bugün
- herkesle iyi anlaşan insan9
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 19 yaşında kızla yatmak12
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- kemalist dünya26
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- kemal kılıçdaroğlu15
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilkin aydın2
- mola4
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ankara3
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- gitme diye yalvarmak6
Sanırsam nihal atsız takipçisi olan, 11. Nesil yazar.
Hoşgelmiş.
Hoşgelmiş.
Galiba turkcu bir kardesimiz, var olsun.
Sanırım türkçü bir yazar ama şimdi bizim nickler çok benziyor yine fake diye kolpa atarlar*
Asam gökkürt diye nick alıyor bunlar türkçü diyor.
Ülkücülük çok güzel gelsene.
Ülkücülük çok güzel gelsene.
adam necip fazıl'ın gençliğe hitabesinden bihaber gelmiş akıl sorguluyor, kusura bakma ama sorgulanması gereken akıl seninki.
düşüncesini doğru düzgün yazamayan yazar.
türk-islam sentezine çamur atan Türkçü olacam derken kafirleşen yazar görünümlü yaratık.
Çaylak oldu sandım yazarı. Neyse ki değilmiş.
(#30736028)'e el cevab:
"oğuz göktürk türkmen" diye ayıran birinin türklüğünden şüphe duyarmış. hey allah'ım.
osmanlı'yı ayırırsın ama? selçuklu'ya fars diye aşağılarsın? sen türk oluyorsun da ben mi türklükten çıkmış oluyorum.
müslümanlığa arap dini diyip (yüzde 85 müslüman olan bir millet bu) saygısızlık eden sensin türkmenlere. birde utanmadan türklüğümü sorgulamaya kalkıyor. sen 2 göbek öteden önceki silsileni bile bilmiyorsundur, utanmadan sıkılmadan bıkmadan birde laf ediyorsun.
böylelerinede milliyetçi diyorlar ya, sen sabır ver.
edit: ben buna zaten entry girmiştim, kendisi islamiyet karşıtı bir insan zaten. milletinin dinine saygısı olmayandan ne beklersin.
"oğuz göktürk türkmen" diye ayıran birinin türklüğünden şüphe duyarmış. hey allah'ım.
osmanlı'yı ayırırsın ama? selçuklu'ya fars diye aşağılarsın? sen türk oluyorsun da ben mi türklükten çıkmış oluyorum.
müslümanlığa arap dini diyip (yüzde 85 müslüman olan bir millet bu) saygısızlık eden sensin türkmenlere. birde utanmadan türklüğümü sorgulamaya kalkıyor. sen 2 göbek öteden önceki silsileni bile bilmiyorsundur, utanmadan sıkılmadan bıkmadan birde laf ediyorsun.
böylelerinede milliyetçi diyorlar ya, sen sabır ver.
edit: ben buna zaten entry girmiştim, kendisi islamiyet karşıtı bir insan zaten. milletinin dinine saygısı olmayandan ne beklersin.
Osmanlının hatalarını söylemek onu ayırmak mi oluyor sizin gibi beyinsizlere gore islam öncesi türk tarihini at gitsin di mi. Islama sayarim saymam tıpkı senin diğer dinlere sayıp saymaman gibi hiçbir önemi yok. Ha turkluğume gelirse has yörüğüz be var sen düşün.
göktürkleride hazarlarıda eleştirdim ona bakarsak bende. yıkılmaları gerekiyordu yıkıldı dedim. sende osmanlı'ya onu diyince oluyor da ben diyince türk olmuyorum çöpe atmış oluyorum eskiyi. yahu bir bak işine sen...
Arkadaş elestirdin ben de elestirine karşı başka bi eleştiri yaptım ister eleştir ister eleştirme bi şeyleri sana kalmış bi şeyleri elestirmeme de karişamazsin.
(bkz: #35153818) kafa uçmuş.
boşboş konuşup kafayı boşaltacağına mantık yürütüp kafasını uçurmuş kişidir. olayı mantıklıdır, olabilir miydi? belki. kabul görür mü? hayır
türkeş kendi kitabında açıkça başkanlıgı desteklediğini ifade etmesine rağmen, türkeşin başkanlığı desteklediğini sanmam diyerek cehalet örneği ortaya koymuş yazar.
Gündemdeki Haberler