bugün

haangar

vodafone un iş ortağım reklamında bahsi geçen firmalardan biri orada abim(?) ucuz fiyata kaliteli üretiyoruz diyor, ucuz etin yahnisi nasıl güzel olmuş, bir kere para iadesi yapılmaz diye dükkana tabela asan bir firma zaten kendi ürününe güvenmiyor demektir.

edit: 2012 ağustos itibari ile batmış şirkettir.
© copyright 2005 - 2026