bugün
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- anlamak2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- yazarların imza parfümleri4
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- my number one2
- dil3
- insan3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- 2026 dünya kupası21
- dünya8
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- velvet13
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- pakistan3
- günaydın2
- egay sucukcu8
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- hindistan3
- kuzenin içine boşalmak14
- oyuncu2
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- guyana4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- fas6
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- gocu2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kemal kılıçdaroğlu18
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
Ac/Dc nin birçok şarkısı gibi bu da adama (bkz: gaz verir).
kanımca ac/dc'nin en iyi şarkısı.
kalabalık, şarkının tanımını çoktan yapmış; http://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI
Ac/dc'nin en sevdiğim şarkılarından biridir.
on numara beş yıldız ac/dc parçasıdır. sevilir.
ac/dc nin beş numara on yıldız bir şarkısıdır.
benim nezdimde back in black bu şarkının yanında anca oyun havasıdır.
insanı cehenneme götürecek şarkılardan biri, dinleyince kopmayan insanın sanat damarlarından biri kopmuş demektir.
http://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI
http://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI
Telefon icin zil sesi olabilecek kadar güzel sarkidir.
Bi stairway to heaven degil Ama guzel sarki yine de.
araba sürerken dinlenilmesi gereken şarkıdır.
insanı gaza getiren ac/dc parçası.
insanı gaza getiren ac/dc parçası.
Ac/dc birkaç şarkı ile Rock müziğe adını yazdırmış bir grup. Back in Black, thunderstruck ve highway to hell bence en iyi ve gaz 3 şarkıları...
Fakat highway to hell şarkısına bir parantez açmak gerekiyor.
Şöyle ki şarkıyı ilk dinlediğinizde müthiş geliyor. Fakat sözlere kulak verdiğinizde işin güzelliği bana göre değişiyor. sözler açısından düşündüğümüzde yaratıcıya ve hesap gününe inanan Müslüman, Hristiyan yada yahudi için cidden sıkıntılı bir şarkı.
Tamam, adamlarımız o kadar eğleniyorlar ki boş yaşamaktan, umarsızlıktan dolayı bir nevi cehenneme otoyoldalar.
ama bunun için daha soft, eğlence tadında bir dil kullanılabilirdi aslında. Aslında biraz öyle gibi ama çokça da hiç öyle değil.
işte sözler:
---
Kolay yaşamak, özgür yaşamak
Tek yönlü bir yolcuğula kombine bilet
Hiçbirşey sorma, beni kendime bırak
Adımımla herşeyi alıyorum
Nedene gerek yok, kafiyeye gerek yok
Buna hiçbişey tercih etmem
Aşağıya iniyorum, parti zamanı
Arkadaşlarım da orada olacak
Cehenneme giden otoyoldayım
Trafik işaretleri yok, hız limiti yok
Beni kimse yavaşlatmayacak
Bir tekerlek gibi, döndüreceğim
Kimse bana bulaşmayacak
Hey şeytan, borçlarımı ödedim
Bir rock grubunda çalıyorum
Hey anne, bak bana
Umutlu topraklardayım
Cehenneme giden otoyoldayım
beni durdurma
Aşağıya iniyorum, bütün yol boyunca
Cehenneme giden otoyoldayım...
---
Ben bu şarkıyı inancıma ters olduğu için, Allah'a saygısızlık olacağı için dinleyemiyorum. Tamam müzik seviyoruz da o kadar da değil.
Dipnot:tv'de denk geldim de; gayet iyi ingilizce bilen acun'un programı survivor'ın başlangıcında botla adaya yolculuk yapan yarışmacılar gösterilirken fonda cayır cayır bu şarkı çalıyordu. Gerçekten çok ilgi çekici.
Fakat highway to hell şarkısına bir parantez açmak gerekiyor.
Şöyle ki şarkıyı ilk dinlediğinizde müthiş geliyor. Fakat sözlere kulak verdiğinizde işin güzelliği bana göre değişiyor. sözler açısından düşündüğümüzde yaratıcıya ve hesap gününe inanan Müslüman, Hristiyan yada yahudi için cidden sıkıntılı bir şarkı.
Tamam, adamlarımız o kadar eğleniyorlar ki boş yaşamaktan, umarsızlıktan dolayı bir nevi cehenneme otoyoldalar.
ama bunun için daha soft, eğlence tadında bir dil kullanılabilirdi aslında. Aslında biraz öyle gibi ama çokça da hiç öyle değil.
işte sözler:
---
Kolay yaşamak, özgür yaşamak
Tek yönlü bir yolcuğula kombine bilet
Hiçbirşey sorma, beni kendime bırak
Adımımla herşeyi alıyorum
Nedene gerek yok, kafiyeye gerek yok
Buna hiçbişey tercih etmem
Aşağıya iniyorum, parti zamanı
Arkadaşlarım da orada olacak
Cehenneme giden otoyoldayım
Trafik işaretleri yok, hız limiti yok
Beni kimse yavaşlatmayacak
Bir tekerlek gibi, döndüreceğim
Kimse bana bulaşmayacak
Hey şeytan, borçlarımı ödedim
Bir rock grubunda çalıyorum
Hey anne, bak bana
Umutlu topraklardayım
Cehenneme giden otoyoldayım
beni durdurma
Aşağıya iniyorum, bütün yol boyunca
Cehenneme giden otoyoldayım...
---
Ben bu şarkıyı inancıma ters olduğu için, Allah'a saygısızlık olacağı için dinleyemiyorum. Tamam müzik seviyoruz da o kadar da değil.
Dipnot:tv'de denk geldim de; gayet iyi ingilizce bilen acun'un programı survivor'ın başlangıcında botla adaya yolculuk yapan yarışmacılar gösterilirken fonda cayır cayır bu şarkı çalıyordu. Gerçekten çok ilgi çekici.
Başlığı herifin gırtlaktan gelen sesiyle okuyorum, müthiş parça.
Avustralyalı hard rock grubu AC/DC'nin 1979'un Temmuz ayında yayımladığı stüdyo albumüdür. Highway to Hell grubun kendi ülkesinde yayımladığı altıncı dünya çapında yayımladığı altıncı albumdür. Tüm şarkılar Angus Young, Malcolm Young ve Bon Scott tarafından yazılmıştır. Album 1980 yılında ölen Bon Scott'un grupla yaptığı son çalışmadır.
https://tr.wikipedia.org/wiki/Highway_to_Hell
https://tr.wikipedia.org/wiki/Highway_to_Hell
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar