bugün
- sedat pekmez21
- true nun çaylak olması4
- velvet27
- salak erkek neden bu kadar çok4
- aile evinde yaşamak12
- tavuk iskender4
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- kemalist dünya19
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yazarların iyi olduğu konular4
- ingiliz aksanı6
- galatasaray lobisi11
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- kemalist tokatlamak2
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- beynin güzelce yıkanması3
- ebu muhammed el culani3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- fight club4
- bir gecede cahil kaldık5
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- birader yazar olmak13
- çomar putu3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- uğurcan çakır3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- allah9
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- ona bir şey söyle9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
sloganı, "bedavadan biraz pahalı" olan, ucuz ayakkabı satış mağazaları. mağazadaki ürünler yüzde yüz yerli malıdır. ancak, ayakkabıların tasarımlarının hemen hemen hepsi popüler markalardan alıntıdır. bu da ister istemez "çakma" izlenimi yaratmaktadır. nitekim öyledir de.
artık hemen her semtte bulunan ayakkabı mağazası. ürünleri sık yürüyenler için son derece kalitesizdir. taş çatlasa 1 ay ömrü vardır ayakkabıların.
(bkz: haangar dan ayakkabı alacak kadar zengin değilim)
(bkz: haangar dan ayakkabı alacak kadar zengin değilim)
dün avcıların biraz ilerisinde 1 liraya ayakkabı satan mağaza.
yanlışlıkla buradan ayakkabı almışlığım vardır hatamı fark edip ertesi günü iade etmeye çalıştım ama binbir yalanla geri almadılar giyilmemiş sıfır ayakkabıyı, yani kimseye hatta düşmanıma bile tavsiye etmeyeceğim bir yer.
sokağın ortasında terliğim kopunca ilk bulduğum yerden girip ayakkabı almıştım converse çakmasıydı sonradan mağazadan çıkınca baktım haangarmış ama rahat 1 senedir giyiyorum.
ayağı kokmayan insanın bile ayağını kokutacak ayakkabılar satan mağazadır efenim.
ayrıca 17 liraya hakiki deri kösele ayakkabı satıldığını iddia edenler var.
ayrıca 17 liraya hakiki deri kösele ayakkabı satıldığını iddia edenler var.
thermo taban 3.99'la akıllara durgunluk veren türk malı ayakkabi şirketi.
kiloyla ayakkabı satılan mekandır. iki ayakkabı bir terlikle yarım kiloluk bir şeyler yapabilirsiniz. gayet enteresan, görülmesi gereken yer.
15-20 liraya ayakkabı satan mağaza.genellikle ürünler kalitesizdir.
vodafone un iş ortağım reklamında bahsi geçen firmalardan biri orada abim(?) ucuz fiyata kaliteli üretiyoruz diyor, ucuz etin yahnisi nasıl güzel olmuş, bir kere para iadesi yapılmaz diye dükkana tabela asan bir firma zaten kendi ürününe güvenmiyor demektir.
edit: 2012 ağustos itibari ile batmış şirkettir.
edit: 2012 ağustos itibari ile batmış şirkettir.
iflas etmiş olan ucuz ayakkabı markası.
http://www.finansgundem.c...bi-devi-iflas-etti/103161
http://www.finansgundem.c...bi-devi-iflas-etti/103161
firma kapanmış olsa da, pek çok bayisi tabelasını değiştirmeden farklı firmaların ürünlerini satmaktadır. bunun sebebi de başarılı reklamlarla tüketicinin ucuzluk algısını o yöne çekmiş olmalarıdır.
ayakkabıları, çok yürüyen biriyseniz 1 hafta, değilseniz 1 ay gider en fazla.
(bkz: alpaslan selçuk/#45737223)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar