bugün
- kadir inanır14
- sözlüğü bırakmak istemek9
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- evagreen2
- yürüyüş flörtü3
- the saturdays2
- yazarların iyi olduğu konular9
- erleg han ile revani yemek2
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- egay bey birader2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- kemalist dünya19
- sedat pekmez21
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aile evinde yaşamak13
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- 26 haziran 20265
- feminist sloganı2
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- islam2
- ciguli kral3
- ktç abinin çaylak olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- neden herkes evleniyor hala2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ebu muhammed el culani4
- galatasaray lobisi11
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ingiliz aksanı6
sloganı, "bedavadan biraz pahalı" olan, ucuz ayakkabı satış mağazaları. mağazadaki ürünler yüzde yüz yerli malıdır. ancak, ayakkabıların tasarımlarının hemen hemen hepsi popüler markalardan alıntıdır. bu da ister istemez "çakma" izlenimi yaratmaktadır. nitekim öyledir de.
artık hemen her semtte bulunan ayakkabı mağazası. ürünleri sık yürüyenler için son derece kalitesizdir. taş çatlasa 1 ay ömrü vardır ayakkabıların.
(bkz: haangar dan ayakkabı alacak kadar zengin değilim)
(bkz: haangar dan ayakkabı alacak kadar zengin değilim)
dün avcıların biraz ilerisinde 1 liraya ayakkabı satan mağaza.
yanlışlıkla buradan ayakkabı almışlığım vardır hatamı fark edip ertesi günü iade etmeye çalıştım ama binbir yalanla geri almadılar giyilmemiş sıfır ayakkabıyı, yani kimseye hatta düşmanıma bile tavsiye etmeyeceğim bir yer.
sokağın ortasında terliğim kopunca ilk bulduğum yerden girip ayakkabı almıştım converse çakmasıydı sonradan mağazadan çıkınca baktım haangarmış ama rahat 1 senedir giyiyorum.
ayağı kokmayan insanın bile ayağını kokutacak ayakkabılar satan mağazadır efenim.
ayrıca 17 liraya hakiki deri kösele ayakkabı satıldığını iddia edenler var.
ayrıca 17 liraya hakiki deri kösele ayakkabı satıldığını iddia edenler var.
thermo taban 3.99'la akıllara durgunluk veren türk malı ayakkabi şirketi.
kiloyla ayakkabı satılan mekandır. iki ayakkabı bir terlikle yarım kiloluk bir şeyler yapabilirsiniz. gayet enteresan, görülmesi gereken yer.
15-20 liraya ayakkabı satan mağaza.genellikle ürünler kalitesizdir.
vodafone un iş ortağım reklamında bahsi geçen firmalardan biri orada abim(?) ucuz fiyata kaliteli üretiyoruz diyor, ucuz etin yahnisi nasıl güzel olmuş, bir kere para iadesi yapılmaz diye dükkana tabela asan bir firma zaten kendi ürününe güvenmiyor demektir.
edit: 2012 ağustos itibari ile batmış şirkettir.
edit: 2012 ağustos itibari ile batmış şirkettir.
iflas etmiş olan ucuz ayakkabı markası.
http://www.finansgundem.c...bi-devi-iflas-etti/103161
http://www.finansgundem.c...bi-devi-iflas-etti/103161
firma kapanmış olsa da, pek çok bayisi tabelasını değiştirmeden farklı firmaların ürünlerini satmaktadır. bunun sebebi de başarılı reklamlarla tüketicinin ucuzluk algısını o yöne çekmiş olmalarıdır.
ayakkabıları, çok yürüyen biriyseniz 1 hafta, değilseniz 1 ay gider en fazla.
(bkz: alpaslan selçuk/#45737223)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar