bugün
- kıskanmak5
- bir insanı sevmek11
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- devlet gücü5
- yazarların imza parfümleri7
- akp seçmeni2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- mutluluğun fark edilmemesi6
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- insan5
- m r e r e c t o4
- 2026 dünya kupası22
- ibadet3
- anlamak3
- my number one3
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- naruto dayi3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- oyuncu koltugu2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- ameliyat olmak8
- haitinin gol atmış olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- futbol16
- dünya8
- dil3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- berhan şimşek2
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- kolu kıllı kız4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- fazla kilo2
- pakistan3
- hindistan3
- guyana4
- kemal kılıçdaroğlu18
çok uzak diyarlardır. girişinde aynı holywood yazısı gibi far far away yazar.
-kimselerin gitmediği, gidipte dönmediği yerdeyiz bu hafta... far far away deyiz...
-yanımızda küçük sindirella var...
-kimselerin gitmediği, gidipte dönmediği yerdeyiz bu hafta... far far away deyiz...
-yanımızda küçük sindirella var...
sitayiş bir slade parçası. diğer parçalardan farkı, çalınacak bir vakti vardır. gün batımı.
i've seen the yellow lights go down the Mississippi
i've seen the bridges of the world and they're for real;
i've had a red light of the wrist without me even gettin' kissed
it still seems so unreal.
i've seen the morning in the mountains of Alaska
i've seen the sunset in the east and in the west;
i've sang the glory that was Rome,
and passed the hound dog singer's home;
it still seems for the best.
and i'm far, far away
with my head up in the clouds
and i'm far, far away
with my feet down in the crowds
lettin' loose around the world
but the call of home is loud still as loud
i've seen the Paris lights from high upon Montmartre
and felt the silence hanging low in no mans land;
and all those Spanish nights were fine,
it wasn't only from the wine;
it still seems all in hand.
i've seen the yellow lights go down the Mississippi
The grand Bahama island stories carry on;
And all those arigato smiles
Stay in your memory for a while;
There still seems more to come.
And i'm far, far away
with my head up in the clouds
And i'm far, far away
with my feet down in the crowds
And i'm far, far away
But the sound of home is loud still as loud.
i've seen the yellow lights go down the Mississippi
i've seen the bridges of the world and they're for real;
i've had a red light of the wrist without me even gettin' kissed
it still seems so unreal.
i've seen the morning in the mountains of Alaska
i've seen the sunset in the east and in the west;
i've sang the glory that was Rome,
and passed the hound dog singer's home;
it still seems for the best.
and i'm far, far away
with my head up in the clouds
and i'm far, far away
with my feet down in the crowds
lettin' loose around the world
but the call of home is loud still as loud
i've seen the Paris lights from high upon Montmartre
and felt the silence hanging low in no mans land;
and all those Spanish nights were fine,
it wasn't only from the wine;
it still seems all in hand.
i've seen the yellow lights go down the Mississippi
The grand Bahama island stories carry on;
And all those arigato smiles
Stay in your memory for a while;
There still seems more to come.
And i'm far, far away
with my head up in the clouds
And i'm far, far away
with my feet down in the crowds
And i'm far, far away
But the sound of home is loud still as loud.
Slade ile anlamlanan sarki.
11. nesil yazar. hoşgelmiş.
az önce shrek i izlemiş olabilecek bir yazardır. yenidir kendileri.
aman ha troll olmasıdır.
aman ha troll olmasıdır.
(#30627398) arkadaşım, aşk denilen şey sevgi yoğunluğu değil midir zaten? Ne o yoksa sadece cinsellikten mi ibaret sanıyordun?
Hal böyle iken aynştaynlık yapmak güzel. Işık tutup seni aydınlatabildiysem ne mutlu..
On birinci nesil yazar.
Hal böyle iken aynştaynlık yapmak güzel. Işık tutup seni aydınlatabildiysem ne mutlu..
On birinci nesil yazar.
nick altına döktürmeye çalışan yazarcık. kız yanımda çırıl çıplak bacaklarını açıp yatabilirmiş. o en doğal hakkıymış. ben elimi süremezmişim. birincisi buna teşhircilik denir ve bunun cezası 2 yıldan başlar. hadi cidden elimi sürmeyeceğim o kıza ama sen hangi dünyada yaşıyorsun. konserve kutusunda mı dalış tüpünde mi?
insana sormazlar mı çırıl çıplak birinin yanında ne işin var diye. ameliyata mı giriyorsun?
sırf kadınları haklı göstermek için saçmaladığının farkında olmayan yazarcık. sanırım fena şeyler yaşamış.
insana sormazlar mı çırıl çıplak birinin yanında ne işin var diye. ameliyata mı giriyorsun?
sırf kadınları haklı göstermek için saçmaladığının farkında olmayan yazarcık. sanırım fena şeyler yaşamış.
hala utanmadan bana cevap yazan yazarcık. üstelik nick altımda bana mal demiş.
fotoğrafım sana gelsin deyişinden anladım ki asıl mal senin validen. ne yazık zekanın yüzde sekseni anneden geçiyor çünkü.
bak evladım. burası sözlük. yazarlara hakaret edilmez, öncelkle bunu öğren. cevap verecek bir cümle dahi kuramıyorsan hakaret etmene gerek yok. git parkta oyna resim yap, fasulye say vs. ama biraz büyü öyle yazmaya başla.
kız yanında çıplak yatsa bile o istemedikçe elini süremezsin demişsin. aynı şeyi söylemişsin. bende aynı cevabı veriyorum. sevişmek istemeyen kızın benim yanımda çırıl çıplak ne işi var. hadi diyelim ki manyak ya da sapık. onun sapıklık yapma özgürlüğü oluyor da erkeğin yatağındaki çıplak kadına dokunma özgürlüğü mü olmuyor?
eminim yine anlamadın, ama sen hakaret etmeden kendi kafanda kur, abine ya da annene anlat. ya da odana kapan ağla. ama ne olur yazmak için biraz daha bekle olur mu ufaklık.
fotoğrafım sana gelsin deyişinden anladım ki asıl mal senin validen. ne yazık zekanın yüzde sekseni anneden geçiyor çünkü.
bak evladım. burası sözlük. yazarlara hakaret edilmez, öncelkle bunu öğren. cevap verecek bir cümle dahi kuramıyorsan hakaret etmene gerek yok. git parkta oyna resim yap, fasulye say vs. ama biraz büyü öyle yazmaya başla.
kız yanında çıplak yatsa bile o istemedikçe elini süremezsin demişsin. aynı şeyi söylemişsin. bende aynı cevabı veriyorum. sevişmek istemeyen kızın benim yanımda çırıl çıplak ne işi var. hadi diyelim ki manyak ya da sapık. onun sapıklık yapma özgürlüğü oluyor da erkeğin yatağındaki çıplak kadına dokunma özgürlüğü mü olmuyor?
eminim yine anlamadın, ama sen hakaret etmeden kendi kafanda kur, abine ya da annene anlat. ya da odana kapan ağla. ama ne olur yazmak için biraz daha bekle olur mu ufaklık.
sözlüğün en iyi yazarı. müsait bir zamanında gelsin dükkanımda kendisine bi macchiato ısmarlayayım.
kedinin denize tekmelenmesinin komik olduğunu söyleyen varlık.
(bkz: #33520314)
sonunda doğruyu bulmuş yazardır.
biz de bunu söylüyorduk zaten ya.
bir şeyle başarıyoruz yavaştan...
sonunda doğruyu bulmuş yazardır.
biz de bunu söylüyorduk zaten ya.
bir şeyle başarıyoruz yavaştan...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar