bugün

/21
üstadın tarihçe i hayatı

https://www.youtube.com/watch?v=bXpz7sc7LDw
görsel

Demiş kişidir.
hangisinden bahsettiğinize bağlı.
atatürkçü ve kültürlüdür.
galatasaray lisesi mezunu bir amcamız.
evet tam istanbul beyefendisi ve dünya tutkunu .
usta,ince dokundurup çok ses alan sanatçı.
büyük üstat Münir Özkul’dan devraldığı Ortaoyuncular Kavuğu’nu Rasim Öztekin’e devretme kararı almış.

Devir töreni 12 Mayıs 2016'da, saat 20.00'de Ses Tiyatrosu'nda yapılacakmış.

http://www.milliyet.com.t...-devretme-gundem-2233652/
Daha lisede iken yapacağı tiyatro oyunları için gitar çalmayı öğrendi
fransada tiyatro mastırı yaparken göçmen türk işçiden bağlama çalmayı öğrendi ve türk tiyatrosunda kendi işi olmasa da
tiyatro oyununa en güzel müzikleri yapan tiyatrocu oldu, benim için en güzel istanbul şarkısı ve ferhan şensoy
alkışlıyoruz efendim.*
Kavuğu Rasim öztekin'e devretmiş ustadır.

Artık gereksiz sorularla, ne Zaman vereceksin mezara mı götüreceksin, can sıkmayacaklar.
şimdi rasim öztekin düşünsün diyen üstat. münir özkul'un kızı da gerekli açıklamayı yapmış zâten.
Düşten de mor bir aşkı yaşadın da gittin yar
Bir gittin ki sus oldu, pusa büründü hisar
Bir vapur dumanıyla sanki gelecek gibi
Bir gün gelecek elbet, ütopyalar güzeldir
Onu bana verseler, vermeseler ne yazar
Ben bir kadın sevdim ki, evim artık gül kokar
Bir vapur dumanıyla sanki gelecek gibi
Bir gün gelecek elbet, ütopyalar güzeldir

böyle güzel şarkı sözlerinin sahibi olan tiyatro ve sinema sanatçısıdır aynı zamanda yazardır. ütopyalar güzeldir ferhan şensoy.
Birileri bir şeyleri düşünmek zorunda ki birileri bir şeyleri düşünmesin sözü ile beni benden alan kavuk sahibi, değerli tiyatrocu.
Burayı hollanda sanıyor galiba*
görsel
şu ülkede kalmış son birkaç yüz değerli şahsiyetten biridir.

keşke başbakan olsaydı amk...
sevmeyeni görüşlerinden sevmez.

oyunculuğuna diyecek söz bulamaz en sevmeyeni olsa bile.
Kültür abidesi.
Cidden iyi sanatçı.Pardon filmini çok severim.

görsel
tiyatro için eşsiz bir isim.

-erol günaydın
-rasim öztekin
-münir özkul
-ali çatalbaş
-derya baykal

bu kişiler tek bir sahnede. youtube'dan sıkıldıkça izliyorum. (bkz: seyircili seyir defteri) özellikle çok başarılı.

o nesili 10*20 yıl fark ile kaçırdığım için üzgünüm.
Tatliş mi tatliş bir tiyatrocudur ,arkadaşımın aile dostu olduğundan bir çok tiyatrosuna gidebildim .
https://www.facebook.com/...6/videos/682423111819278/
Usta bir oyuncu. Daha fazla görünmesi gerekirdi artık yaşlandı. Evet.
pardon filminde döktürmüştür.
tiyatro sahnelerinden geçen en değerli insanlardan.

yaptığı muhalefeti kimse yAPAMADI ŞiMDiYE KADAR.
Modern Çağ Filozofu.

görsel

ve bir kaç seçme;

https://onedio.com/haber/...inacak-13-aforizma-787807
Annesi vefat etmiştir ustanın.
baya baya yaşlanmış usta.

insan 10 yılda fiziksel olarak, nasıl değişir bu kadar.

yan yana görünce daha bir fark ediyor insan.

yaşayan efsane...
© copyright 2005 - 2026