bugün
- kadir inanır10
- seri gizli artı oy veren melek7
- yazarların iyi olduğu konular9
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- true nun çaylak olması9
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- neden herkes evleniyor hala2
- yeni tanışılan kızdan istemek4
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ciguli kral3
- velvet26
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- sedat pekmez21
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- aile evinde yaşamak13
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist dünya19
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ebu muhammed el culani4
- dedehatun'un elleri2
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- 2026 dünya kupası25
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- özlü sözler2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- birader yazar olmak13
- tavuk iskender4
- günün şiiri3
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
sloganı, "bedavadan biraz pahalı" olan, ucuz ayakkabı satış mağazaları. mağazadaki ürünler yüzde yüz yerli malıdır. ancak, ayakkabıların tasarımlarının hemen hemen hepsi popüler markalardan alıntıdır. bu da ister istemez "çakma" izlenimi yaratmaktadır. nitekim öyledir de.
artık hemen her semtte bulunan ayakkabı mağazası. ürünleri sık yürüyenler için son derece kalitesizdir. taş çatlasa 1 ay ömrü vardır ayakkabıların.
(bkz: haangar dan ayakkabı alacak kadar zengin değilim)
(bkz: haangar dan ayakkabı alacak kadar zengin değilim)
dün avcıların biraz ilerisinde 1 liraya ayakkabı satan mağaza.
yanlışlıkla buradan ayakkabı almışlığım vardır hatamı fark edip ertesi günü iade etmeye çalıştım ama binbir yalanla geri almadılar giyilmemiş sıfır ayakkabıyı, yani kimseye hatta düşmanıma bile tavsiye etmeyeceğim bir yer.
sokağın ortasında terliğim kopunca ilk bulduğum yerden girip ayakkabı almıştım converse çakmasıydı sonradan mağazadan çıkınca baktım haangarmış ama rahat 1 senedir giyiyorum.
ayağı kokmayan insanın bile ayağını kokutacak ayakkabılar satan mağazadır efenim.
ayrıca 17 liraya hakiki deri kösele ayakkabı satıldığını iddia edenler var.
ayrıca 17 liraya hakiki deri kösele ayakkabı satıldığını iddia edenler var.
thermo taban 3.99'la akıllara durgunluk veren türk malı ayakkabi şirketi.
kiloyla ayakkabı satılan mekandır. iki ayakkabı bir terlikle yarım kiloluk bir şeyler yapabilirsiniz. gayet enteresan, görülmesi gereken yer.
15-20 liraya ayakkabı satan mağaza.genellikle ürünler kalitesizdir.
vodafone un iş ortağım reklamında bahsi geçen firmalardan biri orada abim(?) ucuz fiyata kaliteli üretiyoruz diyor, ucuz etin yahnisi nasıl güzel olmuş, bir kere para iadesi yapılmaz diye dükkana tabela asan bir firma zaten kendi ürününe güvenmiyor demektir.
edit: 2012 ağustos itibari ile batmış şirkettir.
edit: 2012 ağustos itibari ile batmış şirkettir.
iflas etmiş olan ucuz ayakkabı markası.
http://www.finansgundem.c...bi-devi-iflas-etti/103161
http://www.finansgundem.c...bi-devi-iflas-etti/103161
firma kapanmış olsa da, pek çok bayisi tabelasını değiştirmeden farklı firmaların ürünlerini satmaktadır. bunun sebebi de başarılı reklamlarla tüketicinin ucuzluk algısını o yöne çekmiş olmalarıdır.
ayakkabıları, çok yürüyen biriyseniz 1 hafta, değilseniz 1 ay gider en fazla.
(bkz: alpaslan selçuk/#45737223)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar