bugün
- arkadaşlar uyudunuz mu4
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım5
- true'nun çaylak olması12
- kadir inanır14
- kendi kendine gülmek3
- velvet28
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 27 haziran 20262
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 2026 dünya kupası26
- futbol20
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yazarların iyi olduğu konular9
- erleg han ile revani yemek3
- zor zaman şarkıları2
- özlü sözler5
- ıhlamur kokusu2
- 26 haziran 20266
- kemalist dünya19
- seri gizli artı oy veren melek7
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- yürüyüş flörtü3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- fransa3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- the saturdays2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- izmir de cami var mı2
- ktç abinin çaylak olması5
- egay bey birader2
- bulla dava açmak3
şarkıları fena olmayan ama klipleri berbat olan grup. afrika da çektikleri klip ile beş şarkısına çektikleri klip tam bir komedi.
candır.
evet, bronx'ta (eski bronxta hatta) artiz artiz takılmayı biliyorlardı yıllarca. noldu amk? hani en cool rocker sizdiniz. birden popçuya dönüşmeniz ne hızlı oldu. gözüm görmesin amk.
ilaç olanı da müzik gurubu olanı da çok başarılı bir çalışmadır.
emre aydın'la düetleri ben sensiz istanbul a düşmanım * da dahi bi çok şarkıyla kendilerini yeterince kanıtlamış grup.
yaptıkları sensiz olmaz galatasaray la, birçok galatasaraylının kalbini kazanacaklardır. evet, taraftarların söylemesi için çok uygun değil ama stadda çalınacak şarkı olarak bakıldığında çok iyi, gaz. zaten ortaya çıktıktan sonra ilk maç olan fener maçında da maçtan önce, devre arasında, maç sonrasında çalmıştır.
g(s)ripin!
g(s)ripin!
üç, dört, beş... sırayla dinlemekten hoşnut olduğum üçleme. *
17 aralık cumartesi gecesi bursa resimli bar' da sahne alacak olan gruptur. biletleri 30 liradır.
kendimi iyi hissetmek için, dinle(ye)mediğim gruptur.
insanda hiçbir yan etkisi olmayacağı gibi bir düşünce oluşturan ilaç.
bakkallarda felan satılıyor olmasından sanırım.
bakkallarda felan satılıyor olmasından sanırım.
ismi gripin olduğu için soğuk algınlığına iyi geldiğini sandığım ilaçtır. *
şarkıları hep ağlatır beni.
son yıllarda ortaya çıkan rock müzik gruplarından en iddalısı. ses olarak, müzik olarak, söz olarak tek kelimeyle harikalar.
kıraç gibi meleyen bir soliste sahip olan grup.
Soğuk algınlığından,ateşe,eklem ağrısından boğaz enfeksiyonuna kadar türlü şikayetlerin tek kullanımda çaresi olan,bakkallardan marketlere ve hatta gazete büfelerine kadar hemen hemen heryerde çok ucuza satılan yılların eskitemediği ilacın adıdır.Özellikle soda-limon,gripin karışımı kış aylarında sizi zımba gibi yapar.
çok güzel şarkıları olan müzik grubu.
galatasaray'a efsane olması muhtemel şahane bir şarkı yapmış grup.
standart fiyatı 25 kuruş iken mahallemde bir orosbuçocuğu bakkalın 50 kuruşa sattığı hap.
gece gece nerden bulaştım bu illete grubu! beşle başlıyorsunuz böyle 2-3 kez dinleniyor sonra sırayla geliyor sen gidiyorsun olsun efendime söyleyeyim böyle kahpedir dünya olsun sensiz istanbula düşmanım olsun. daha ne diyeyim sözlük. dertsiz başıma dert almışım.
hiç gelme gideceksen deyip gecenin yarımında beni almış fırlatıp atmıştır duvara. saygım büyük sağolsunlar üçe dörte beşe kadar yolumu açtılar.*
bu sefer yalnızlığın çaresini bulmuşlar ...
"beş" isimli güzel bir şarkıları vardır. şarkının klibi ise berbattır.
geçen sene zonguldak konserinde bateristinin fırlattığı bagetlerden birini kaptığım grup.
yeni şarkılarından neden bu elveda şarkısı çok güzel olan grup.
her derde deva ilaçtır. ayrıca üzerinde "ağız yoluyla kullanılır" diye de bir uyarı vardır.
+abi bunu nereme sokacam ben? kocaman bişey bu.
+abi bunu nereme sokacam ben? kocaman bişey bu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar