayım
Cehenneme giden otoyoldayım
beni durdurma
Aşağıya iniyorum, bütün yol boyunca
Cehenneme giden otoyoldayım...
---
Ben bu şarkıyı inancıma ters olduğu için, Allah'a saygısızlık olacağı için dinleyemiyorum. Tamam müzik seviyoruz da o kadar da değil.
Dipnot:tv'de denk geldim de; gayet iyi ingilizce bilen acun'un programı survivor'ın başlangıcında botla adaya yolculuk yapan yarışmacılar gösterilirken fonda cayır cayır bu şarkı çalıyordu. Gerçekten çok ilgi çekici.
Başlığı herifin gırtlaktan gelen sesiyle okuyorum, müthiş parça.
Avustralyalı hard rock grubu AC/DC'nin 1979'un Temmuz ayında yayımladığı stüdyo albumüdür. Highway to Hell grubun kendi ülkesinde yayımladığı altıncı dünya çapında yayımladığı altıncı albumdür. Tüm şarkılar Angus Young, Malcolm Young ve Bon Scott tarafından yazılmıştır. Album 1980 yılında ölen Bon Scott'un grupla yaptığı son çalışmadır.
https://tr.wikipedia.org/wiki/Highway_to_Hell
https://tr.wikipedia.org/wiki/Highway_to_Hell
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar