bugün
- kadir inanır14
- true'nun çaylak olması11
- sözlüğü bırakmak istemek7
- yürüyüş flörtü3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- feminist sloganı3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları5
- kemalist dünya19
- kürtçülük5
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- ciguli kral3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ktç abinin çaylak olması5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- ebu muhammed el culani4
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- dedehatun'un elleri2
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
eski nesildaşım hey gidi be..
üşüyoruz reyiz.
son entrysini 28 haziran 2017 tarihinde bir derdim var başlığı altına giren, toplamda 3528 başlık ve 13176 entry sahibi üçüncü nesil yazar.
(#37052430)
(#37052430)
bazı yazılarını okurken, bana geçmişimi ve kaybettiklerimi hatırlatıyor.
anlamadığım şey, victor hugo'dan farkın ne? o yüzyılda yaşamıyor olmak mı?
sen sefiller'i yaz, ben okurum.
anlamadığım şey, victor hugo'dan farkın ne? o yüzyılda yaşamıyor olmak mı?
sen sefiller'i yaz, ben okurum.
bir zamanların gözde sözlük yazarı, unutulmazlardandır.
uludağ sözlük birinci gazoz ligi'nin yeniden başlamasını isteyen hevesli gençler! işte taciz edeceğiniz adam bu! zamanında bu işi başlatan ünlü organizatör, uçuk menacer, yetenekli yetenek avcısı fatal! yaparsa o yapar, mesaj atın, ikna edin. bonservisi elinde bildiğim kadarıyla.
error verince arkalarını bir daha kimse toparlayamıyor.
Dotada bir terim ; Fatal vermek .
kendisi akla gelince, akla gelen ilk üç kelime: al pacino, karizma ve elbette ki beşiktaş' dır. dünya evine girmiş değerli yazarımıza mutluluklar diler, gözlerinden öperiz.
yeni yılında bütün güzellikler eksik olmasın mutluluklar sizin için vede bol paralı bir yılın olsun..
''sen çayı koy biz geliyoruz'' anlamışsındır. *
''sen çayı koy biz geliyoruz'' anlamışsındır. *
bu yazarin tek ozeligi zirvelere gitmek sozlukteki celebritylere hos sozler soylemekti.. eski bir yazardir.
(#13298790) bir dahaki zirvede yaka kartlarının okunaklı ve gıdığa yapıştırılan sticker cinsinden olmasını talep ettiğim yazar. böylece elle temastan kaçınılır belki de.
kişisel iletisinde sözlüğe düğün davetiyesini dağıtmış olan yazar.
(bkz: 17 eylülde evleniyorum lan)
(bkz: 17 eylülde evleniyorum lan)
ölümle sonuçalan, öldürücü.
doğum günüdür kendisinin. gözlerinden öper, yeni yaşının mutluluk getirmesini temenni ederim.
öldürücü anlamına gelen genelde prospektüslerde gödüğümüz kelime. ha bi de yazar.
doğum günün kutlu olsun demek istediğim yazar.
bi canciş, bi kankiş olabilir ama panpiş olması mümkün değildir. olsa olsa konkiş olabilir. o da sabah erken kalktığında. geç kalkarsa bildiğin bompiş olur ki o hali insanı derinden etkiler.
sevgililer günü kutlu olsun kişisi..
ana nasıl yani diye sükut-u hayale uğradığım yazar. senin buralara mod değil, yönetim kurulu başkan yardımcısı falan olman lazım değilmiydi la ? herneyse.
sevinen bebeler daha kumda oynarken biz buralardaydık sanırım bilmem hatırlatmaya gerek var mı? meydanı arkadan gelenlere açtık da, ger kapatsakmı aceğba ?
sevinen bebeler daha kumda oynarken biz buralardaydık sanırım bilmem hatırlatmaya gerek var mı? meydanı arkadan gelenlere açtık da, ger kapatsakmı aceğba ?
(bkz: denyo paratoneri)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar