bugün
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- true'nun çaylak olması13
- kadir inanır14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 27 haziran 20262
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalist dünya19
- özlü sözler5
- erleg han ile revani yemek3
- ırak2
- 26 haziran 20266
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yürüyüş flörtü3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- fransa3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ktç abinin çaylak olması5
- the saturdays2
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
ing.ölümcül anlamına gelen söz öbekciği.
harbi adam yazar..
yazılarını takip ettiğim, hoş sohbet gözüken yazar.
bi entrysinden sonra başlığına giriyimde bi iki bişey karalıyım dedim. 29. sayfa ve 717. entryi gördükten sonra dedim bırak malefiz bu işleri. ama yinede yazdım, tutamadım kendimi. tek demek istediğim takipçinim ağbi.
bi entrysinden sonra başlığına giriyimde bi iki bişey karalıyım dedim. 29. sayfa ve 717. entryi gördükten sonra dedim bırak malefiz bu işleri. ama yinede yazdım, tutamadım kendimi. tek demek istediğim takipçinim ağbi.
vay amına koyayım ya! az önce hayatımın en acı şeyini öğrendim.. vay bana vaylar bana.. ben de diyorum hayatımda neyi bilmiyorum diye.. her gün metrobüs'te düşünüyorum, metro'da dertleniyorum tam şirketin kapısına gelince de aydınlanıyorum.. vay bana vaylar bana!..
çok sevdiğim bebişim.
sözlüğün ciddi konulara önem verdiği günleri görmüş biri olarak, yazdıklarında haklı yazar. bir dönemin ciddiyet ve arkadaşça ortamında bulunduğu için, bugünün karmaşasını beğenmemesi son derece normaldir.
devamlı sözlüğün kalitesinin düşüşünden bahseden, yeni nesillerin kendini bilmezliklerini dile getiren yazardır...
bahsettiklerinde haklı, konuda ise haksızdır...
üçüncü nesil yazarımız, bir genelleme yaparak, yeni nesiller arasında nadir yazarları görmezlikten geliyor.
ama unutuyor; eski nesillerin izin verdiği kadar kötüye gidiyor yeni nesiller. eski nesillerin yaşadığı kuralların boşluklarından sızıyorlar. devamlı yeni nesil şöyle, sözlük böyle demektense, savaşmıyor.
dediği;
meydanı boş bıraktım, tribünden eleştiriyorum...
ben de bir genelleme yapacak olursam;
eski nesillerden bulduğu yüzün astarını istiyor ve alıyor yeni nesiller. yeni nesilleri ve sözlüğü bu hale getiren sorumlular eski nesillerdir...
özetle;
bir yazar...
bahsettiklerinde haklı, konuda ise haksızdır...
üçüncü nesil yazarımız, bir genelleme yaparak, yeni nesiller arasında nadir yazarları görmezlikten geliyor.
ama unutuyor; eski nesillerin izin verdiği kadar kötüye gidiyor yeni nesiller. eski nesillerin yaşadığı kuralların boşluklarından sızıyorlar. devamlı yeni nesil şöyle, sözlük böyle demektense, savaşmıyor.
dediği;
meydanı boş bıraktım, tribünden eleştiriyorum...
ben de bir genelleme yapacak olursam;
eski nesillerden bulduğu yüzün astarını istiyor ve alıyor yeni nesiller. yeni nesilleri ve sözlüğü bu hale getiren sorumlular eski nesillerdir...
özetle;
bir yazar...
vatan haini tospa değildir. *
eski zamanlardan eski lezzetlerden bir adam.
muhabbet etmişliğim yoktur ama görünce sevindim birden.
*
muhabbet etmişliğim yoktur ama görünce sevindim birden.
*
amma özletti kendi i yazarı. Sefalar getirdin geç otur şöyle.
7 yıllık bir aradan sonra tekrar sözlük simalarında görülmüş yazarımsı. hoşgeldin şampiyon...
lockzede..
türk insanının nickinin önüne yazılan ingilizce ölümcül anlamına gelen sözlük
(bkz: fatal angel)
(bkz: fatal girl)
(bkz: fatal angel)
(bkz: fatal girl)
güldüren, eğlendiren, insanın konuştukça konuşası gelen yedinci nesil yazar.
onu tanıdığım ve dostum olduğu için kendimi çok şanslı hissettiğim, hatta "iyiki tanıyorum lan" dediğim ender insanlardan.
onu tanıdığım ve dostum olduğu için kendimi çok şanslı hissettiğim, hatta "iyiki tanıyorum lan" dediğim ender insanlardan.
patronlar sendikası genel başkanıdır kendisi. patronlara laf ettirmemektedir. *
ben seni online görebilme ihtimalimi sevdim diye başlayan şiirler yazma nedeni.
yazmayayım yazmayayım dedim ama dayanamadım.
sanırım şu an bir nebze de olsun iyi yazmamda etkili olan yazar. çok ayar yedim, hatta fatal'dan yediğim ayarların haddi hesabı yok desem yeridir. ben sayamadım. belki o saymıştır. ama şimdi anlıyorum ki vakti evvel yenilen ayarlar bir fidan. fatal o fidanı toprağa attı, ben hırslandım, sinir yaptım terledim suladım o fidanı ve şimdi kendi çapımda bir ağacım. hatta sövmüştüm ben. üçüncü köprünün adı ne olsun diye saçma sapan anket mi değil mi belli olmayan bir başlık açmıştım. eksi oy almaktan nefret ederdim o zamanlar. sevmezdim. gittim sövdüm, fakat fatal geldi resmi koydu. iyi ki koydu, iyi ki yazdı nick altıma. o resme her bakışımda biraz daha hırs yaptım. yazıyorum şimdi ufak tefek. birinci yılımı dolduracağım ve şimdi ki yazma stilim ile eskisine bakıp sadece gülüyorum. eyvallah fatal. var olasın.
sanırım şu an bir nebze de olsun iyi yazmamda etkili olan yazar. çok ayar yedim, hatta fatal'dan yediğim ayarların haddi hesabı yok desem yeridir. ben sayamadım. belki o saymıştır. ama şimdi anlıyorum ki vakti evvel yenilen ayarlar bir fidan. fatal o fidanı toprağa attı, ben hırslandım, sinir yaptım terledim suladım o fidanı ve şimdi kendi çapımda bir ağacım. hatta sövmüştüm ben. üçüncü köprünün adı ne olsun diye saçma sapan anket mi değil mi belli olmayan bir başlık açmıştım. eksi oy almaktan nefret ederdim o zamanlar. sevmezdim. gittim sövdüm, fakat fatal geldi resmi koydu. iyi ki koydu, iyi ki yazdı nick altıma. o resme her bakışımda biraz daha hırs yaptım. yazıyorum şimdi ufak tefek. birinci yılımı dolduracağım ve şimdi ki yazma stilim ile eskisine bakıp sadece gülüyorum. eyvallah fatal. var olasın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar