bugün
- guyana4
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya5
- kolu kıllı kız3
- ahududu2
- velvet13
- türk moğol kardeştir3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- coğrafya2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- sözlük kızlarının vücutları15
- iveco daily3
- gülüm diyen kız10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yılmaz güney12
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kuzenin içine boşalmak14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gün gelecek dün olacak5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- haram ile cömertlik yapmak3
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- haiti4
- otokar sultan2
- fas4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- geceye bir ayet bırak3
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- kemal kılıçdaroğlu18
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- tatlım diyen kız2
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
Ac/Dc nin birçok şarkısı gibi bu da adama (bkz: gaz verir).
kanımca ac/dc'nin en iyi şarkısı.
kalabalık, şarkının tanımını çoktan yapmış; http://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI
Ac/dc'nin en sevdiğim şarkılarından biridir.
on numara beş yıldız ac/dc parçasıdır. sevilir.
ac/dc nin beş numara on yıldız bir şarkısıdır.
benim nezdimde back in black bu şarkının yanında anca oyun havasıdır.
insanı cehenneme götürecek şarkılardan biri, dinleyince kopmayan insanın sanat damarlarından biri kopmuş demektir.
http://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI
http://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI
Telefon icin zil sesi olabilecek kadar güzel sarkidir.
Bi stairway to heaven degil Ama guzel sarki yine de.
araba sürerken dinlenilmesi gereken şarkıdır.
insanı gaza getiren ac/dc parçası.
insanı gaza getiren ac/dc parçası.
Ac/dc birkaç şarkı ile Rock müziğe adını yazdırmış bir grup. Back in Black, thunderstruck ve highway to hell bence en iyi ve gaz 3 şarkıları...
Fakat highway to hell şarkısına bir parantez açmak gerekiyor.
Şöyle ki şarkıyı ilk dinlediğinizde müthiş geliyor. Fakat sözlere kulak verdiğinizde işin güzelliği bana göre değişiyor. sözler açısından düşündüğümüzde yaratıcıya ve hesap gününe inanan Müslüman, Hristiyan yada yahudi için cidden sıkıntılı bir şarkı.
Tamam, adamlarımız o kadar eğleniyorlar ki boş yaşamaktan, umarsızlıktan dolayı bir nevi cehenneme otoyoldalar.
ama bunun için daha soft, eğlence tadında bir dil kullanılabilirdi aslında. Aslında biraz öyle gibi ama çokça da hiç öyle değil.
işte sözler:
---
Kolay yaşamak, özgür yaşamak
Tek yönlü bir yolcuğula kombine bilet
Hiçbirşey sorma, beni kendime bırak
Adımımla herşeyi alıyorum
Nedene gerek yok, kafiyeye gerek yok
Buna hiçbişey tercih etmem
Aşağıya iniyorum, parti zamanı
Arkadaşlarım da orada olacak
Cehenneme giden otoyoldayım
Trafik işaretleri yok, hız limiti yok
Beni kimse yavaşlatmayacak
Bir tekerlek gibi, döndüreceğim
Kimse bana bulaşmayacak
Hey şeytan, borçlarımı ödedim
Bir rock grubunda çalıyorum
Hey anne, bak bana
Umutlu topraklardayım
Cehenneme giden otoyoldayım
beni durdurma
Aşağıya iniyorum, bütün yol boyunca
Cehenneme giden otoyoldayım...
---
Ben bu şarkıyı inancıma ters olduğu için, Allah'a saygısızlık olacağı için dinleyemiyorum. Tamam müzik seviyoruz da o kadar da değil.
Dipnot:tv'de denk geldim de; gayet iyi ingilizce bilen acun'un programı survivor'ın başlangıcında botla adaya yolculuk yapan yarışmacılar gösterilirken fonda cayır cayır bu şarkı çalıyordu. Gerçekten çok ilgi çekici.
Fakat highway to hell şarkısına bir parantez açmak gerekiyor.
Şöyle ki şarkıyı ilk dinlediğinizde müthiş geliyor. Fakat sözlere kulak verdiğinizde işin güzelliği bana göre değişiyor. sözler açısından düşündüğümüzde yaratıcıya ve hesap gününe inanan Müslüman, Hristiyan yada yahudi için cidden sıkıntılı bir şarkı.
Tamam, adamlarımız o kadar eğleniyorlar ki boş yaşamaktan, umarsızlıktan dolayı bir nevi cehenneme otoyoldalar.
ama bunun için daha soft, eğlence tadında bir dil kullanılabilirdi aslında. Aslında biraz öyle gibi ama çokça da hiç öyle değil.
işte sözler:
---
Kolay yaşamak, özgür yaşamak
Tek yönlü bir yolcuğula kombine bilet
Hiçbirşey sorma, beni kendime bırak
Adımımla herşeyi alıyorum
Nedene gerek yok, kafiyeye gerek yok
Buna hiçbişey tercih etmem
Aşağıya iniyorum, parti zamanı
Arkadaşlarım da orada olacak
Cehenneme giden otoyoldayım
Trafik işaretleri yok, hız limiti yok
Beni kimse yavaşlatmayacak
Bir tekerlek gibi, döndüreceğim
Kimse bana bulaşmayacak
Hey şeytan, borçlarımı ödedim
Bir rock grubunda çalıyorum
Hey anne, bak bana
Umutlu topraklardayım
Cehenneme giden otoyoldayım
beni durdurma
Aşağıya iniyorum, bütün yol boyunca
Cehenneme giden otoyoldayım...
---
Ben bu şarkıyı inancıma ters olduğu için, Allah'a saygısızlık olacağı için dinleyemiyorum. Tamam müzik seviyoruz da o kadar da değil.
Dipnot:tv'de denk geldim de; gayet iyi ingilizce bilen acun'un programı survivor'ın başlangıcında botla adaya yolculuk yapan yarışmacılar gösterilirken fonda cayır cayır bu şarkı çalıyordu. Gerçekten çok ilgi çekici.
Başlığı herifin gırtlaktan gelen sesiyle okuyorum, müthiş parça.
Avustralyalı hard rock grubu AC/DC'nin 1979'un Temmuz ayında yayımladığı stüdyo albumüdür. Highway to Hell grubun kendi ülkesinde yayımladığı altıncı dünya çapında yayımladığı altıncı albumdür. Tüm şarkılar Angus Young, Malcolm Young ve Bon Scott tarafından yazılmıştır. Album 1980 yılında ölen Bon Scott'un grupla yaptığı son çalışmadır.
https://tr.wikipedia.org/wiki/Highway_to_Hell
https://tr.wikipedia.org/wiki/Highway_to_Hell
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar