bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar9
- falıma bakmak isteyen var mı28
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- türklerin 2kg avrupalıların 200gr sabun tüketmesi4
- 10 parmağında 10 marifet olan azize4
- türklerin medeniyet kuramama nedeni3
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- neden sevgilim yok4
- japonya10
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- güney afrika7
- sözlüğün adalet terazisi3
- brezilya5
- bir filmde ölüyü oynamak4
- ilk uzun ilişki2
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması2
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- türkiye12
- velvet43
- göbeksiz erkek4
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- herkesle iyi anlaşan insan18
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- forlove193
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- 29 haziran 20262
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- 19 yaşında kızla yatmak15
- zalican4
- göz makyajı2
- ekonomi3
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- et2
- sözlüte karı var mı3
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
görsel
şaheserdir,bir gorilin elinden çıkan mizah patlamasıdır,japon başbakanın en sevdiği,yayınlandığı müddetçe siyasilerine bile göndermeler yapan,onlarca şikayet alan mahkemelik olan yegane animedir tek kusuru gorilin parası bitince animeyi bitirip para bulunca devam ettirmesidir.ama o da olur ya yeter ki devam etsin,tam ağlatacakken bir sahnede gülme krizine sokan başka bir anime daha görmedim kişilik bölünmesi yaşamaya başladım ulan bir saniye önce gözlerimden yaşlar süzülürken yada süzülme kıvamına gelmişken son anda bi espri patlar yada patsuan saçmalar o an ağlasam mı gülsem mi bilemem.sanırım bir kişiliğim ona ağlamaklı kalıyor öbürü de gülmeye devam ediyor yada öyle bi şey.
şaheserdir,bir gorilin elinden çıkan mizah patlamasıdır,japon başbakanın en sevdiği,yayınlandığı müddetçe siyasilerine bile göndermeler yapan,onlarca şikayet alan mahkemelik olan yegane animedir tek kusuru gorilin parası bitince animeyi bitirip para bulunca devam ettirmesidir.ama o da olur ya yeter ki devam etsin,tam ağlatacakken bir sahnede gülme krizine sokan başka bir anime daha görmedim kişilik bölünmesi yaşamaya başladım ulan bir saniye önce gözlerimden yaşlar süzülürken yada süzülme kıvamına gelmişken son anda bi espri patlar yada patsuan saçmalar o an ağlasam mı gülsem mi bilemem.sanırım bir kişiliğim ona ağlamaklı kalıyor öbürü de gülmeye devam ediyor yada öyle bi şey.
her fırsatta kendi yapımcılarıyla taşak geçen bir seriydi.
2017 de yeni sezonu gelecekmiş.
2017 de yeni sezonu gelecekmiş.
Bu sezonu bayağı hararetli olan animedir kyk interneti ile izleyemediğim için içime oturuyor.
Sadist karakterlerini bile aşırının aşırısı seveceğiniz anime. Okita ve MADAO favorimdir. Hüzünlenesiniz varsa açın da Madao OST dinleyin tavsiyem.
görsel
Herhalde bir animede en çok hangi karakterle özdeşleşirsin deseler, madao derdim.
Madao ne midir?
Madao, Madao'dur.
Herhalde bir animede en çok hangi karakterle özdeşleşirsin deseler, madao derdim.
Madao ne midir?
Madao, Madao'dur.
En iyi animelerden ilk başta sıkar sonra yarar. Sonra hayran bırakır. Komedi türünde ama aksiyon olarak da süper bir animedir.
gintama'nın son sezonunun ilk bölümü dün yayınlandı. bundan sonra gintama serisi sona erecek. keşke sona ermeseymiş.
Çok güzeldi lan.
Fırsat olmadı bitiremedim 230. Bölüme kadar geldim.
izlerken en çok eğlendiğim yapımlardan biri kendisi.
Bana bir parfe, çikolatalı olsun.
Fırsat olmadı bitiremedim 230. Bölüme kadar geldim.
izlerken en çok eğlendiğim yapımlardan biri kendisi.
Bana bir parfe, çikolatalı olsun.
izlediğim o kadar anime içersinde sonuna yaklaştıkça daha da güzelleşen efsanevi bir seri.
--spoiler--
Son bölümün son sahnesinde Shinpachi'yi öyle görünce bütün karakterleri de efsanevi olmuş oldu. Finalde gintoki ve tsukuyo evlenirse hakikaten mutlu olucam sanırım.
--spoiler--
Mangasını özellikle okumayı bıraktım daha uzun sürsün diye animeden tkip edicem. Güzel bir final yapacağına şüphem yok ama bleach hayranı olan mangakası ufak bir şüphe bırakıyor yani. gönderme yapmak için kötü bir finalde yapabilir.
--spoiler--
Son bölümün son sahnesinde Shinpachi'yi öyle görünce bütün karakterleri de efsanevi olmuş oldu. Finalde gintoki ve tsukuyo evlenirse hakikaten mutlu olucam sanırım.
--spoiler--
Mangasını özellikle okumayı bıraktım daha uzun sürsün diye animeden tkip edicem. Güzel bir final yapacağına şüphem yok ama bleach hayranı olan mangakası ufak bir şüphe bırakıyor yani. gönderme yapmak için kötü bir finalde yapabilir.
anime çizgi filmdir. Hadi eyv.
bitişiyle ağlamak istediğim(kişisel engeller dolayısıyla yapamadım) Beni güldürmeyi başaran yegane seridir. gelmeyen çeviriye tepki olarak çevirmenligini yapmış hatta işi abartıp Japonca kasmışlığım vardır.
ana karakter gintoki ile olan karakteristik benzerliğim dolayısıyla kendisinden nefret ederim. parodinin hakkını veren dördüncü duvar felan takmayan ark mantığıyla da savaş isteğimi tatmin eden baş ucu serimdir.
bitişiyle beraber miyazaki hariç başka bir animasyon izlememeye söz verdiğimi de kendime hatırlatırım.
görsel
ana karakter gintoki ile olan karakteristik benzerliğim dolayısıyla kendisinden nefret ederim. parodinin hakkını veren dördüncü duvar felan takmayan ark mantığıyla da savaş isteğimi tatmin eden baş ucu serimdir.
bitişiyle beraber miyazaki hariç başka bir animasyon izlememeye söz verdiğimi de kendime hatırlatırım.
görsel
Belli bir anime kültürü olmadan izlenmemeli, çokça göndermede bulunur. Tabi göndermeler sadece animelerle ilgili değil.
Anime-manganın genel yapısına gelirsek genelde komedi serisi olarak bilinsede son derece güzel savaş sahneleri vardır. Karakterlerinin tamamı muazzam olmakla birlikte (bkz: tsukuyo) gibi muhteşem bir karakteri barındırır.
Anime-manganın genel yapısına gelirsek genelde komedi serisi olarak bilinsede son derece güzel savaş sahneleri vardır. Karakterlerinin tamamı muazzam olmakla birlikte (bkz: tsukuyo) gibi muhteşem bir karakteri barındırır.
ilk 300+ bölümü genellikle komedi etrafında dönen, son bölümleri sağlam savaş sahneleri içeren anime.
--spoiler--
350 küsur bölüm boyunca takasugi'nin tek olayının 'şu metal müzik' olduğunu düşünüyordum. Aynı müziği baka ouji'ye versek o da havalı olurdu nazarımda. Shoyo sensei'nin olayını öğrendikten sonra "haklıymış ki takasugi." demeye başlamıştım tam, maşallah dediğimiz iki gün yaşıyor tabii...
Animenin yüzde doksanı trollden ibaret olsa da, Zannımca sorachi sensei'nin en büyük trollüğü başlı başına katsura'ydı. ilk bölümlerde ciddi adam rolündeki katsura'nın -flashbackler vesilesiyle zeki olduğunu duyduğumuz katsura'nın- sakamoto'dan daha aptal bir karaktere dönüşmesi, Donald zuramp olması gerçekten inanılmaz. Bir diğer 'ciddi karakter' olan Hijikata'nın mayoboro ve mayorati tutkusuna değinmek istemiyorum. "Nande da?!" bağırışları kulağımdan gitmiyor.
Kadın karakterlerin 'aptal sakura' ya da 'orihime' gibi olmaması da ayrı bir güzellik. tek zaafı alkol olan, "x-kun tasukete" diye kafa ütülemeyen tsukuyo var mesela. içince bile ondan bundan dayak yemek yerine terminatöre dönüşüyor kadın.
Gintoki'ye gelecek olursak... RTÜK asıl fireyi buradan veriyor.
Neyse... Özetle, naruto'dan daha iyi bir anime seyredebileceğime ihtimal vermiyordum, artık gintama'dan daha iyi bir anime seyredebileceğime ihtimal vermiyorum. Puanım 10.
--spoiler--
--spoiler--
350 küsur bölüm boyunca takasugi'nin tek olayının 'şu metal müzik' olduğunu düşünüyordum. Aynı müziği baka ouji'ye versek o da havalı olurdu nazarımda. Shoyo sensei'nin olayını öğrendikten sonra "haklıymış ki takasugi." demeye başlamıştım tam, maşallah dediğimiz iki gün yaşıyor tabii...
Animenin yüzde doksanı trollden ibaret olsa da, Zannımca sorachi sensei'nin en büyük trollüğü başlı başına katsura'ydı. ilk bölümlerde ciddi adam rolündeki katsura'nın -flashbackler vesilesiyle zeki olduğunu duyduğumuz katsura'nın- sakamoto'dan daha aptal bir karaktere dönüşmesi, Donald zuramp olması gerçekten inanılmaz. Bir diğer 'ciddi karakter' olan Hijikata'nın mayoboro ve mayorati tutkusuna değinmek istemiyorum. "Nande da?!" bağırışları kulağımdan gitmiyor.
Kadın karakterlerin 'aptal sakura' ya da 'orihime' gibi olmaması da ayrı bir güzellik. tek zaafı alkol olan, "x-kun tasukete" diye kafa ütülemeyen tsukuyo var mesela. içince bile ondan bundan dayak yemek yerine terminatöre dönüşüyor kadın.
Gintoki'ye gelecek olursak... RTÜK asıl fireyi buradan veriyor.
Neyse... Özetle, naruto'dan daha iyi bir anime seyredebileceğime ihtimal vermiyordum, artık gintama'dan daha iyi bir anime seyredebileceğime ihtimal vermiyorum. Puanım 10.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar