bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- vatandaş halinden memnun3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- king is back5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- pandela3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı4
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- yugoslavya kızları4
- mor semsiyeli yabanci5
- breko brek kara kuş2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- deniz baykal7
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- durduk yere ağlamak3
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- göte giren şemsiye4
- angie abdalla2
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- saraca finch house7
- ciguli kral7
görsel
şaheserdir,bir gorilin elinden çıkan mizah patlamasıdır,japon başbakanın en sevdiği,yayınlandığı müddetçe siyasilerine bile göndermeler yapan,onlarca şikayet alan mahkemelik olan yegane animedir tek kusuru gorilin parası bitince animeyi bitirip para bulunca devam ettirmesidir.ama o da olur ya yeter ki devam etsin,tam ağlatacakken bir sahnede gülme krizine sokan başka bir anime daha görmedim kişilik bölünmesi yaşamaya başladım ulan bir saniye önce gözlerimden yaşlar süzülürken yada süzülme kıvamına gelmişken son anda bi espri patlar yada patsuan saçmalar o an ağlasam mı gülsem mi bilemem.sanırım bir kişiliğim ona ağlamaklı kalıyor öbürü de gülmeye devam ediyor yada öyle bi şey.
şaheserdir,bir gorilin elinden çıkan mizah patlamasıdır,japon başbakanın en sevdiği,yayınlandığı müddetçe siyasilerine bile göndermeler yapan,onlarca şikayet alan mahkemelik olan yegane animedir tek kusuru gorilin parası bitince animeyi bitirip para bulunca devam ettirmesidir.ama o da olur ya yeter ki devam etsin,tam ağlatacakken bir sahnede gülme krizine sokan başka bir anime daha görmedim kişilik bölünmesi yaşamaya başladım ulan bir saniye önce gözlerimden yaşlar süzülürken yada süzülme kıvamına gelmişken son anda bi espri patlar yada patsuan saçmalar o an ağlasam mı gülsem mi bilemem.sanırım bir kişiliğim ona ağlamaklı kalıyor öbürü de gülmeye devam ediyor yada öyle bi şey.
her fırsatta kendi yapımcılarıyla taşak geçen bir seriydi.
2017 de yeni sezonu gelecekmiş.
2017 de yeni sezonu gelecekmiş.
Bu sezonu bayağı hararetli olan animedir kyk interneti ile izleyemediğim için içime oturuyor.
Sadist karakterlerini bile aşırının aşırısı seveceğiniz anime. Okita ve MADAO favorimdir. Hüzünlenesiniz varsa açın da Madao OST dinleyin tavsiyem.
görsel
Herhalde bir animede en çok hangi karakterle özdeşleşirsin deseler, madao derdim.
Madao ne midir?
Madao, Madao'dur.
Herhalde bir animede en çok hangi karakterle özdeşleşirsin deseler, madao derdim.
Madao ne midir?
Madao, Madao'dur.
En iyi animelerden ilk başta sıkar sonra yarar. Sonra hayran bırakır. Komedi türünde ama aksiyon olarak da süper bir animedir.
gintama'nın son sezonunun ilk bölümü dün yayınlandı. bundan sonra gintama serisi sona erecek. keşke sona ermeseymiş.
Çok güzeldi lan.
Fırsat olmadı bitiremedim 230. Bölüme kadar geldim.
izlerken en çok eğlendiğim yapımlardan biri kendisi.
Bana bir parfe, çikolatalı olsun.
Fırsat olmadı bitiremedim 230. Bölüme kadar geldim.
izlerken en çok eğlendiğim yapımlardan biri kendisi.
Bana bir parfe, çikolatalı olsun.
izlediğim o kadar anime içersinde sonuna yaklaştıkça daha da güzelleşen efsanevi bir seri.
--spoiler--
Son bölümün son sahnesinde Shinpachi'yi öyle görünce bütün karakterleri de efsanevi olmuş oldu. Finalde gintoki ve tsukuyo evlenirse hakikaten mutlu olucam sanırım.
--spoiler--
Mangasını özellikle okumayı bıraktım daha uzun sürsün diye animeden tkip edicem. Güzel bir final yapacağına şüphem yok ama bleach hayranı olan mangakası ufak bir şüphe bırakıyor yani. gönderme yapmak için kötü bir finalde yapabilir.
--spoiler--
Son bölümün son sahnesinde Shinpachi'yi öyle görünce bütün karakterleri de efsanevi olmuş oldu. Finalde gintoki ve tsukuyo evlenirse hakikaten mutlu olucam sanırım.
--spoiler--
Mangasını özellikle okumayı bıraktım daha uzun sürsün diye animeden tkip edicem. Güzel bir final yapacağına şüphem yok ama bleach hayranı olan mangakası ufak bir şüphe bırakıyor yani. gönderme yapmak için kötü bir finalde yapabilir.
anime çizgi filmdir. Hadi eyv.
bitişiyle ağlamak istediğim(kişisel engeller dolayısıyla yapamadım) Beni güldürmeyi başaran yegane seridir. gelmeyen çeviriye tepki olarak çevirmenligini yapmış hatta işi abartıp Japonca kasmışlığım vardır.
ana karakter gintoki ile olan karakteristik benzerliğim dolayısıyla kendisinden nefret ederim. parodinin hakkını veren dördüncü duvar felan takmayan ark mantığıyla da savaş isteğimi tatmin eden baş ucu serimdir.
bitişiyle beraber miyazaki hariç başka bir animasyon izlememeye söz verdiğimi de kendime hatırlatırım.
görsel
ana karakter gintoki ile olan karakteristik benzerliğim dolayısıyla kendisinden nefret ederim. parodinin hakkını veren dördüncü duvar felan takmayan ark mantığıyla da savaş isteğimi tatmin eden baş ucu serimdir.
bitişiyle beraber miyazaki hariç başka bir animasyon izlememeye söz verdiğimi de kendime hatırlatırım.
görsel
Belli bir anime kültürü olmadan izlenmemeli, çokça göndermede bulunur. Tabi göndermeler sadece animelerle ilgili değil.
Anime-manganın genel yapısına gelirsek genelde komedi serisi olarak bilinsede son derece güzel savaş sahneleri vardır. Karakterlerinin tamamı muazzam olmakla birlikte (bkz: tsukuyo) gibi muhteşem bir karakteri barındırır.
Anime-manganın genel yapısına gelirsek genelde komedi serisi olarak bilinsede son derece güzel savaş sahneleri vardır. Karakterlerinin tamamı muazzam olmakla birlikte (bkz: tsukuyo) gibi muhteşem bir karakteri barındırır.
ilk 300+ bölümü genellikle komedi etrafında dönen, son bölümleri sağlam savaş sahneleri içeren anime.
--spoiler--
350 küsur bölüm boyunca takasugi'nin tek olayının 'şu metal müzik' olduğunu düşünüyordum. Aynı müziği baka ouji'ye versek o da havalı olurdu nazarımda. Shoyo sensei'nin olayını öğrendikten sonra "haklıymış ki takasugi." demeye başlamıştım tam, maşallah dediğimiz iki gün yaşıyor tabii...
Animenin yüzde doksanı trollden ibaret olsa da, Zannımca sorachi sensei'nin en büyük trollüğü başlı başına katsura'ydı. ilk bölümlerde ciddi adam rolündeki katsura'nın -flashbackler vesilesiyle zeki olduğunu duyduğumuz katsura'nın- sakamoto'dan daha aptal bir karaktere dönüşmesi, Donald zuramp olması gerçekten inanılmaz. Bir diğer 'ciddi karakter' olan Hijikata'nın mayoboro ve mayorati tutkusuna değinmek istemiyorum. "Nande da?!" bağırışları kulağımdan gitmiyor.
Kadın karakterlerin 'aptal sakura' ya da 'orihime' gibi olmaması da ayrı bir güzellik. tek zaafı alkol olan, "x-kun tasukete" diye kafa ütülemeyen tsukuyo var mesela. içince bile ondan bundan dayak yemek yerine terminatöre dönüşüyor kadın.
Gintoki'ye gelecek olursak... RTÜK asıl fireyi buradan veriyor.
Neyse... Özetle, naruto'dan daha iyi bir anime seyredebileceğime ihtimal vermiyordum, artık gintama'dan daha iyi bir anime seyredebileceğime ihtimal vermiyorum. Puanım 10.
--spoiler--
--spoiler--
350 küsur bölüm boyunca takasugi'nin tek olayının 'şu metal müzik' olduğunu düşünüyordum. Aynı müziği baka ouji'ye versek o da havalı olurdu nazarımda. Shoyo sensei'nin olayını öğrendikten sonra "haklıymış ki takasugi." demeye başlamıştım tam, maşallah dediğimiz iki gün yaşıyor tabii...
Animenin yüzde doksanı trollden ibaret olsa da, Zannımca sorachi sensei'nin en büyük trollüğü başlı başına katsura'ydı. ilk bölümlerde ciddi adam rolündeki katsura'nın -flashbackler vesilesiyle zeki olduğunu duyduğumuz katsura'nın- sakamoto'dan daha aptal bir karaktere dönüşmesi, Donald zuramp olması gerçekten inanılmaz. Bir diğer 'ciddi karakter' olan Hijikata'nın mayoboro ve mayorati tutkusuna değinmek istemiyorum. "Nande da?!" bağırışları kulağımdan gitmiyor.
Kadın karakterlerin 'aptal sakura' ya da 'orihime' gibi olmaması da ayrı bir güzellik. tek zaafı alkol olan, "x-kun tasukete" diye kafa ütülemeyen tsukuyo var mesela. içince bile ondan bundan dayak yemek yerine terminatöre dönüşüyor kadın.
Gintoki'ye gelecek olursak... RTÜK asıl fireyi buradan veriyor.
Neyse... Özetle, naruto'dan daha iyi bir anime seyredebileceğime ihtimal vermiyordum, artık gintama'dan daha iyi bir anime seyredebileceğime ihtimal vermiyorum. Puanım 10.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar