bugün
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması7
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- yagmurcu ile revani yemek4
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sedat pekmez12
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur2
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- red pill2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadında güzellik aramayan erkek2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- dut ağacı4
- muşlettin amca4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- utanmadan şort giyen erkek7
- agresif süs köpeği2
- elimde goruntuleriniz var4
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- yazarlara gelen son mesaj4
- askerlik3
- sofra adabı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- uludağ sözlük ün kokusu2
- diamond bosphoruss denen yazar2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- küfreden kız iticiliği8
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- eski mesajları okumak3
- san marino nun dünya kupasını alması3
hiç bir ilacın kar etmediği hastalık. bitkisel tedavisi günlük sakızı ile mümkünmüş. denenmiştir. tamamen geçirmiyor ama rahatlatıyor.
yutkunmaktan nefret ettiren,thera flu ile düzelmeye çalışıp henüz başarılı olamadığım iğrenç hastalık.
edit:tavsiyeleriniz varsa söyleyin.
edit:tavsiyeleriniz varsa söyleyin.
okulun ilk haftası süründüren hastalık.. yutkunamıyorum geçmiyor ateşim var takadım yok bittim be sözlük..
Kronik takipçilerine zamanının geldiğini hızlıca duyurmaya başlayan yavaşı bozuk hastalık. Kulak burun boğaz dalındaki hastalıklar arasındaki temel ortak nokta olmaya niyetlidir. Ek olarak alerjisi olan bağışıklığı düşük bireylerde geldi mi gitmek bilmez. Periyot takibi yaptırır.
öğretmen hastalığı denılen öldürmeyip süründüren bır hastalaık hersene kronik olarak yakalandıgım ıllet..
öldürmez de, güldürmez de.
Yatak mod on.
Yatak mod on.
biraz uzun sürmesi nedeniyle kişi kendi sesini unutuyor. normale döndüğünü hiç anlayamıyor.
sesi travestiye benzeten, bir türlü geçmek bilmeyen hastalıktır.
bitsindir artık.
bitsindir artık.
soğuk su yasak.
meyva suyu , kola yasak.
dondurma yasak.
bici bici bile yasak.
daha ne diyeyim.
meyva suyu , kola yasak.
dondurma yasak.
bici bici bile yasak.
daha ne diyeyim.
fiks askerlik sızılarından birisidir.
bir öğretmen için kronik bir rahatsızlık, hele hele de tebeşir tozu ile birleşirse yeme de yanında yat.
edit: sene 2011, okullarda halen kara tahta var.
edit: sene 2011, okullarda halen kara tahta var.
ömründe sadece 3 kere, bilinçli olarak* doktora gitmiş biri olarak, beni doktora götürecek olan hastalıktır.
1) lise sonda ilk dönem 7 zayıf geleceği için psikoloğa gittim.(numaradan yani. baba fazla laf etmesin diye karneye *)
2) reflü olduğum zaman gittim.
3) tavuktan zehirlendiğim zaman gittim.
yani ben, ölüyor olayım anca o zaman giderim doktora. normal hastalandığım zaman eczacı arkadaşın yanında bulurdum kendimi. ama bu sefer olmadı. 5 gündür yataklardayım ve uyuyamıyorum. devamlı öksürüyorum. şurup, gargara, pastil, antibiyotik vs. fayda vermedi. çok az da olsa rahatlattı ama şu an ilk günkü halimden daha beterim. öksürünce ciğerlerime şiş saplıyorlar sanki. boğazım ağrıyor. ne yapacağımı bilemiyorum.
bu sıkıntıyı çeken, ya da bilen varsa bir mesaj falan atabilir mi ya?
sormak istediğim birkaç soru var da.
1) lise sonda ilk dönem 7 zayıf geleceği için psikoloğa gittim.(numaradan yani. baba fazla laf etmesin diye karneye *)
2) reflü olduğum zaman gittim.
3) tavuktan zehirlendiğim zaman gittim.
yani ben, ölüyor olayım anca o zaman giderim doktora. normal hastalandığım zaman eczacı arkadaşın yanında bulurdum kendimi. ama bu sefer olmadı. 5 gündür yataklardayım ve uyuyamıyorum. devamlı öksürüyorum. şurup, gargara, pastil, antibiyotik vs. fayda vermedi. çok az da olsa rahatlattı ama şu an ilk günkü halimden daha beterim. öksürünce ciğerlerime şiş saplıyorlar sanki. boğazım ağrıyor. ne yapacağımı bilemiyorum.
bu sıkıntıyı çeken, ya da bilen varsa bir mesaj falan atabilir mi ya?
sormak istediğim birkaç soru var da.
şu anda tam "farenjit mi oldum gene yaaa?" diye ağlanırken başlığını görüp şu an yazıyor olduğum konu.
(bkz: o son kolayı içmiycektim)
Lise çağında ki her gencin elinde ki raporlara bakarsak, farenjit çağımızın en büyük hastalığıdır.
midem de hassas olduğu için bir başladı mı hayatımın içine eden hastalık
velhasıl öksürmekten girip mide bulantısından çıkıyorsunuz
neyse ki son zamanlarda ''ada çayı gargarası'' diye bir şey öğrendim , ne kadar tedavi ediyor bilmiyorum ama en azından günüm daha rahat geçiyor.
velhasıl öksürmekten girip mide bulantısından çıkıyorsunuz
neyse ki son zamanlarda ''ada çayı gargarası'' diye bir şey öğrendim , ne kadar tedavi ediyor bilmiyorum ama en azından günüm daha rahat geçiyor.
En büyük düşmanları;
-sigara
-baharatlı yiyecekler
-soğuk, sıcak yiyecek ve içeceklerden ibarettir.
sağlık problemlerinin en rezil rahatsızlığıdır. Mübarek öldürmüyor resmen süründürüyor rezil rüsba ediyor. Konuşurken sanki başka yerinizden konuşuyor gibi utandırıyor efenim. Hele ki kronikse bu havalarda dikkate alınması gereken bir hastalıktır.
-sigara
-baharatlı yiyecekler
-soğuk, sıcak yiyecek ve içeceklerden ibarettir.
sağlık problemlerinin en rezil rahatsızlığıdır. Mübarek öldürmüyor resmen süründürüyor rezil rüsba ediyor. Konuşurken sanki başka yerinizden konuşuyor gibi utandırıyor efenim. Hele ki kronikse bu havalarda dikkate alınması gereken bir hastalıktır.
fena bir öksürük ve fena bir boğaz ağrısının kaynağıdır.
sürekli boğazda gıcık yapan, kronikleşirse geçmesinin mümkünatı çok zor olan lanet hastalık. ben 3 sene çektim bu hastalığı.
gün içinde ne kadar yutkunuyorsan, hepsini teek tek hissetmene sebep olan rahatsızlıktır. şu bademcikleri kopariyim de atiyim dersin.
melek baykalın da muzdarip olduğu bu yüzden sesinin kısıldığını söylediği hastalık. genelde uzun süre yüksek sesle konuşan kişilerde görülür.
öğretmen hastalığı olarak bilinir.adamın içine eder.konuşurken resmen boğazlarınızın titrediğini hissedersiniz.yutkununca acır,su içsen sızlar.
çaresi:yoktur.
çaresi:yoktur.
çektirir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar