bugün
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- 1 temmuz kabotaj bayramı3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- gitme diye yalvarmak5
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- x in memeleri2
- şarapçı bey koala birader3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- genç görünmeye çalışmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- 33 yaşında olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- deniz göktaş4
- whynot2
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- coca cola2
- ilgi manyağı2
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- hootsuite2
- kadir inanır22
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
- sözlüğün kırbacı3
- bir şeyin adını koyamamak2
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
görsel
şaheserdir,bir gorilin elinden çıkan mizah patlamasıdır,japon başbakanın en sevdiği,yayınlandığı müddetçe siyasilerine bile göndermeler yapan,onlarca şikayet alan mahkemelik olan yegane animedir tek kusuru gorilin parası bitince animeyi bitirip para bulunca devam ettirmesidir.ama o da olur ya yeter ki devam etsin,tam ağlatacakken bir sahnede gülme krizine sokan başka bir anime daha görmedim kişilik bölünmesi yaşamaya başladım ulan bir saniye önce gözlerimden yaşlar süzülürken yada süzülme kıvamına gelmişken son anda bi espri patlar yada patsuan saçmalar o an ağlasam mı gülsem mi bilemem.sanırım bir kişiliğim ona ağlamaklı kalıyor öbürü de gülmeye devam ediyor yada öyle bi şey.
şaheserdir,bir gorilin elinden çıkan mizah patlamasıdır,japon başbakanın en sevdiği,yayınlandığı müddetçe siyasilerine bile göndermeler yapan,onlarca şikayet alan mahkemelik olan yegane animedir tek kusuru gorilin parası bitince animeyi bitirip para bulunca devam ettirmesidir.ama o da olur ya yeter ki devam etsin,tam ağlatacakken bir sahnede gülme krizine sokan başka bir anime daha görmedim kişilik bölünmesi yaşamaya başladım ulan bir saniye önce gözlerimden yaşlar süzülürken yada süzülme kıvamına gelmişken son anda bi espri patlar yada patsuan saçmalar o an ağlasam mı gülsem mi bilemem.sanırım bir kişiliğim ona ağlamaklı kalıyor öbürü de gülmeye devam ediyor yada öyle bi şey.
her fırsatta kendi yapımcılarıyla taşak geçen bir seriydi.
2017 de yeni sezonu gelecekmiş.
2017 de yeni sezonu gelecekmiş.
Bu sezonu bayağı hararetli olan animedir kyk interneti ile izleyemediğim için içime oturuyor.
Sadist karakterlerini bile aşırının aşırısı seveceğiniz anime. Okita ve MADAO favorimdir. Hüzünlenesiniz varsa açın da Madao OST dinleyin tavsiyem.
görsel
Herhalde bir animede en çok hangi karakterle özdeşleşirsin deseler, madao derdim.
Madao ne midir?
Madao, Madao'dur.
Herhalde bir animede en çok hangi karakterle özdeşleşirsin deseler, madao derdim.
Madao ne midir?
Madao, Madao'dur.
En iyi animelerden ilk başta sıkar sonra yarar. Sonra hayran bırakır. Komedi türünde ama aksiyon olarak da süper bir animedir.
gintama'nın son sezonunun ilk bölümü dün yayınlandı. bundan sonra gintama serisi sona erecek. keşke sona ermeseymiş.
Çok güzeldi lan.
Fırsat olmadı bitiremedim 230. Bölüme kadar geldim.
izlerken en çok eğlendiğim yapımlardan biri kendisi.
Bana bir parfe, çikolatalı olsun.
Fırsat olmadı bitiremedim 230. Bölüme kadar geldim.
izlerken en çok eğlendiğim yapımlardan biri kendisi.
Bana bir parfe, çikolatalı olsun.
izlediğim o kadar anime içersinde sonuna yaklaştıkça daha da güzelleşen efsanevi bir seri.
--spoiler--
Son bölümün son sahnesinde Shinpachi'yi öyle görünce bütün karakterleri de efsanevi olmuş oldu. Finalde gintoki ve tsukuyo evlenirse hakikaten mutlu olucam sanırım.
--spoiler--
Mangasını özellikle okumayı bıraktım daha uzun sürsün diye animeden tkip edicem. Güzel bir final yapacağına şüphem yok ama bleach hayranı olan mangakası ufak bir şüphe bırakıyor yani. gönderme yapmak için kötü bir finalde yapabilir.
--spoiler--
Son bölümün son sahnesinde Shinpachi'yi öyle görünce bütün karakterleri de efsanevi olmuş oldu. Finalde gintoki ve tsukuyo evlenirse hakikaten mutlu olucam sanırım.
--spoiler--
Mangasını özellikle okumayı bıraktım daha uzun sürsün diye animeden tkip edicem. Güzel bir final yapacağına şüphem yok ama bleach hayranı olan mangakası ufak bir şüphe bırakıyor yani. gönderme yapmak için kötü bir finalde yapabilir.
anime çizgi filmdir. Hadi eyv.
bitişiyle ağlamak istediğim(kişisel engeller dolayısıyla yapamadım) Beni güldürmeyi başaran yegane seridir. gelmeyen çeviriye tepki olarak çevirmenligini yapmış hatta işi abartıp Japonca kasmışlığım vardır.
ana karakter gintoki ile olan karakteristik benzerliğim dolayısıyla kendisinden nefret ederim. parodinin hakkını veren dördüncü duvar felan takmayan ark mantığıyla da savaş isteğimi tatmin eden baş ucu serimdir.
bitişiyle beraber miyazaki hariç başka bir animasyon izlememeye söz verdiğimi de kendime hatırlatırım.
görsel
ana karakter gintoki ile olan karakteristik benzerliğim dolayısıyla kendisinden nefret ederim. parodinin hakkını veren dördüncü duvar felan takmayan ark mantığıyla da savaş isteğimi tatmin eden baş ucu serimdir.
bitişiyle beraber miyazaki hariç başka bir animasyon izlememeye söz verdiğimi de kendime hatırlatırım.
görsel
Belli bir anime kültürü olmadan izlenmemeli, çokça göndermede bulunur. Tabi göndermeler sadece animelerle ilgili değil.
Anime-manganın genel yapısına gelirsek genelde komedi serisi olarak bilinsede son derece güzel savaş sahneleri vardır. Karakterlerinin tamamı muazzam olmakla birlikte (bkz: tsukuyo) gibi muhteşem bir karakteri barındırır.
Anime-manganın genel yapısına gelirsek genelde komedi serisi olarak bilinsede son derece güzel savaş sahneleri vardır. Karakterlerinin tamamı muazzam olmakla birlikte (bkz: tsukuyo) gibi muhteşem bir karakteri barındırır.
ilk 300+ bölümü genellikle komedi etrafında dönen, son bölümleri sağlam savaş sahneleri içeren anime.
--spoiler--
350 küsur bölüm boyunca takasugi'nin tek olayının 'şu metal müzik' olduğunu düşünüyordum. Aynı müziği baka ouji'ye versek o da havalı olurdu nazarımda. Shoyo sensei'nin olayını öğrendikten sonra "haklıymış ki takasugi." demeye başlamıştım tam, maşallah dediğimiz iki gün yaşıyor tabii...
Animenin yüzde doksanı trollden ibaret olsa da, Zannımca sorachi sensei'nin en büyük trollüğü başlı başına katsura'ydı. ilk bölümlerde ciddi adam rolündeki katsura'nın -flashbackler vesilesiyle zeki olduğunu duyduğumuz katsura'nın- sakamoto'dan daha aptal bir karaktere dönüşmesi, Donald zuramp olması gerçekten inanılmaz. Bir diğer 'ciddi karakter' olan Hijikata'nın mayoboro ve mayorati tutkusuna değinmek istemiyorum. "Nande da?!" bağırışları kulağımdan gitmiyor.
Kadın karakterlerin 'aptal sakura' ya da 'orihime' gibi olmaması da ayrı bir güzellik. tek zaafı alkol olan, "x-kun tasukete" diye kafa ütülemeyen tsukuyo var mesela. içince bile ondan bundan dayak yemek yerine terminatöre dönüşüyor kadın.
Gintoki'ye gelecek olursak... RTÜK asıl fireyi buradan veriyor.
Neyse... Özetle, naruto'dan daha iyi bir anime seyredebileceğime ihtimal vermiyordum, artık gintama'dan daha iyi bir anime seyredebileceğime ihtimal vermiyorum. Puanım 10.
--spoiler--
--spoiler--
350 küsur bölüm boyunca takasugi'nin tek olayının 'şu metal müzik' olduğunu düşünüyordum. Aynı müziği baka ouji'ye versek o da havalı olurdu nazarımda. Shoyo sensei'nin olayını öğrendikten sonra "haklıymış ki takasugi." demeye başlamıştım tam, maşallah dediğimiz iki gün yaşıyor tabii...
Animenin yüzde doksanı trollden ibaret olsa da, Zannımca sorachi sensei'nin en büyük trollüğü başlı başına katsura'ydı. ilk bölümlerde ciddi adam rolündeki katsura'nın -flashbackler vesilesiyle zeki olduğunu duyduğumuz katsura'nın- sakamoto'dan daha aptal bir karaktere dönüşmesi, Donald zuramp olması gerçekten inanılmaz. Bir diğer 'ciddi karakter' olan Hijikata'nın mayoboro ve mayorati tutkusuna değinmek istemiyorum. "Nande da?!" bağırışları kulağımdan gitmiyor.
Kadın karakterlerin 'aptal sakura' ya da 'orihime' gibi olmaması da ayrı bir güzellik. tek zaafı alkol olan, "x-kun tasukete" diye kafa ütülemeyen tsukuyo var mesela. içince bile ondan bundan dayak yemek yerine terminatöre dönüşüyor kadın.
Gintoki'ye gelecek olursak... RTÜK asıl fireyi buradan veriyor.
Neyse... Özetle, naruto'dan daha iyi bir anime seyredebileceğime ihtimal vermiyordum, artık gintama'dan daha iyi bir anime seyredebileceğime ihtimal vermiyorum. Puanım 10.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar