bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    gillette, duracell, braun, oral b markalarının sahibi olan amerikalı elektronik ve tüketim malları şirketidir. 28 Eylül 1901'de King C. Gillette adlı bir amerikalı ecnebi tarafından kurulmuştur. Şirketin ilk adı american safety razor company'dir. Yani amerika güvenli ustura şirketi.
    Efendim bu şirket 2001 yılında yüzüncü yılını kutlamış olup, 2005 yılında 104 yaşına bastığında ise procter&gamble şirketi tarafından satın alınmasıyla king c. Gillette abimizin kemikleri sızım sızım sızlatılmıştır.
    1 ... zall
  2. 2.
    after shave i cok guzel olan marka.
    ... hendrix
  3. 3.
    iyi görünmek olduğunu iddia eden ürün...
    melodisi bile aklımda;

    - gilette iyi görünmektiiiiirrr....
    ... sıçtırtma lamasına
  4. 4.
    pazarlama ve reklamcılıkta çığır açmış, yeni ürünler yaratma kompedanı amerika menşeli şirket. yıllardır çok iyi organize olmuş ve yönetilmştir. bu başarıları derslere konu olur. halen traş bıçağı pazarının % 60 ını tek basına elinde tutar. ürünlerinin kalitesini kullanarak, bizzat gördüğüm marka..**
    1 ... lazy pigeon
  5. 5.
    pilli jileti çıkartarak jilet eddüstirisinin artık yeni ama mantıklı birşey yapamayacağını, son noktaya ulaşıldığı göstermiş firma.
    ... ze(k13
  6. 6.
    efenm bu arkadaşlar ayrıyetten bir jel teknolojisi sürmüşlerdir ki piyasayı, kırmış geçirmişlerdir. nivea'nın daha önceden çıkardığı jele benzer mavi renkli madde traş keyfine keyif katmaktadır. nohut tanesi büyüklüündeki jelden bu kadar mı köpük çıkar dedirten, cilt bakımına yardımcı mükemmel bir üründür tavisye edilir. gillette'in yanında bizim ali desidero yalan olmuştur efenm yalan! *
    1 ... meo
  7. 7.
    reklamlarında başarılı sporcları kullanan türliye reklamlarında kenan sofouğlu'nu da kullanan ama reklamlardan görüldüğü kadarıyla kenan'ın reklamda tek başına olduğu belli oluyor artık bilgisayar sayesinde oradaymış hissi verilmeye çalışılsa da yalan yani, yani gillette'in diğer ülkelerindeki reklamlarında kenan sofuoğlu falan yok, ürünlerinde de resmi yok.
    ... the longest journey
  8. 8.
    sakal traşı içen, jilet üreten firma.

    3 bıçaklısı süper. harbi reklamlardaki gibi kaygan, rahat.
    ... yellow
  9. 9.
    ''yüzün kartvizitindir'' sloganıyla etkileyen bir reklama sahip firma.
    1 ... delicious
  10. 10.
    tr'de olmadığı zamanlar getirip kullanmışlığım var bu markayı. o gün bugündür başka bir şey kullanmadım evde traş olduğum zaman.
    çok gür sakalım olmadığı için de gençlik yıllarımda 3'lü bıçak seti 8-10 ay gidiyordu.
    tanım: adam gibidir.
    1 ... bilgizayar faresi