bugün
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- yalaka2
- insan olmaya ceyrek kala2
- rakı sevmemek6
- okumuş hırt2
- görücü usulü2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- bioloji2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- cevcet2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- hayattaki şans seviyeniz4
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalist dünya24
- hesabı gizliye almak3
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- anın görüntüsü20
- yagmurcu3
- kaşar5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- osurdum3
- true'nun çaylak olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- barış alper yılmaz2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- pkk lı doktorlar2
kronikleşince en ufak soğuk algınlığında dahi insana hayata zindan eden hastalık.
boğazda geçmeyen akıntı, balgam çıkarma ihtiyacı, göğüs ve boğazda ağrı ve yanma, artı kaşıntı, işkence verici öksürük, bulantı, halsizlik, tüm vücutta ağrı krizlerine sebep olan allah ın cezası hastalıktır. bir de grip ve sinüzit ile birleşirse adamı komaya sokar maazallah.
edit: bugün ruh halim hastalıklı, sol frame de sürekli hastalık görürseniz rica ederim küfretmeyiniz efendim. sevgilerle.
edit: bugün ruh halim hastalıklı, sol frame de sürekli hastalık görürseniz rica ederim küfretmeyiniz efendim. sevgilerle.
kafayı sıcak tutmak şarttır şart. yoksa ayvayı yersiniz.
*
*
bu sıcak yaz mevsiminde beni yine bulmuş sebebi ise soğuk suyu lıkır lıkır içmem olarak göstereceğim illet hastalık.
Beni 1 aydır süründüren hastalık .ilk Olarak boğazınız bir volkan varmış gibi yanmaya başlar.Ve Akabinde Öksürük kendini Belli Eder. hatta öyle güçlü öksürtür ki artık öksürmekten yorgun düşersiniz.Bu hastalığın en büyük nedenleri ise toz ve sigaradır.
son 2 ayda 2.kez ve daha siddetli bir sekilde yakalandıgım hastalık. Bir gecede 250 gram bal yemek zorunda kalmama neden olmustur(iyi geliyor).
@yavuzchetin bademciklerini aldırdıysan nasıl farenjit oluyorsun kardesim? Zaten bademciklerin iltihaplanmasıyla yolunu bulan bir hastalık...
@yavuzchetin bademciklerini aldırdıysan nasıl farenjit oluyorsun kardesim? Zaten bademciklerin iltihaplanmasıyla yolunu bulan bir hastalık...
çok pis bi şeydir.
tekrar etmesi de bu kadar kolay olan ikinci hastalık yoktur.
soğuk içmemeye özen göstereceksiniz ve boğaz açık gezip tozmayacaksınız. ayvayı yemeniz an meselesi oluyor zira.
tekrar etmesi de bu kadar kolay olan ikinci hastalık yoktur.
soğuk içmemeye özen göstereceksiniz ve boğaz açık gezip tozmayacaksınız. ayvayı yemeniz an meselesi oluyor zira.
bademciklere alüminyum folyo sarılmış gibi hissettiren hastalık, bugün az çektirmedin amk ya ne zaman gecceenn.
bir bronşit değildir.
kronik olanın yaratacağı havayı sikeyim. iki konuşursun yutkunamaz olursun, bir rüzgar vurur amı götü dağıtırsın.
illetlerin şahı.
illetlerin şahı.
bu canımın içi hastalık ayda bir uğramaya başladı. bu durumda kronik denirse kendimi dağlara vuracağım. hem alerjik rinit hem sinüzit hem de bu olursa beni gömün zaten.
boğaz pastili yerine de boğaz kremi diye bir şey olsa. böyle bolca sürsek oralara oh ne güzel. hayali bile bir ferahlık verdi sanki. kafaya tuz ruhu dikmiş gibiyim valla. ateşi 40'a vurunca insanın güzel kafa yapıyor ama çok eğleniyoruz biz burada. yine de şu saatte uykumdan olmak istemezdim tabi. yutkunmak çok güzel bir şey değerini bilin. üzmeyin beni.
boğaz pastili yerine de boğaz kremi diye bir şey olsa. böyle bolca sürsek oralara oh ne güzel. hayali bile bir ferahlık verdi sanki. kafaya tuz ruhu dikmiş gibiyim valla. ateşi 40'a vurunca insanın güzel kafa yapıyor ama çok eğleniyoruz biz burada. yine de şu saatte uykumdan olmak istemezdim tabi. yutkunmak çok güzel bir şey değerini bilin. üzmeyin beni.
genellikle soğuk ve kirli havadan, ve vitamin düşüklüğünden ortaya çıkan, üst solunum yollarının iltihaplanması olayı. boğazınızın hemen girişi yara gibi olur, acıdan duramadığınız zamanlar olur. size ağız tadıyla bir şey yedirmez içirmez.
üniversite doktorlarının fiks olarak bir antibiyotik, bir antihistaminik bir de vitamin vermeleri, ve bünyemin antibiyotiklere tepki göstermemeye başlaması sonucu birkaç kış boyunca kurtulamadığım hastalık. şimdi iyiyim gök tengriye şükür.
üniversite doktorlarının fiks olarak bir antibiyotik, bir antihistaminik bir de vitamin vermeleri, ve bünyemin antibiyotiklere tepki göstermemeye başlaması sonucu birkaç kış boyunca kurtulamadığım hastalık. şimdi iyiyim gök tengriye şükür.
farid farjad'a yakışacak hastalıktır aga.
sürekli konuşma gerektiren bir meslekte çalışan insanlar için, hafta içi mesaiyi kabusa çeviren rahatsızlıktır. Hem çalışılıp hem de dinlenilemediğinden ve doktorların küçük gördüğü bir rahatsızlık olduğundan el,kol bağlı hafta sonu iple değil, halatla çekilir.
Devası Künnük sakızı dır. Hemen her bi iki haftada bir bu hastalıktan dolayı boğazım şişerdi. Bu sakızı kullandığından beridir henüz hastalık nüksetmedi! 2 buçuk yıl falan geçti.
Akut Faranjit türü bana bela olmuştur. 5 gündür rahatsızım. "Amaaan sağlamım ben 2 güne iyileşirim" dediğim için doktorun verdiği ilaçları 5 gündür inatla almazken bugün aldım. Hastalığımın akut faranjit belirtilerini çok taşımamakta. Boğazda biraz yanma, burun akıntısı hırıltılı öksürüğe doktorum akut faranjit demiş. Bu kadar geç iyileşmem açıkçası beni endişelendiriyor. Zira 6 aylık negatif olan bir hiv testim bulunmasına rağmen "ulan acaba hiv miyim" düşüncesi aklıma da gelmiyor değil.
çorba içerken kazara sıcak sıcak yuttuysan hapı da yuttun hatta ayvayı yedin demektir. kronikleşmişse hayatınıza hükmeder.
Tanrının bana verdiği en güzel ihtardır. her ay farenjit olmaktan intiharın eşiğine geldim. Hastalığın verdiği,ağızdaki lanet tat zaten işkence. ilaçlarda geçirmiyor artık tıpta çözümüm yok galiba kendimi iy igeliştirmişim hasta olmak konusunda.
Boğazlarımın her öksürüşümde "Çanakkale geçilmez!" diye bağırmasına sebebiyet veren illet, şeytan icadı. Bir haftadır hayatı zindan eden, içtiğim suyun bile tadının değişik geldiği, tam koroya girdiğim zaman baş gösteren hastalık. Ha sesim biraz tom waits'i andırıyor şimdi. Evde kendi kendime "I hope i don't fall in love with you" şarkısını söylüyorum acayip hoş oluyor.
Geceleri düşüncelerle birlikte uyutmayan öksürük krizine sebebiyet veriyor. Veyahut gün içerisinde "Ahahhgöhöhöhö! ÖHHÜÜ ÖHHHÜÜÜÜ KÖÖHÜ!" şeklinde devam eden cümleler kurmama yarıyor. Birazdan tekrar gideceğim doktora "iğne ver bana serum ver beni yoğun bakıma al doktor." diye yalvaracağım.
Orospu çocuğudur bunu yapan bakteri.
Geceleri düşüncelerle birlikte uyutmayan öksürük krizine sebebiyet veriyor. Veyahut gün içerisinde "Ahahhgöhöhöhö! ÖHHÜÜ ÖHHHÜÜÜÜ KÖÖHÜ!" şeklinde devam eden cümleler kurmama yarıyor. Birazdan tekrar gideceğim doktora "iğne ver bana serum ver beni yoğun bakıma al doktor." diye yalvaracağım.
Orospu çocuğudur bunu yapan bakteri.
Lise yıllarında sahte rapor hazırlarken adını bolca kullandığım hastalık. 3 gün geziyordum sayesinde.
askerdeyken 4 ay boyunca, ki zaten 4.5 ay usta birliği yaptım, yakamı bırakmamış illet. revirdeki komutan her gittiğimde orgripal verip gönderirdi ama geçmedi birader. demek ki benim şifam terhisteymiş. *
(bkz: yine geldi tipini siktiğimin)
farenjite en iyi gelen koca kari ilaci ayva yapragini kaynatip icmektir. farenjit bogazda yara yada kum varmis gibi bir his peyda eder. daha sonra bademcikler siser yutkunmak cok zordur. bazi ilerleyen vakalarda kulaga sicrar bu mikroplar.
insanın -anası hariç- anasını siken hastalık. evet, aynen böyle. ne yiyebilirsiniz, ne içebilirsiniz, ne konuşabilirsiniz, ne nefes alabilirsiniz, hiçbirşey yapamazsınız. yutkunmasanız da öylece ağrır durur amına koduğumun boğazı.
boğazımızın iltihaplanması sonucu boğazımızda meydana gelen ağrıya (boğaz iltihaplanmasına) denilmektedir.
faranjit latince farenks (yutak) ve itis(iltihap) kelimelerinden oluşmaktadır.
kaynak: faranjit.nedir.com/
faranjit latince farenks (yutak) ve itis(iltihap) kelimelerinden oluşmaktadır.
kaynak: faranjit.nedir.com/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar