bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- diamond bosphoruss denen yazar6
- lionel messi11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- gammaz çetesi çökertildi2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- 0 0 72
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- kimyon4
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- şakk ı kamer2
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- kıskançlık5
- sürekli esnemek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- the god himself3
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- kazıklı maria3
serway fiziğini okuyan mühendis adayları için konuşuyor olursak, elektrik-elektronik fakültesi dışında hiç bir bölümün işine yaramayan derstir. ama her bölüm bu dersi almak zorundadır. hayvan gibi de kastırır. 4. sınıf inşaat öğrencisiyim daha bir kere coulomb kanunun beton üzerindeki etkisini anlatan bir dersim olmadı. kuantum fiziği de anlatsaydınız bari.
türk eğitim sisteminin yanayan karası. Sevene oyun gibi gelen sevmeyene işkence olan bilim.
pek sevilmeyendir. elektrikle çok ilgisi olmayanların dersi vermek için tekrar tekrar alması gereken ders.
odtü mezunu bir proftan alındığı taktirde çok iyi öğrenilir. öğrendim.
fizik hocasına Shakira'nın klibini izlettik kurduğu cümleye dikkat '28 yıllık fizikçiyim böyle fizik görmedim.'
harita mühendislerinin gram işine yaramamasına rağmen ısrarla okutulan ders. ulan ifraz, tevhid, aplikasyon nereye ? elektro motor kuvveti nereye ?
bir de egoist hoca geldin mi yarrağı yemişsindir. direkt mezuniyet sınavlarına at daha iyi.
bir de egoist hoca geldin mi yarrağı yemişsindir. direkt mezuniyet sınavlarına at daha iyi.
Bi bitmedi dersi. Ya abi bilgisayar mühendisliği okuyan adamım ben, ne işim olur Fizik II ile? Benim oturup Java, C++, Swift, C# falan öğrenmem gerekirken bana dayattınız bunu evlat acısı gibi iki senedir kıvranıyorum. Arkadaş sesleniyorum buradan, mühendislik okuyan insanın fizik bilmek zorunda olması hangi gerizekalının fikri? Çok merak ediyorum cidden.
Edit: Yine veremedik amk.
Edit: Yine veremedik amk.
bizde dersleri bi türlü zevkli işlenemeyen bilim.
Temel konusu elektrik ve elektromanyetiktir.
Sağ el kuralını iyi bildiğimiz için yardırırız derste *
Sağ el kuralını iyi bildiğimiz için yardırırız derste *
çok sıkıcıdır kendileri. yahu çalışmamak için, 7 aydır silmediğim camları falan sildim sabah. şimdi de aval aval dolaşıyorum evde.
Teknolojimizin temeli elektrik üzerine kurulduğundan dolayıki her üniversite öğrencisine dayatılan derstir.
Kolaydır efendim oldukça kolay hemde! Hayır yani böyle sıradan şeyleri bilmeden nasıl bilim yapacak bu insanlar.
dinlemesi zevkli bir derstir. elektromanyetizma gibi konuları içerir. daha çok elektrik-elektronik mühendisliğinde okuyanların işine yarayan bir ders olsa da atıyorum kimya mühendisliğinde okuyanlar de bu dersi görmektedir. zaten kimya mühendisliğinde okuyanlar her şeyin ucundan azıcık görmektedirler ya neyse o da ayrı bir konunun başlığı.
ezberlemeyin, konuların mantığını kavrayın. yoksa her şey birbirine girer.
fizik 2, gauss demektir benim için, manyetiğe giriştir, faradaydır, basit elektrik devreleridir.
görsel
görsel
allah belasını versin.
fizik 1'den daha zevklidir.
bir korku filminin ikinci serisi gibidir..
imla ve yazım hatası dolu serway ile şiddeti katlanabilen bir işkencedir. zevk almaya bakılmalı.
birincisi çok tutmuş gibi ikincisi de çekilen ders.
çekilen diyorum çünkü başa gelen çekilir beyler.
ulan o değil de vizesinden 72 aldığım dersin finalinden 8 alıp yaz okuluna kalmıştım.
ah fizik zalım fizik.
çekilen diyorum çünkü başa gelen çekilir beyler.
ulan o değil de vizesinden 72 aldığım dersin finalinden 8 alıp yaz okuluna kalmıştım.
ah fizik zalım fizik.
En sevilen filmin ikinci serisidir.
Hadi şu disk bicimindeki iletkenden bir da kalınlıgında ds uzunluğunda bir dq yükü alıp elektrik alanını tüm alana integre edelim..
Hadi şu disk bicimindeki iletkenden bir da kalınlıgında ds uzunluğunda bir dq yükü alıp elektrik alanını tüm alana integre edelim..
(bkz: fundamental of physics)
(bkz: serway)
Hangisi daha fena diyen olursa anlaşılmayan anlatımından dolayı serway derim serway kullanan öğrencilere kolay gelsin.
Ağırlıklı olarak elektrik ve mangetizmayı işleyen ders.
Elektrik kısmı iyidir de manyetik kısmı baya bir oturtur adamı.
Edit büdüt: mekaniği ben de çok severdim klasik newton fiziği diye ta ki teorik mekanikle uğraşana kadar tünelin ucunda hiç ışık yok anlayacağınız
(bkz: serway)
Hangisi daha fena diyen olursa anlaşılmayan anlatımından dolayı serway derim serway kullanan öğrencilere kolay gelsin.
Ağırlıklı olarak elektrik ve mangetizmayı işleyen ders.
Elektrik kısmı iyidir de manyetik kısmı baya bir oturtur adamı.
Edit büdüt: mekaniği ben de çok severdim klasik newton fiziği diye ta ki teorik mekanikle uğraşana kadar tünelin ucunda hiç ışık yok anlayacağınız
2. Sınıf dersi ben 5. Sınıf oldum hala veremedim. AllAh belasını versin amin. Bir matematikçiye ne diye gösterilir anlamam hiç. Elektrik falan var bunda ben ki yüksek gerilim hattinda çalışmış bir kişi olarak hala geçemiyorum. Hocaya direklerden birine ismini vermeyi teklif ettim ama neyse ya anasini sikeyim fizik 2 nin.
Edit: ilkogretim matematik olum, ne işime yarayabilir.
Edit: ilkogretim matematik olum, ne işime yarayabilir.
her tür mühendisin ögrenmesi gereken konudur. mecburidir hatta.
tabi neden oldugunu kavrayana kadar benim de küfür etmisligim vardi. bu konuyu profösörün anlatirken tahtaya bir eliyle yazip, diger eliyle de silmesi bir cok ögrencinin ögrencilik hayatini terk etmesine sebep olmus, geri kalanlardan da hic birimizin konuyu anlamamasi ögrenmemize engel olmamisti.
konularda mantik arayin, bir kendi mühendislik alaninizda bunu nerede kullanabilecegini düsünün. formülleri ezberlemek yerine, formülleri kendiniz bulmaya calisin. ayrica; "sinav öncesi bir iki saat calisirim, gecerim ne de olsa" derslerinden hic degildir.
mühendislerin matematik derslerinde ögrendikleri konular ileride vitrini süslesin diye ögretilmiyor.
tabi neden oldugunu kavrayana kadar benim de küfür etmisligim vardi. bu konuyu profösörün anlatirken tahtaya bir eliyle yazip, diger eliyle de silmesi bir cok ögrencinin ögrencilik hayatini terk etmesine sebep olmus, geri kalanlardan da hic birimizin konuyu anlamamasi ögrenmemize engel olmamisti.
konularda mantik arayin, bir kendi mühendislik alaninizda bunu nerede kullanabilecegini düsünün. formülleri ezberlemek yerine, formülleri kendiniz bulmaya calisin. ayrica; "sinav öncesi bir iki saat calisirim, gecerim ne de olsa" derslerinden hic degildir.
mühendislerin matematik derslerinde ögrendikleri konular ileride vitrini süslesin diye ögretilmiyor.
Bu sene 4. KeZ alacagim.
Allah belasını versin.
Edit: ilkogretim matematik öğretmenliği, eşit ağırlık mezunuyum fizik falan bilmiyorum. Matematiksel bi yani da yok pek, elektrik falan amk. Sanki tesisatcı olcaz lan. Yüksek gerilim hattinda çalıştım 1 sene ama yok bu dersi gecemedim.
Allah belasını versin.
Edit: ilkogretim matematik öğretmenliği, eşit ağırlık mezunuyum fizik falan bilmiyorum. Matematiksel bi yani da yok pek, elektrik falan amk. Sanki tesisatcı olcaz lan. Yüksek gerilim hattinda çalıştım 1 sene ama yok bu dersi gecemedim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar