bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
çok uzak diyarlardır. girişinde aynı holywood yazısı gibi far far away yazar.
-kimselerin gitmediği, gidipte dönmediği yerdeyiz bu hafta... far far away deyiz...
-yanımızda küçük sindirella var...
-kimselerin gitmediği, gidipte dönmediği yerdeyiz bu hafta... far far away deyiz...
-yanımızda küçük sindirella var...
sitayiş bir slade parçası. diğer parçalardan farkı, çalınacak bir vakti vardır. gün batımı.
i've seen the yellow lights go down the Mississippi
i've seen the bridges of the world and they're for real;
i've had a red light of the wrist without me even gettin' kissed
it still seems so unreal.
i've seen the morning in the mountains of Alaska
i've seen the sunset in the east and in the west;
i've sang the glory that was Rome,
and passed the hound dog singer's home;
it still seems for the best.
and i'm far, far away
with my head up in the clouds
and i'm far, far away
with my feet down in the crowds
lettin' loose around the world
but the call of home is loud still as loud
i've seen the Paris lights from high upon Montmartre
and felt the silence hanging low in no mans land;
and all those Spanish nights were fine,
it wasn't only from the wine;
it still seems all in hand.
i've seen the yellow lights go down the Mississippi
The grand Bahama island stories carry on;
And all those arigato smiles
Stay in your memory for a while;
There still seems more to come.
And i'm far, far away
with my head up in the clouds
And i'm far, far away
with my feet down in the crowds
And i'm far, far away
But the sound of home is loud still as loud.
i've seen the yellow lights go down the Mississippi
i've seen the bridges of the world and they're for real;
i've had a red light of the wrist without me even gettin' kissed
it still seems so unreal.
i've seen the morning in the mountains of Alaska
i've seen the sunset in the east and in the west;
i've sang the glory that was Rome,
and passed the hound dog singer's home;
it still seems for the best.
and i'm far, far away
with my head up in the clouds
and i'm far, far away
with my feet down in the crowds
lettin' loose around the world
but the call of home is loud still as loud
i've seen the Paris lights from high upon Montmartre
and felt the silence hanging low in no mans land;
and all those Spanish nights were fine,
it wasn't only from the wine;
it still seems all in hand.
i've seen the yellow lights go down the Mississippi
The grand Bahama island stories carry on;
And all those arigato smiles
Stay in your memory for a while;
There still seems more to come.
And i'm far, far away
with my head up in the clouds
And i'm far, far away
with my feet down in the crowds
And i'm far, far away
But the sound of home is loud still as loud.
Slade ile anlamlanan sarki.
11. nesil yazar. hoşgelmiş.
az önce shrek i izlemiş olabilecek bir yazardır. yenidir kendileri.
aman ha troll olmasıdır.
aman ha troll olmasıdır.
(#30627398) arkadaşım, aşk denilen şey sevgi yoğunluğu değil midir zaten? Ne o yoksa sadece cinsellikten mi ibaret sanıyordun?
Hal böyle iken aynştaynlık yapmak güzel. Işık tutup seni aydınlatabildiysem ne mutlu..
On birinci nesil yazar.
Hal böyle iken aynştaynlık yapmak güzel. Işık tutup seni aydınlatabildiysem ne mutlu..
On birinci nesil yazar.
nick altına döktürmeye çalışan yazarcık. kız yanımda çırıl çıplak bacaklarını açıp yatabilirmiş. o en doğal hakkıymış. ben elimi süremezmişim. birincisi buna teşhircilik denir ve bunun cezası 2 yıldan başlar. hadi cidden elimi sürmeyeceğim o kıza ama sen hangi dünyada yaşıyorsun. konserve kutusunda mı dalış tüpünde mi?
insana sormazlar mı çırıl çıplak birinin yanında ne işin var diye. ameliyata mı giriyorsun?
sırf kadınları haklı göstermek için saçmaladığının farkında olmayan yazarcık. sanırım fena şeyler yaşamış.
insana sormazlar mı çırıl çıplak birinin yanında ne işin var diye. ameliyata mı giriyorsun?
sırf kadınları haklı göstermek için saçmaladığının farkında olmayan yazarcık. sanırım fena şeyler yaşamış.
hala utanmadan bana cevap yazan yazarcık. üstelik nick altımda bana mal demiş.
fotoğrafım sana gelsin deyişinden anladım ki asıl mal senin validen. ne yazık zekanın yüzde sekseni anneden geçiyor çünkü.
bak evladım. burası sözlük. yazarlara hakaret edilmez, öncelkle bunu öğren. cevap verecek bir cümle dahi kuramıyorsan hakaret etmene gerek yok. git parkta oyna resim yap, fasulye say vs. ama biraz büyü öyle yazmaya başla.
kız yanında çıplak yatsa bile o istemedikçe elini süremezsin demişsin. aynı şeyi söylemişsin. bende aynı cevabı veriyorum. sevişmek istemeyen kızın benim yanımda çırıl çıplak ne işi var. hadi diyelim ki manyak ya da sapık. onun sapıklık yapma özgürlüğü oluyor da erkeğin yatağındaki çıplak kadına dokunma özgürlüğü mü olmuyor?
eminim yine anlamadın, ama sen hakaret etmeden kendi kafanda kur, abine ya da annene anlat. ya da odana kapan ağla. ama ne olur yazmak için biraz daha bekle olur mu ufaklık.
fotoğrafım sana gelsin deyişinden anladım ki asıl mal senin validen. ne yazık zekanın yüzde sekseni anneden geçiyor çünkü.
bak evladım. burası sözlük. yazarlara hakaret edilmez, öncelkle bunu öğren. cevap verecek bir cümle dahi kuramıyorsan hakaret etmene gerek yok. git parkta oyna resim yap, fasulye say vs. ama biraz büyü öyle yazmaya başla.
kız yanında çıplak yatsa bile o istemedikçe elini süremezsin demişsin. aynı şeyi söylemişsin. bende aynı cevabı veriyorum. sevişmek istemeyen kızın benim yanımda çırıl çıplak ne işi var. hadi diyelim ki manyak ya da sapık. onun sapıklık yapma özgürlüğü oluyor da erkeğin yatağındaki çıplak kadına dokunma özgürlüğü mü olmuyor?
eminim yine anlamadın, ama sen hakaret etmeden kendi kafanda kur, abine ya da annene anlat. ya da odana kapan ağla. ama ne olur yazmak için biraz daha bekle olur mu ufaklık.
sözlüğün en iyi yazarı. müsait bir zamanında gelsin dükkanımda kendisine bi macchiato ısmarlayayım.
kedinin denize tekmelenmesinin komik olduğunu söyleyen varlık.
(bkz: #33520314)
sonunda doğruyu bulmuş yazardır.
biz de bunu söylüyorduk zaten ya.
bir şeyle başarıyoruz yavaştan...
sonunda doğruyu bulmuş yazardır.
biz de bunu söylüyorduk zaten ya.
bir şeyle başarıyoruz yavaştan...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar