bugün

frekans

afgdagasdfgsga.

adamların düşünce tarzı sürekli birilerine biat etmek olduğundan sanıyolar ki, bu adam da her gün 5 vakit başbakanın önünde secde falan ediyor.

tanıdığım kadarıyla secde ettiği sadece yaratıcısı. sizin gibi, "x olmasaydı şimdi sen olmazdın"cı kullar anlamaz bu "adam" ın dilinden.
© copyright 2005 - 2026